فال روزانه

فال روز جمعه 1 بهمن 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 1 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 1 بهمن 1395 برای متولدین فروردین ماه

برای شما سخت است که حس و حال موفقیت و شادمانی خود را امروز ادامه دهید به خاطر اینکه یک فعل و انفعال احساسی ملایم ممکن است نتایج و اثرات جدی به دنبال داشته باشد. شما می‌توانید حتی به حکمت و دانایی خود نیز اکنون شک کنید مخصوصا اگر سیاست اخیری که اتخاذ کرده اید شما را حتی کمی هم به موفقیت نزدیک تر نکرده باشد. اما تغییر زیادی در برنامه‌های خود ایجاد نکنید. ممکن است نظر شما در هفته‌های آینده تغییر کند و شما فقط باید بدانید که همه چیز مرتب است یا نه !

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 1 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 1 بهمن 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

عجیب اینکه، حالا که ماه درخشان ثابت شما برای امروز واقع شده است،‌ شما احساس می‌کنید نوسانات روحی شما قوی‌تر و بیشتر شده است. ممکن است فاصله‌ای که معمولا بین افکار و احساسات‌تان می‌گذارید دوست داشته باشید. اما حالا به نظر می‌رسد این دو به طور عجیبی بهم آمیخته‌اند. نیازی نیست که رشته‌های عاطفی و ذهنی‌تان را از هم جدا کنید. فقط مشاهده کنید که این دو جهت مخالف چگونه با یکدیگر بسیار یکدست کار می‌کنند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 1 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 1 بهمن 1395 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز تنها کسی هستید که نقش خیلی سنگینی را به عهده گرفته اید. معنی این حرف این نیست که می‌خواهید خیلی مهم باشید؛ بلکه معنی اش این است که افراد دیگر همگی روی شما حساب باز کرده اند و واقعا لازم است که یک نفر آنها را چک کند. شما خیلی خوب برای کارتان آماده شده اید، چراکه شما دقیقا می‌دانید چه کاری باید انجام دهید. اما رفتار مقتدرانه شما شاید اینجا بهترین روش برای رسیدن به هدفتان نباشد. بهتر است کمی‌ نرم تر بوده و به جای حرف زدن از عقل و منطق بیشتر حرف دلتان را بزنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 1 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 1 بهمن 1395 برای متولدین تیر ماه

 شما تازگی ها در مورد یک نفر قضاوت تند و تیزی داشته اید و حالا می خواهید دیگران بدانند چیزی که شما خودتان قبول دارید چیست. اما اگر شما موجب رنجش و ناراحتی شده باشید نمی توانید به راحتی ظاهر مهربانی به خود بگیرید. وقتی که با افراد دیگر صحبت می کنید اعتراف کردن به اشتباهات و کوتاهی هایتان بهتان کمک می کند مهربان تر و دلسوزتر باشید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 1 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 1 بهمن 1395 برای متولدین مرداد ماه

 حتی اگر شما از زندگی روزمره تان راضی هم هستید، با فکر کردن و تمرکزکردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینکه بی هدف رویاپردازی کنید، در حالیکه با احتیاط افکارتان را به مسیری می‌کشانید که تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت کنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید که خودتان فکر می‌کردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی که نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 1 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 1 بهمن 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز ادعا می‌کنید که می‌خواهید به خاظر خودتان کار خوبی انجام بدهید، اما شاید این کار آنگونه که فکر می‌کردید راضی‌تان نکند. وقتی که جزئیات کار گیج‌تان می‌کند و یا وقتی که رابطه‌های دوستانه تان کامل نباشد، مشکلاتی به وجود می‌آید. پیدا کردن راهی برای متعادل کردن چیزهایی که می‌خواهید و چیزهایی که به دست آورده اید، می‌تواند تعیین کننده خوشبختی و ناامیدی باشد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 1 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 1 بهمن 1395 برای متولدین مهر ماه

 شما امروز احساس می‌کنید که خیلی باهوش تر شده‌اید! انگار که به ضریب هوشی‌تان اضافه شده است!! اما آنقدر شیفته توانایی خود نشوید که فکر کنید روش شما بدون عیب و ایراد است، چرا که منطقی فکر کردن خودش می‌تواند برایتان دردسرهای ایجاد کند. به جای تکیه کردن بر منطق، به ندای درونتان گوش دهید و بگذارید که شما را هدایت کند، آن وقت می‌توانید وجوه متفاوت دیگری را در زندگی تان ببینید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 1 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 1 بهمن 1395 برای متولدین آبان ماه

به خاطر اینکه ماه جدید در نشانه شما به بهرام تیره پیوسته است امروز بیش از اندازه جدی شده‌اید. مهم نیست که شما چگونه برای خود برنامه ریزی کرده‌اید، ظاهراً شما کلی کار برای انجام دادن دارید. هیچ کاری راحت نیست؛ بنابراین سعی کنید که سمت افکار منفی نروید، چراکه خردمندی عمل گرایانه خود که اکنون تحت اختیارتان است را هدر خواهید داد. استراحت کردن تضمین می‌کند که می‌توانید بعداً تصمیمات درستی بگیرید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 1 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 1 بهمن 1395 برای متولدین آذر ماه

 شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حدقال کاری را که می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 1 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 1 بهمن 1395 برای متولدین دی ماه

کمتر فعالیت کردن و بیان کردن احساساتتان باعث ناراحتی شما می‌شود، برای آنکه معمولاً برایتان راحت است که مشکلات را حل نشده رها کرده و در موردشان صحبت نکنید. با وجود این شما اکنون می‌توانید به پیشرفت احساسی مهمی دست یابید، اما نمی‌توانید با موانعی که وجود دارند مقابله کنید. امروز روی پروژه‌های جدیدتان کار نکنید و اگر امکان داشت حتی به تلفنها و ایمیل‌ها نیز پاسخ ندهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 1 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 1 بهمن 1395 برای متولدین بهمن ماه

شما درگیری لفظی بزرگی با شخصی داشته اید که بر اثر این گفتگو هنوز ذهن تان مشغول است. به مرحله ای رسیده اید که دلتان می‌خواهد از زندگی فرار کنید اما  خوشبختانه دوره‌ای را که سپری می‌کنید به مانند یک امتحان می‌باشد که برای رفتن به دوره بعدی صبر و استقامت بیشتری داشته باشید پس شجاع باشید زیرا خداوند تقدیر خوبی را برای تان رقم زده است، در آینده از تمام این موهبات لذت خواهید برد، شکر گذار خداوند خواهید بود.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 1 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 1 بهمن 1395 برای متولدین اسفند ماه

شما سعی دارید در برابر اتفاقاتی که برایتان پیش می‌آید سکوت کنید و واکنشی انجام ندهید. به همین دلیل کمی از دیگران حتی از شخصی که شما را دوست دارد نیز فاصله  گرفته اید. استرس بیش از حدی را در درون‌تان احساس می‌کنید با استرس‌های خود مقابله کنید و اجازه دهید زندگی روال عادی خودش را طی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *