فال روزانه

فال روز جمعه 2 مهر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 2 مهر 1395

– فال روزانه در روز 2 مهر 1395 برای متولدین فروردین ماه

عقاید بزرگی که طی این چند هفته گذشته داشته‌اید، امروز واقعی‌تر می‌شوند. این مثل برنامه‌ای می‌ماند که فکر می‌کردید در آینده‌ای دور تحقق پیدا می‌کند اما الان به نزدیکتر شده اید . اما اینکه شما به دنبال ایجاد هیجان در زندگی اتان هستید دلیل بر رسیدن شما به اهدافتان نیست. هنوز خیلی کار دارید تا به آرزوهایتان پی ببرید بنابراین وقت را تلف نکنید تا بتوانید به زودی موفقیت خود را جشن بگیرید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 2 مهر 1395

– فال روزانه در روز 2 مهر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما امروز فکر می‌کنید که می‌توانید به سرعت تمام کارهایتان را انجام داده و بعد هم می‌توانید استراحت کنید. ولی متأسفانه شما نمی‌توانید دقیقاً حدس بزنید که انجام دادن تمام کارهایتان چقدر زمان می‌برد. باید مطمئن شوید که به اندازه کافی وقت دارید؛ چرا که اگر کارهایتان را ناتمام رها کنید و بعد بفهمید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اصلاً نمی‌توانید از روزتان لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 2 مهر 1395

– فال روزانه در روز 2 مهر 1395 برای متولدین خرداد ماه

 باوجود ماه در پنجمین خانه تان- یعنی خانه تفریح و بازی- شما امروز می‌توانید بدون اینکه چیز زیادی بگویید گویا باشید! شما به سمت فعالیت‌های لذت بخش همراه با بچه‌ها گرایش پیدا کرده‌اید و نیز فعالیت‌های دیگری که نیازی به زیاد صحبت کردن ندارند. وقت‌هایی که به طبیعت می‌روید و یا زمانی که داخل خانه آرامش دارید، از تفکر کردن بیشتر از عملکرد مستقیم چیز یاد می‌گیرید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 2 مهر 1395

– فال روزانه در روز 2 مهر 1395 برای متولدین تیر ماه

امروز روز عشق ورزیدن است و کسوفی که رخ داده است برایتان چندین اتفاق شگفت‌انگیز همراه خواهد داشت. باوجود اینکه شما دیگران را به طور واقع بینانه‌ای ارزیابی نمی‌کنید، ولی می‌توانید بهترین خصوصیات هر فرد را ببینید. فقط فراموش نکنید که در پس ظاهر جذاب هر آدم، چیزهای پیچیده دیگری نیز نهفته است، و گاهی وقت‌ها هم شاید این حقیقت زیاد زیبا نباشد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 2 مهر 1395

– فال روزانه در روز 2 مهر 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز فردی آرام و خوش قول هستید و قادر هستید دیگران را با هوش و نبوغتان جذب کنید. ذهن شما حتی قبل از اینکه شما بتوانید واکنشان را تغیر بدهید، عکس العمل نشان می‌دهد و موضوعات جنجالی را افشا می‌کند. وقتی که یک نفر با تجاوز کردن به محدوده‌تان شما را ناراحت می‌کند، ممکن است خیلی زود فکر انتقام به ذهنتان خطور کند. سعی نکنید که عملکردهایتان را توجیه کنید. فقط به خاطر خطاهای‌تان عذرخواهی کرده و به راهتان ادامه بدهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 2 مهر 1395

– فال روزانه در روز 2 مهر 1395 برای متولدین شهریور ماه

مثل اینکه امروز پنهان کردن عصبانیت و خشم برای شما از ابراز کردن احساس واقعی تان راحت تر باشد. شاید می ترسید که وقتی شروع به حرف زدن کردید دیگر نتوانید جلوی خودتان را بگیرید! بنابراین ظاهرا اصلا حرف نزدن مطمئن تر است. متاسفانه اگر احساسات منفی نهفته در وجودتان تبدیل به خشم و عصبانیت شود روزهای آینده روابط و تعاملاتتان در محل کار پیچیده و بغرنج می شود. بنابراین بهتر است بر ترسهایتان غلبه کرده و در مورد حقایق پنهانی وجودتان صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 2 مهر 1395

– فال روزانه در روز 2 مهر 1395 برای متولدین مهر ماه

ماه برج حوت برای خرچنگ برج شما مثل یک فرورفتگی و شیب در آبهای زندگی می‌ماند که بالا و پایین می‌رود. خوشبختانه شما از تغییرات جزر و مد این آبها آگاه هستید و این آگاهی سبب می‌شود خودتان را در این امواج احساسی جدید غوطه ور سازید. اما از افراد دیگر انتظار نداشته باشید برای یافتن مرواریدهای پنهان در این غواصی شما را همراهی کنند!! شما فقط باید با تکیه به خودتان در جستجوی گنجینه‌های واقعی باشید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 2 مهر 1395

– فال روزانه در روز 2 مهر 1395 برای متولدین آبان ماه

شما این روزها اعتماد به نفس زیادی پیدا کرده‌اید و این موضوع همان قدر که می‌تواند خوب باشد می‌تواند برایتان مشکل‌ساز نیز باشد. طبیعتاً یکی از بزرگترین تواناییهای شما این است که می‌توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر کنید. باوجود اینکه صبرکردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از کارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می‌تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده‌اید که کاری جدید را شروع کنید و خیلی سریع آن را تمام کنید. فرامش نکنید که احتیاط  داشتن شرط عقل است.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 2 مهر 1395

– فال روزانه در روز 2 مهر 1395 برای متولدین آذر ماه

امروز ممکن است با ضد و نقیض‌هایی روبرو شوید، تا جایی که کارها و وظایف معمولی روزانه کسل کننده‌تر و یکنواخت‌تر از همیشه به نظر می‌رسند. راه حل شما می‌تواند هر چیزی را تغییر دهد و می‌تواند یک شغل کم تحرک و ثابت را به شغلی کمیاب و خاص تبدیل کند. ولی نباید از به قدرت رسیدن در شغلتان هراس داشته باشید، برای اینکه شما قادر هستید از این قدرن در جهت مؤثری استفاده کرده و به اهداف والای خود نزدیک بشوید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 2 مهر 1395

– فال روزانه در روز 2 مهر 1395 برای متولدین دی ماه

هرچه زودتر در اول صبح کارهای قبلی خود را تمام کنید، چرا که ماه وارد نشانه‌تان شده و انرژی جدیدی بهتان می‌دهد و شما علاقه مند می‌شوید به جای انجام دادان کارهای تکراری و همیشگی بیشتر با دوستان و هکارانتان همکاری کنید. باوجود این ممکن است به مانعی غیر قابل تشخیص برخورد کرده و اگر ندانید که چه موقع باید کوتاه بیایید، ناامید خواهید شد. اگر دیگران زیاد مشتاق به حرف زدن نیستند، شما آنها را مجبور نکنید. فعلاً عقب نشینی کنید ولی آماده باشید که بعداً دوباره سعی کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 2 مهر 1395

– فال روزانه در روز 2 مهر 1395 برای متولدین بهمن ماه

 اگرچه شما فقط می‌خواهید طرف خوب هر چیزی را ببینید و خوش مشربی خود را حفظ کنید، ولی مسائل مهم تری هم وجود دارند که باید آشکار شوند. شاید دیگران از شما بخواهند خوش بین بوده و حتی آنها را هم دلگرم کنید، اما انتظارات دیگران نباید باعث شود صداقت و درستکاری خود را از دست بدهید. روی هم رفته بخشی از شهرت و خوش نامی شما به این خاطر است که هه چیز را همانطوری که هست عنوان می‌کنید. یک بار که حقیقت را بگویید، احساس خیلی بهتری پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 2 مهر 1395

– فال روزانه در روز 2 مهر 1395 برای متولدین اسفند ماه

امروز به شما توصیه می‌شود که فکر خود را بر روی جهان مادی متمرکز کنید، چون شما به خاطر اینکه بیشتر به فعالیتها و مشغولیتهای معنوی فکر کرده‌اید احساس رضایت می‌کنید. در حالی که سیر کردن در مسیر پر پیچ و خم متافیزیک هیچ اشکالی ندارد، اما لازم است که حضور خود در شغل و وظایف کاری خود را نیز ادامه بدهید. خوشبختانه مادامی که شما وظایفی که برگردنتان است را انجام می‌دهید، امروز امکان این را هم دارید که به طور یک در میان هم به واقعیت و هم به  معنویات رسیدگی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *