فال روزانه

فال روز شنبه 3 مهر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 3 مهر 1395

– فال روزانه در روز 3 مهر 1395 برای متولدین فروردین ماه

موجی قدرتمند از عدم اطمینان امروز شمارا  به طور کامل شسته و با خود می برد! و شما می فهمید که چند روز آینده سخت تر از آن چیزی است که فکر می کردید. اما حالا برای شما سخت است که جلوتر از چند روز آنیده را ببینید و نهایی کردن برنامه هایتان امری غیر ممکن است. متاسفانه امروز تمام توانایی هایتان تبدیل به استرس و نگرانی می شود. اما از شما انتظار می رود تا که تا موقعی که آبها از آسیاب بیفتد فقط صبر کنید و فعلا تصمیم نهایی نگیرید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 3 مهر 1395

– فال روزانه در روز 3 مهر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 هم اکنون حل کردن مشکلات احساسی و عاطفی تان بخشی از کار شما می‌باشد، اما ممکن است تا اواخر شب هیچ اتفاقی نیفتد. ممکن است حرفی که شما پیش از این زده بودید، بد تعبیر شده باشد و مشکلی به وجود آورده که تا مدت‌های طولانی باقی مانده باشد. وقتی که این مشکل ظاهر شد، سعی نکنید آن را انکار کنید، وگرنه شروع به پیشرفت و رشد پیدا کردن می‌کند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 3 مهر 1395

– فال روزانه در روز 3 مهر 1395 برای متولدین خرداد ماه

اگر امروز دیگران از شما انتظار داشته باشند که موقعیتی را اداره کنید و آن را سرو سامان دهید که بسیار دشوار و غیرعملی است، شما از کوره در خواهید رفت و بدنبال آن احساس ناخوشایندی خواهید داشت. این ریسک بزرگی برای شماست که در جواب آنها نه بگویید، بنابراین ممکن است که مجبور شوید اعتماد بنفس خود را تقویت کرده و این مسئولیت را قبول کنید. با این وجود،‌ مهم است که بدانید این معامله “همه یا هیچ” نیست، شما با قدرتی که دارید براحتی و در اندک زمانی می‌توانید از عهده این کار برآیید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 3 مهر 1395

– فال روزانه در روز 3 مهر 1395 برای متولدین تیر ماه

 وقتی که شما می‌توانید زمان دیگری را به رویا پردازی اختصاص دهید، اگر امروز این کار را بکنید برایتان نتیجه ثمره‌ای نخواهد داشت. در حقیقت تجزیه و تحلیل کردن خودتان می‌تواند شما را به بن بست بکشاند. به جای ریسک کردن بهتر است توجه‌تان را روی جهان اطراف خود متمرکز کنید. داشتن نگرشی منظم و قانونمند می‌تواند مهم ترین چیز برای حفظ کردن شغلتان باشد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 3 مهر 1395

– فال روزانه در روز 3 مهر 1395 برای متولدین مرداد ماه

با وجود اینکه شما همیشه دوست دارید که با حقایق روبرو شوید امروز ممکن است از آن روزهایی باشد که شما را به سرزمین عاطفی جدید رهنمون کند. شما فهمیده اید که محدودیت‌های زمانی به نوعی شما را به جلو هدایت می‌کند و شما را مجبور می‌کند تا حد امکان چیزهای جدیدی تجربه کنید. ممکن است این رفتاری که در پیش گرفته اید دوستان و همسرتان را متعجب کند چرا که به نظر می‌رسد شما بیش از همیشه محافظه کار شده اید. از ترس اینکه مورد قضاوت بگیرید یا نه به عقب باز نگردید. الان زمان تغییر و تحول است!

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 3 مهر 1395

– فال روزانه در روز 3 مهر 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز می‌توانید اثری بلند مدت در رفتارهای کوتاه مدت خود داشته باشید. این کار به شما این فرصت را می‌دهد تا با تغییرات کوچک به نتایج بزرگی برسید. اما کمتر احتمال دارد که شما اکنون مسئولیت مهمی را قبول کنید زیرا که شما می‌خواهید آزاد باشید تا اختیارات خودتان را کشف کنید. اگر هنوز مطمئن نیستید به کسی جواب مثبت ندهید. تا زمانی که نفهمیده‌اید دلتان واقعاً چه می‌خواهد صبر کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 3 مهر 1395

– فال روزانه در روز 3 مهر 1395 برای متولدین مهر ماه

 شما برنامه‌های بزرگی در سرتان می‌پرورانید. مثل اینکه به سرزمین رویاها سفر کرده‌اید. اما امروز واقعیات روزمره زندگی مانع رویاپردازی‌های شما می‌شود. اجازه ندهید که دوباره این اتفاق بیفتد. اگر فکر می‌کند که می‌توانید این رویاها را به واقعیت تبدیل کنید اشتباه کرده اید برای اینکه به اندازه کافی زحمت نکشیده‌اید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 3 مهر 1395

– فال روزانه در روز 3 مهر 1395 برای متولدین آبان ماه

شما امروز احساس درماندگی می‌کنید، مثل اینکه نمی‌توانید به همان روشی که همیشه در پیش می‌گرفتید به خلاقیت دست پیدا کنید. انگار اتفاقاتی که در زندگی شخصی‌تان روی داده، قدرت خلاقیت و تخیل شما را کور کرده است. حفظ کردن دیدگاه‌های متعادل و میانه رو برای شما کلید دستیابی به قدرت است، بنابراین سعی کنید به خاطر عدم پیشرفت خودتان را ناراحت نکنید. فردا بیشتر از قبل احساس رهایی و آزادی خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 3 مهر 1395

– فال روزانه در روز 3 مهر 1395 برای متولدین آذر ماه

شما امروز خیلی پر انرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیت‌های مهمی کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً انقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرف‌هایی می‌خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 3 مهر 1395

– فال روزانه در روز 3 مهر 1395 برای متولدین دی ماه

شما احساس می‌کنید نیرو یا شخص مافوق الطبیعی مانع از  پیشرفت شما می‌شود. زیرا به هر سمتی می‌روید که با در های بسته روبرو می‌شوید اما این افکار شما در ست نیست، چون اکنون زمان مناسبی برای بازدهی نتیجه تلاش‌های شما نمی‌باشد. بهتر است کماکان به تلاش‌های خود ادامه دهید زیرا پاداشی را که هیچ وقت تصورش را نمی‌کنید، منتظر شما ست.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 3 مهر 1395

– فال روزانه در روز 3 مهر 1395 برای متولدین بهمن ماه

اگر شما با مقوله مربوطه به اعتماد به نفس خود درگیر شده‌اید، امروز وقتی دارید به نقطه ضعف‌های خود فکر می‌کنید شاید به نقطه عطفی برسید. متأسفانه هرکسی ممکن است پشیمان شود؛ همیشه کارهایی هست که باید با روش‌های متفاوت آنها را انجام داد و کارهایی هم هست که ابداً نباید آنها را انجام داد. به جای اینکه سعی کنید کامل باشید، عاقلانه‌تر است که قبول کنید یک انسان هستید و بپذیرید که همه انسان‌ها هم نقطه ضعف‌هایی دارند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 3 مهر 1395

– فال روزانه در روز 3 مهر 1395 برای متولدین اسفند ماه

وقتی اهداف شما با آنچه الان در محل کارتان انجام می‌دهید هماهنگی دارد این خیلی اطمینان بخش است اما اگر اینطور نباشد می‌تواند خیلی نگران کننده باشد. این وضعیت دشوار با دخالت یک دوست یا همکار که خیلی موجه نیست می‌تواند پیچیده تر شود. حتی اگر شما بخواهید که تصمیم نهایی را خودتان بگیرید باز هم به حمایت اطرافیان نیاز دارید و امروز این اتفاق نمی‌افتد. صبور باشید تا آخر هفته همه چیز خود به خود درست می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *