فال روزانه

فال روز یکشنبه 4 مهر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 4 مهر 1395

– فال روزانه در روز 4 مهر 1395 برای متولدین فروردین ماه

 امروز شما می‌توانید در یک لحظه خیلی به خودتان مطمئن باشید و در لحظه دیگر از اعتماد به نفس بالای خود رنج می‌برید. سیر کردن در این روند اصلاً جالب نیست، اما شما می‌توانید طی این مراحل چیزهای خیلی مهمی‌درباره خودتان بفهمید و خودتان را بهتر بشناسید. سرزنش کردن و مقصر دانستن دیگران باعث نمی‌شود احساس بهتری پیدا کنید و مطمئناً به آنها هم کمکی نخواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 4 مهر 1395

– فال روزانه در روز 4 مهر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز سعی می‌کنید که خیلی ایده آلیست باشید، اما واقع بین بودن برای شما کار سختی است. ارتباط برقرار کردن نیز کمی برایتان سخت شده است، چرا که افکارتان هنوز برای خودتان تعریف نشده است. اگرچه این مانع رویاپردازی شما نمی‌شود، اما باعث می‌شود نتوانید دیگران را در افکارتان سهیم کنید. پس حالا در حالیکه تجربیات‌تان را برای خود نگه می‌دارید کمتر حرف بزنید. بیشتر به جایی که رویاهاتان شما را با خودشان می‌بردند توجه کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 4 مهر 1395

– فال روزانه در روز 4 مهر 1395 برای متولدین خرداد ماه

امروز افراد دیگر قادر نیستند آنچه را که شما می‌بینید ببینند، بنابراین ممکن است خیلی زود از شما تبعیت کنند. باوجود اینکه این موضوع برای شما اهمیت چندانی ندارد، ولی آنها وقتی که بعدها فهمیدند شما دقیقاً راه درست را می‌رفتید از شما تقدیر خواهند کرد. لزومی ندارد که همه چیز را تجزیه و تحلیل کنید، بهترین کار این است که نگرش‌ها ساده تری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 4 مهر 1395

– فال روزانه در روز 4 مهر 1395 برای متولدین تیر ماه

شما حتی اگر دوست داشته باشید دیگران به خاص بودنتان اعتراف کنند، ولی دوست ندارید که زیاد جلب توجه کنید. خورشید در چهارمین خانه شما قرار دارد و زمان مناسبی برای ماندن در خانه است. زمانی که شما یاد گرفتید اصلاً خود را به خاطر تفکرات دیگران ناراحت نکنید، خواهید توانست کارهای عقب افتاده زیادی را به اتمام برسانید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 4 مهر 1395

– فال روزانه در روز 4 مهر 1395 برای متولدین مرداد ماه

امروز ممکن است نسبت به دیگران اوقات دشوارتری را تجربه کنید چرا که شما افکار و احساسات تان را فقط برای خودتان نگه می دارید وآنها را با کسی تقسیم نمی کنید.شاید دلیل این سکوت و درون گرایی شما این باشد که می ترسید مورد قضاوت دیگران قرار بگیرید. به جای اینکه در تجزیه و تحلیل رفتار خود و دیگران غرق شوید و مدام به دنبال این باشید که اعمال خود را نزد دیگران موجه جلوه دهید،حقیقت را افشا کنید. شاید شما با رفتار پرخاشگرانه خود دیگران را متعجب کنید اما می توانید با اینکار نگرانی های تان را تخلیه کند.!‌

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 4 مهر 1395

– فال روزانه در روز 4 مهر 1395 برای متولدین شهریور ماه

در تفکرات‌تان شما وارد جزیره ای شده اید که در وسط دریا قرار دارد و از هیچ سمت و سویی به جایی راه ندارد و شما در این راه تنها هستید. اما تمام این تفکرات زائده ذهن شما است، شما در حال حاضر در بهترین موقعیت قرار دارید فقط کافی است که دست خود را کمی‌جلو برده، خوشبختی و موفقیت‌های واقعی را لمس کنید. زیرا بر عکس تفکری که بر ذهن شما مسلط شده است، شما فردی هستید که  اگر بخواهید به راحتی بر افکار خود کنترل و نظارت دارید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 4 مهر 1395

– فال روزانه در روز 4 مهر 1395 برای متولدین مهر ماه

امروز دوستانتان خیلی به شما توجه خواهند کرد، بنابراین قبل از اینکه ازآنها درخواست کمک کنید خوب فکرهایتان را بکنید. شما دوست ندارید خودتان را در موقعیت‌های حساس قرار دهید، ولی اگر موجب شود با فری که دوستش داری دهمکاری کنید برایتان مفید خواهد بود. باوجود اینکه این کار در نهایت شما را به آرامش می‌رساند، ولی الان می‌توانید با اطمینان خاطر و بدون فکر کردن به نتیجه کار به نصیحت خوب دوست و یا نامزدتان اطمینان کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 4 مهر 1395

– فال روزانه در روز 4 مهر 1395 برای متولدین آبان ماه

یکی از دوستان لجباز شما یا یکی از همکارانتان امروز می‌تواند شما را به سمت مسائل حاشیه‌ای بکشاند، اما نباید نگران باشید؛ فقط عجله نکنید. در حقیقت هرچقدر هم که این فرد تأثیر گذار باشد، نمی‌تواند با شما برابری کند. اگر شما با درستکاری کار کنید، هیچ کس قادر نخواهد بود مانع از رسیدن به اهدافتان بشود. اما انتظار موفقیت یک شبه را نداشته باشید، به ثمر رسیدن چیزهای خوب زمان زیادی می‌برد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 4 مهر 1395

– فال روزانه در روز 4 مهر 1395 برای متولدین آذر ماه

ممکن است امروز نسبت به موضوعی قضاوت صحیحی نداشته و تصمیمی بگیرید که زیاد عملی نباشد. خوشبختانه، اکنون مجبور نیستید که به خاطر این رفتار غیر معقولی که امروز در پیش گرفته اید بهای سنگینی بپردازید. کلید اصلی جستجو و بررسی‌ها این نیست که امروز زیاد مفید و موثر باشید، بلکه سعی کنید کمی تفریح کنید. شما بعدها وقت کافی برای انجام دادن وظایف تان خواهید داشت. اما در این لحظه بهتر است که به جای اینکه کار سخت و طاقت فرسا را انتخاب کنید کمی‌ تفریح کنید و ذهن تان را از درگیری‌های کاری آزاد کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 4 مهر 1395

– فال روزانه در روز 4 مهر 1395 برای متولدین دی ماه

 شما ممکن است امروز مانند دیگران تابع امیال‌تان نباشید. این به خاطر این است که شما به روش آزمون و خطا که واقع بینانه باشد، اعتقاد دارید. اما از خود انگیختگی نترسید که این می‌تواند منجر به شادی بیشتر در زندگی شما شود. به خودتان اجازه آرامش بیشتر بدهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 4 مهر 1395

– فال روزانه در روز 4 مهر 1395 برای متولدین بهمن ماه

امروز دقیقاً می دانید که مسوولیت هایتان چیست . اما الزاماً آنها را دنبال نمی کنید . بخشی از مشکلات امروز شما این است که بفهمید چقدر زمان باید برای جبران آن صرف کنید . اگر به دنبال معجزه باشید این انتخاب شما را سخت تر می کند اما واقعاً انرژی خود را هدر داده اید که حداقل بهتر از این است که برای انجام کارهای واقعی اتان وقت صرف کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 4 مهر 1395

– فال روزانه در روز 4 مهر 1395 برای متولدین اسفند ماه

با وجود اینکه ممکن است در آغاز روز خوشحال و شادمان باشید اما بعد از ظهر احساس استرس عجیبی سرتاسر وجود شما را در بر می‌گیرد. در واقع امروز احساسات شما کمی پیچیده است و شما را وسوسه می‌کند که از روبرو شدن با مشکلات طفره بروید. تنبلی نکنید. رفتار و حالت مثبت داشتن یک چیز است اما فاصله گرفتن از حقیقت هیچ کمکی به حل پیچیدگی‌های روحی شما نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *