فال روزانه

فال روز پنج شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 5 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین فروردین ماه

فکر نکنید که شما قادر به فهمیدن عکس العمل دیگران هستید. به جای اینکه کلماتتان را سبک و سنگین کنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت کنید که مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دوستانتان نشان دهید. آنها برای شنیدن حرف‌های شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می‌دهند، اما اگر بفهمند که شما با آنها مخالفید به حرف‌هایتان اهمیتی نمی‌دهند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 5 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز باید خیلی مواظب پولتان باشید، برای اینکه شما می‌توانید آنقدر مشتاق رسیدن به تخیلاتتان بشوید که نتوانید تصویر ذهنی‌تان را تغییر دهید. اما پول خوشبختی نمی‌آورد، حتی اگر شما خودتان را درگیر خریدن کردن چیزهایی مثل لباسهای جدید، یک اثر هنری و یا یک اسباب بازی صنعتی کنید. به جای اینکه به فکر کمکهای مادی باشید، ذهنتان را معطوف به کارهایی بکنید که می‌توانید انجام دهید نه آن کارهایی که انجام داده‌اید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 5 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین خرداد ماه

شما کاملا ساده لوحانه یا بیش از حد صبورانه  در رفتارهایتان با دیگران عمل می‌کنید، زیرا این تفکر را دارید که در این صورت آنها شما را بیشتر دوست خواهند داشت یا علت‌های دیگر… این تفکر کاملا اشتباه می‌باشد زیرا دیگران نه تنها  از رفتار شما سوﺀ استفاده می‌کنند بلکه در نهایت همان مقداری که تمایل دارید شما را دوست نحواهند داشت. شما از این که به این رفتارتان پایان دهید دچار ترس و واهمه هستید اما هر چه زودتر این کار را ترک کنید به نفع شما خواهد بود. در ابتدا خیلی مشکل به نظر می‌رسد اما با ممارست به تحقق می‌انجامد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 5 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین تیر ماه

امروز باوجود اینکه در مورد تصمیمات مهم خود خیلی جدی عمل می‌کنید، ولی با این حال دیگران باز هم فکر می‌کنند شما اشتباه کرده‌اید. شاید آنها شما را به بی‌مسئولیت بودن متهم کنند، درصورتی که اصلاً اینگونه نیست. پس اکنون در مورد برنامه‌های مهم خود با آنها صحبت نکنید، شما هرچقدر بیشتر حرف بزنید اختلاف نظرهایتان با آنها بیشتر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 5 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مرداد ماه

شما امروز نمی‌توانید طبق برنامه‌ریزی قبلی‌تان پول خرج کنید، چراکه ماه جدید برج سنبله در خانه سومتان قرار گرفته و شما باید از برخی خریدهای غیر لازم صرف نظر کنید. اگرچه شما کمتر از آن چیزی که فکر می‌کردید در حساب بانکیتان پول دارید، ولی این دلیل اصلی برای موکول کردن خریدهایتان به روز دیگر محسوب نمی‌شود. بلکه دلیل واقعی این است که شما می‌خواهید چیزهایی بخرید که اصلاً بهشان احتیاج ندارید. الان زمان این رسیده که با برنامه ریزی کردن برای اوضاع مالی خود به زندگی‌تان معنای بیشتری ببخشید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 5 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین شهریور ماه

 شما امروز می‌خواهید با ایجاد کردن یک پوسته سخت دور خود رفتار یک فرد متولد برج سرطان را نشان بدهید. یکی از راه‌ها برای انجام دادن این کار این است که فقط با افرادی که واقعا دوستشان دارید و کسانی که ازتان حمایت کرده و از بودن با آنها احساس امنیت می‌کنید، وقتتان را بگذرانید. اگر می‌توانید داخل خانه بمانید؛ اگرچه شاید مجبور شوید برای یک کار ضروری از خانه بیرون بروید، ولی امروز یک روز عالی برای استراحت کردن و خوابی گرم و نرم است!

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 5 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مهر ماه

به نظر می‌رسد که هیچ چیز نمی‌تواند امروز جلوی شما را بگیرد. اما ممکن است اگر نتوانید درک درستی از اوضاع داشته باشید ناگهان متوجه شوید که اشتباه می‌کردید. خوش بینی کورکورانه می‌تواند شما را با موانع یا صخره‌هایی در مسیرتان مواجهه کند اما تمایل و اشتیاق تان قبل از اینکه خیلی دیر شود با اطمینان راه را برایتان باز کرده و مسیرتان را هموار می‌کند. بکار بردن قدرت کنترل تان، سیاست کاملا عاقلانه‌ای است به جای اینکه وقتی لبه پرتگاه قرار گرفتید به دنبال چتر نجات باشید سعی کنید قبل از آن از این سیاست استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 5 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آبان ماه

 اگر شما به خاطر استرس‌هایی که در محل کار با آنها مواجه شده‌اید عصبانی هستید، باید بدانید که اوضاع روند ثابت خود را پیدا می‌کند. اما این اتفاق‌ها شور و هیجان خاص خودش رادارد و به این زودی‌ها تمام نمی‌شود. پس الان چه چیزی اهمیت بیشتری دارد؟ هم اکنون لذت بردن از زندگی مهم ترین چیز است و استرس‌هایی که با آنها روبرو می‌شوید کوچکترین اهمیتی ندارند. مکانی آرام پیدا کرده تا در آنجا بتوانید نگرش خود را تغییر داده و آن را بهتر کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 5 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آذر ماه

 شما امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و خوشبختانه الان کاملاً آمادگی دارید به سراغ کارهای ناتمام‌تان رفته و با دیدگاهی جدید به آنها نگاه کنید. فقط فراموش نکنید که نباید خیلی به خودتان سخت بگیرید، وگرنه برنامه‌هایتان بهم خواهد خورد. جالب اینجاست که وقتی به نتیجه کار فکر نمی‌کنید بیشتر در کارهایتان موفق می‌شوید و نتایج بهتری می‌گیرید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 5 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین دی ماه

در این روزها استرس شدیدی بر شما غلبه کرده است. شما تلاش‌های زیادی را در جهت کنترل این استرس انجام می‌دهید اما متاسفانه نمی‌توانید از دل نگرانی تان کم کنید پس بهتر است دیگر به این موضوعات فکر نکنید. این نگرانی‌ها در رفتارهای شما تاثیر مستقیمی دارند و باعث می‌شوند که شما رفتار یا صحبت‌هایی را انجام دهید که بعدا از انجام آنها پشیمان شوید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 5 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین بهمن ماه

حالا که ماه در نشانه شاهانه شما قرار گرفته شما نیز خیلی شاهانه رویاپردازی می‌کنید! ولی لازم است بدانید شما با افرادی که می‌شناسید همگام وهمراه هستید. اگر بخواهید با قرارگفتن در جایگاه‌هایی که دیگران هم بدانجا وابستگی دارند خودتان را بیشتر بشناسید، آنها را خوشحال‌تر نخواهید کرد. فراتر رفتن از وابستگی‌های خود و انجام دادن کارهایی که تابحال انجام نمی‌دادید بهتان کمک می‌کند عادل‌تر و با انصاف‌تر باشید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 5 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۵ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اسفند ماه

امروز شما مشتاقانه می‌خواهید در مورد موضوعی که ازش روی گردان بودید تحقیق کنید. همه ترس و هراس‌های شما نسبت به این موضوع امروز کاملاً از بین رفته است. شما خیلی دوست دارید که دیگران هم نقطه نظرات شما را بشنوند، چرا که می‌دانید هم اکنون تأثیر فوق‌العاده‌ای بر دیگران خواهید گذاشت. فقط یادتان باشد قبل از اینکه به موضوع بعدی بپردازید به آنها فرصت کافی بدهید که نظرشان را درباره گفته‌های شما بگویند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *