فال روزانه

فال روز سه شنبه 14 دی 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 14 دی 1395

– فال روزانه در روز 14 دی 1395 برای متولدین فروردین ماه

معمولا شما کسی هستید که می‌خواهد به کسی که مهر می‌ورزد و دوستش دارد نزدیک شود و شریک کردن احساسات‌تان با او بهترین راهی است که می‌توانید به وسیله آن به آن صمیمت و نزدیکی که مورد نظرتان است برسید. اما باز کردن دریچه قلب‌تان برای شما آسان نیست. مخصوصا اگر اخیرا توانایی‌تان برای اطمینان کردن به دیگران را محک زده باشید. در مقابل ترس‌هایتان بایستید که باعث می‌شود قوی تر از آن چیزی شوید که همیشه فکرش را می‌کردید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 14 دی 1395

– فال روزانه در روز 14 دی 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 الان زمانی جدی بودن است، البته این حرف لزوماً در مورد مسائل کاری نیست. شما احساس می‌کنید که وظایف زیادی دارید، در حالیکه احساسات و علایقتان شما را به سفری دور و دراز از عجایب می‌کشاند. فقط یادتان باشد که نتایجی که امروز شما بدانها دست یافته‌اید، لزوماً نتایج صحیحی نیستند. توجه کردن به جزئیات می‌تواند با جریانی آرام شما را برای چند هفته از برنامه‌تان جلوتر بیندازد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 14 دی 1395

– فال روزانه در روز 14 دی 1395 برای متولدین خرداد ماه

اگر از نظر کاری به اندازه‌ای که حقتان است و سزاوارش هستید به شما احترام و توجه نشود، شاید صدمه ببینید. متأسفانه شما خودتان هم خود را دست انداخته‌اید!! چون که هر روز فکر می‌کنید دیگران باید بیشتر شما را تحسین کنند. به این وسوسه‌ها اهمیت ندهید و وقتتان را به خاطر شهرت و محبوبیت تلف نکنید. فقط کاری را که فکر می‌کنید خوب است انجام بدهید . مطئناً نتیجه کارتان را خواهید دید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 14 دی 1395

– فال روزانه در روز 14 دی 1395 برای متولدین تیر ماه

در حال حاضر ممکن است شما دوست داشته باشید نظرات خود در مورد عشق و دوست داشتن را با دیگران در میان بگذارید. اما با این کار ممکن است بین چیزهایی که می‌خواهید داشته باشید و چیزهایی که می‌دانید درست است مغایرت ایجاد شود. با فرد دوست داشتنی‌ای که می‌تواند شما را راهنمایی کند تا متوجه برخی از نظریه‌های نادرستتان بشوید رابطه دوستی برقرار کنید. در نهایت چیزهایی که امروز یاد می‌گیرید می‌تواند بهتان کمک کند بدون اینکه به رابطه دوستانه‌تان آسیبی بزنید، استقلال خود را حفظ کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 14 دی 1395

– فال روزانه در روز 14 دی 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما چند روزی است که به مشکل پیچیده‌ای برخورده‌اید و ظاهرا هم تا امروز راه حل ساده‌ای به ذهتان نرسیده است. شما حتی اگر از نظر زمان و یا مکان از خانه و خانواده تان دور باشید، اما هنوز هم از یک مشکل قدیمی خانوادگی اذیت می‌شوید. اما حالا هیچ چیزی به طور کامل این مشکل را حل نمی‌کند و هرقدر که بیشتر به خودتان فشار بیاورید اوضاع پیچیده تر می‌شود. پس به زور سعی نکنید کاری را انجام ندهید وگرنه واقعا مایوس خواهید شد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 14 دی 1395

– فال روزانه در روز 14 دی 1395 برای متولدین شهریور ماه

 طبیعتاً شما دوست دارید که افراد دیگر خلاقیت و توانایی شما در بیان کردن مقصودتان را تحسین کنند، اما آنها کاملاً شما را تأیید نمی‌کنند. هیچ وقت سراغ جمله‌هایی مثل “من باید داشته باشم…: یا “ای کاش که من…” نروید. این سخنان باعث می‌شوند که شما ایمان خود را از دست داده و یا اینکه حسرت بخورید. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که به خودتان امیدواری داده و بعد شروع به کار کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 14 دی 1395

– فال روزانه در روز 14 دی 1395 برای متولدین مهر ماه

امروز اهداف بلند مدت‌تان نسبت به همیشه برایتان اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند، اما لزومی ندارد که آنها حتماً واقع بینانه باشند. این سخن در مورد یک برنامه یا کارهای معمولی در لیست فعالیت‌های روزانه‌تان صدق نمی‌کند. بلکه در مورد رویاهای خلاق و سازنده‌ای است که باعث می‌شوند شما فراتر از روزمرگی و مرزهای جهان واقعی حرکت کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 14 دی 1395

– فال روزانه در روز 14 دی 1395 برای متولدین آبان ماه

ممکن است که امروز شما مجبور شوید برنامه‌هایتان را تغییر دهید، اما شما ابتدا باید چندین بار کارهایتان را بررسی کرده و نسبت به اینکه این تغییرات کاملاً لازم بوده‌اند، اطمینان حاصل کنید. اگر شما فکر می‌کنید که بدون هماهنگ بودن با اطرافیانتان قادر خواهید بود روز را به آخر برسانید، می‌توانید باعث عصبانیت یک همکار شوید. طبیعتاً عصبانی کردن دیگران بهترین شیوه نیست؛ سازگاری داشتن می‌تواند زندگی هر فردی را ساده‌تر کند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 14 دی 1395

– فال روزانه در روز 14 دی 1395 برای متولدین آذر ماه

 شما امروز احساس می‌کنید که پیش آمدهایی که رخ داده است کمی‌از حیطه کنترلتان خارج است. این سخن بدین منظور نیست که اتفاق بدی افتاده است؛ بلکه شما وقتی کنترل اوضاع از دستتان خارج می‌شود ناراحت می‌شوید. ولی امروز اتفاقات زیادی رخ داده که به نفع شما است، بنابراین بهتر است خودتان را به دست سرنوشت سپرده و لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 14 دی 1395

– فال روزانه در روز 14 دی 1395 برای متولدین دی ماه

به نظر می‌رسد امروز تمرکز کردن روی کار خیلی راحت تر از همیشه  می‌رسد اما این فرض واقعیت ندارد. چرا که افکارتان از کنترل شما خارج شده اند و خیلی سخت است که دوباره کنترل آنها را بدست آورید. با این وجود خوب است امتحان کنید. متاسفانه اگر سعی کنید فقط وقت گذرانی کنید ممکن است با دوست یا همسرتان درگیر شود چرا که او نظر دیگری درباره کاری که باید انجام دهید دارد. تا آنجا که ممکن است در اوایل روز مفید و موثر واقع شوید تا بتوانید بعداز ظهر با کسی که دوستش دارید اوقات خوشی را سپری کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 14 دی 1395

– فال روزانه در روز 14 دی 1395 برای متولدین بهمن ماه

  ماه کامل امروز در نشانه شما خاطرات مربوط به گذشته تان را زنده می‌کند. اما مثل اینکه شما زیاد دوست ندارید که آینه‌ای در پشت سرتان قرار گفته و روزهای گذشته را ببینید. شما به خاطر اینکه می‌خواهید زودتر به مقصد خود برسید دوست ندارید که در طول مسیر حرکتان قطع شود. اما در عمل شما هنوز موردهای احساسی مربوط به گذشته دارید که قبل از حرکت کردن به سوی آینده باید بهشان رسیدگی کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 14 دی 1395

– فال روزانه در روز 14 دی 1395 برای متولدین اسفند ماه

 امروز حواستان به فروشنده‌هایی که خوش زبان هستند باشد، چرا که آنها حتی اگر خودشان هم حرف‌های خود را باور نداشته باشند می‌توانند شما را مجاب کنند! حتی اگر چیزی برای خریدن وجود ندارد، باز هم به افرادی که خیلی سریع صحبت می‌کنند و به شما مجال فکر کردن نمی‌دهند، اعتماد نکنید. شاید لحن صحبت آنها صمیمی‌ باشد و شما احساس امنیت کنید، اما یادتان باشد که قرار نیست آنها همه چیز را همان دفعه اول به شما نشان دهند!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *