فال روزانه

فال روز دوشنبه 25 بهمن 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 25 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 25 بهمن 1395 برای متولدین فروردین ماه

احساساتی که شما نسبت به یک فرد خاص یا معشوق خود دارید، کاملا مشخص و واضح است اما اگر این احساسات را به زبان بیاورید موجب بوجود آمدن شرایط پیچیده ای خواهد شد. بهتر است قبل از اینکه حرفی زده و یا صحبت کنید، عواقب ناشی از آن را در نظر بگیرید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 25 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 25 بهمن 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما هرچقدر بیشتر تلاش می‌کنید به آرزوهای خود نزدیک شوید، فشارها و تنش‌ها بیشتر می‌شود و افراد دیگر هم به اهدافتان توجهی نمی‌کنند و دلایلش از دید شما پنهان است. شما می‌خواهید شرایط را تحت کنترل خود درآورید. اما حالا که که از همه چیز خبر ندارید، از افراد دیگر هم بخواهید که بیایند و نظریات خودشان را ارائه بدهند. هم اکنون اصلاً لزومی‌ ندارد شما به تنهایی تصمیمی‌ بزرگ بگیرید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 25 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 25 بهمن 1395 برای متولدین خرداد ماه

زمانیکه دیگران سعی می‌کنند تا شما را در فشار بگذارند تا سخت تر کار کنید شما احساس کاملا ناخوشایندی دارید.  اما نمی‌توانید کاری بکنید؛‌ شما بیشتر ترجیح می‌دهید تا زیر کنترل دیگران باشید تااینکه خودتان با اختیار خودتان کار کنید. متاسفانه،  احتمالا نیاز دارید که فعلا سرکشی‌های درون تان را سرکوب کنید و بهترین کاری که می‌توانید برای به پایان رساندن وظایف تان انجام دهید. خوشبختانه، تلاش بی پایان شما امروز از نظرها دور نمی‌ماند و به هدف تان نیز خواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 25 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 25 بهمن 1395 برای متولدین تیر ماه

 برنامه‌های اجتماعی شما آنقدر زیاد و پرمشغله شده است که حتی برای کار کردن هم وقت پیدا نمی‌کنید! ظاهراً دیگران نیز تلاش می‌کنند شما را وسوسه کنند که از وظایفتان دوری کرده و به تفریح کرده مشغول شوید. اما شما آگاه تر از این هستید که بهشان جواب مثبت دهید! از طرف دیگر اگر شما قبل از شروع به کار کردن محدودیت‌هایتان را برای آنها تعریف کرده باشید، دیگر لزومی ندارد حتما بهشان جواب مثبت بدهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 25 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 25 بهمن 1395 برای متولدین مرداد ماه

 امروز پیروی کردن از پیشنهادات یک نفر دیگر مادامی که شما خود چنین خواسته‌های بزرگی ندارید که به ناامیدی‌هایتان پایان دهد، می‌تواند حرکت واقعاً عاقلانه‌ای باشد. با وجود این واقع‌بینی به شما اجازه می‌دهد وارد ارتباطی بشوید که این رابطه بیشتر بر پایه زمینه‌های مشترک استوار شده است تا بر پایه نیازهای مختلف. پذیرای تغییر بودن به شما کمک خواهد کرد که ارتباطات بیشتری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 25 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 25 بهمن 1395 برای متولدین شهریور ماه

جلو رفتن با مسئولیتهای منظم و همیشگی روزانه شاید ایده عاقلانه ای باشد، اما شما نباید بیش از اندازه روی کارتان  فوکوس کنید. محدود کردن فکرتان و تمرکز کردن روی کار باعث می‌شود فرصت خیلی خوبی که می‌توانستید تجربیات جالبتان را با فرد مورد علاقه تان سهیم کنید را از دست بدهید. پس امروز در حالیکه فضایی را برای اتفاق افتادن فرصتهای خوب ایجاد می‌کنید، در طول روز نیز به خودتان یادآوری کنید که انعطاف پذیری تنها راه اوج گرفتن است!

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 25 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 25 بهمن 1395 برای متولدین مهر ماه

اگر حوادث غیر منتظره اى در محل کارتان روى داده و تقاضاهاى زیادى از شما مى شود واقعاً مهم نیست که شما چه احساسى دارید. هنوز هم لازم است شما رقابت و عملکرد خود را به خوبى نشان بدهید. اما شما نمى‌توانید حدس بزنید که تمام کردن کارهایتان چقدر طول خواهد کشید، بنابراین بهتر است که هرچه زودتر کارتان را شروع کنید. اگر شما بیشتر از حد لازم صبر کنید، نمى‌توانید از استعدادهاى خارق العاده‌تان به نحو مطلوب استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 25 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 25 بهمن 1395 برای متولدین آبان ماه

تمرکز شما امروز روی انجام دادن کارهایی است که قبلا قول آنها را داده بودید و ممکن است به سختی کار کنید تا جاییکه باعث شوىد سهوا دوستان تان را نادیده بگیرید. وای به حال کسی که سر راه شما بایستد چرا که آماج تمام ناامیدی‌های شما خواهد شد مخصوصا اگر شما ندانید که چگونه  باید همه کارها را انجام دهید. بهترین سیاستی که می‌توانید اتخاذ کنید این است که کارها و پروژه‌های بزرگ تان را به وظایف کوچک تقسیم بندی کنید و یکی را پس از دیگری انجام دهید. تنها راه برای رسیدن به هدف تان این است که گام‌هایی کوچک اما با تعمق و تامل بیشتر بردارید!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 25 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 25 بهمن 1395 برای متولدین آذر ماه

مهم نیست که چقدر سرسختانه تلاش می کنید تا در مقابل جریان لذت بخشی که حواستان را پرت می کند مقاومت کنید اما شاید اراده قوی ای برای نه گفتن نداشته باشید.خوشبختانه ، شما نیازبه یک فرصت شخصی دارید که کمتر برایتان پیش می آید. اما این در مورد دوری جستن از اجتماع نیست. الان فقط مراقب چیزهایی باشید که باید به خاطر آن قربانی کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 25 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 25 بهمن 1395 برای متولدین دی ماه

امروز اصلاً اهمیتی ندارد که شما چقدر کار برای انجام دادن دارید، شما به راحتی قول می‌دهید و بعد به تفریح کردن مشغول می‌شوید. متأسفانه امروز وقت تفریح و بازی کردن نیست، شما در روزهای دیگر می‌توانید این کار را بکنید، ولی امروز اول باید وظایف کاری خود را تمام کنید. اگر امروز سخت کار کنید، روزهای دیگر شانس این را خواهید داشت که با خیال راحت تفریح کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 25 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 25 بهمن 1395 برای متولدین بهمن ماه

 شما در محل کار تقریبا خوش بین هستید، اما همیشه و همه جا نمی‌توانید این خصلت را داشته باشید. شاید امروز نسبت به کسانی که زیاد با شما همکاری نمی‌کنند خشمگین شوید. به حس‌های منفی خود بها ندهید؛ اطرافیان شما بیشتر از قبل ازتان حمایت می‌کنند، پس پیشنهاداتی که به شما می‌دهند را قبول کنید و برنامه‌های خود را به پیش ببرید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 25 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 25 بهمن 1395 برای متولدین اسفند ماه

 این روزها سازماندهی کردن افکارتان برای آینده مایه تفریح و سرگرمی‌تان شده است. اخیرا تجربیاتی داشته‌اید که شما را از عادت‌ها و ساختارهای قدیمی‌تان آزاد کرده‌اند. حالا شما باید به مراحل بعدی بروید، ولی شخصی از راه می‌رسد که با دادن جواب “منفی” جلوی پایتان سنگ می‌اندازد. از طرف دیگ شما فقط انتظار دارید جواب مثبت بشنوید! الان دیگر وقت سئوال و جواب کردن نیست!! خودتان دست به کار شده و شروع به کار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *