فال روزانه

فال روز پنج شنبه 1 مهر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 1 مهر 1395

فال روزانه در روز 1 مهر 1395 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز از مطرح کردن نیازها و افشا کردن دردلهایتان با یک دوست و یا همکار خیلی صمیمی خجالت نمی کشید. شما می توانید کاملاً رک حرفهایتان را بزنید و این موضوع اطرافیانتان را شگفت زده خواهد کرد، اما وقتی با لحن صمیمی و خودمانی با آنها صحبت می کنید آنها نیز با کمال میل به حرفهای شما گوش می دهند. اطلاع پیدا کردن از مرزهایی که دیگران برای خود تعیین کرده اند امروز به راحتی حاصل نمی شود، ولی لازم است که حتماً این کار را بکنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 1 مهر 1395

فال روزانه در روز 1 مهر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 تغییری در زندگی شما رخ داده است و شما نمی دانید که این تغییر را دوست دارید یا نه!! از یک طرف شما وقتی که احساسات خود در روابط دوستانه تان را تجزیه و تحلیل می کنید، می توانید کاملاً منطقی شوید. از طرف دیگر شما مثل ماهی که از آب بیرون افتاده است شده اید و قادر نیستید چیزی که بهتان آرامش می دهد را پیدا کنید. اما زیاد هم به خاطر مشکلات اخیرتان نگران نباشید، چرا که این دوره موقتی است. در این میان کاری را انجام دهید که باعث می شود احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 1 مهر 1395

فال روزانه در روز 1 مهر 1395 برای متولدین خرداد ماه

عجیب این است که اگر دیگران واقعا شما را مورد حمایت خود قرار دهند یا اینکه کارهای شما را با سرتکان دادن تصدیق کنند شما بیشتر از آنکه باید نگران می شوید. حقیقت این است که اگر کسی برخلاف پیشرفت شما حرکت کند قادر هستید که به او بگویید و اگر بخواهید با او بجنگید فقط انرژی هدر دادن است. فقط پیش بروید. باید زمانیکه در جهت تحقق اهداف تان گام برمی دارید خوشحال باشید و از کار خود لذت ببرید نه اینکه فقط به فکر رسیدن به آنها باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 1 مهر 1395

فال روزانه در روز 1 مهر 1395 برای متولدین تیر ماه

وقتی که دیگران نمی توانند خودشان را با عشق شما تطبیق بدهند ممکن است صدمه ببینند. و به این دلیل ممکن است احساس کنید که بهتر است به جای اینکه نشان دهید واقعاً چه انسانی هستید از نظر احساسی تواناییهای خاص خود را ثابت کنید. متأسفانه این کار باعث خواهد شد افرادی که در زندگی شما هستند از شما دورتر بشوند. اگر شما بفهمید که هر انسانی عشق خود را با روش خود ابراز می کند، خواهید توانست با سخاوت پیشنهاداتی که بهتان می شود را بدون قضاوت قبلی قبول کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 1 مهر 1395

فال روزانه در روز 1 مهر 1395 برای متولدین مرداد ماه

 شاید شما دلتان می خواسته که آخر هفته تعطیلات بیشتری داشته باشید، اما شما باید صبر داشته باشید وگرنه یک روز خوب را به طور کامل خراب خواهید کرد. به جای صحبت کردن در مورد اتفاقات بدی که افتاده است، عصبانیت خود را به عملکردی صحیح تبدیل کنید. به کارهایی که می توانید برای بهتر کردن زندگی تان انجام دهید فقط فکر نکنید، بلکه این کارها را همین الان انجام دهید. اگر شما از نارضایتی خودتان نکته مثبتی را بیاموزید، قادر خواهید بود که در روزهای بعدی بیشتر لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 1 مهر 1395

فال روزانه در روز 1 مهر 1395 برای متولدین شهریور ماه

امروز یک نفر از راه می رسد که حامل پیام های بدی برای شما است، اما شما نباید کورکورانه حرف های دیگران را قبول کنید. با این حال حرف های دیگران، بخصوص اگر شما روحیه انتقادپذیری داشته باشید، می تواند روی شما تأثیر بگذارد. به نظرات دیگران گوش بدهید، اما سعی نکنید که آنها را به خودتان بگیرید. اگر شما بتوانید بدون اینکه احساساتی شوید حقیقت را بشنوید، خواهید توانست از آموخته هایتان در جهت بهتر کردن زندگی تان استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 1 مهر 1395

– فال روزانه در روز 1 مهر 1395 برای متولدین مهر ماه

نقش هدایت کننده شما در منزل و یا در اجتماع امروز برای خودتان خیلی اهمیت دارد، اما می تواند شرایط سختی را نیز برایتان به وجود آورد. شما می دانید که چه چیزی برای اطرافیانتان بهتر است، اما ممکن است آنها با نظرت شما مخالفت کنند. در حالیکه سعی می کنید هرکسی را متقاعد کنید که شما درست می گویید، استفاده کردن از منطق اصلاً کارساز نخواهد بود. لازم است به دوستان و همکارانتان اجازه بدهید راه خود را بروند تا خودشان حقیقت را کشف کنند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 1 مهر 1395

– فال روزانه در روز 1 مهر 1395 برای متولدین آبان ماه

باوجود اینکه امروز از احساسات تان خوشتان نمی آید، اما می دانید که باید آنها را ابراز کنید. ولی هنر شما در این است ک طوری آن را بیان کنید که کسی بدش نیاید. البته اگر از این کار خجالت بکشید، حل کردن مشکلات و حرکت کردن برایتان مشکل می شود. پس احساسات درونی خود را با کسی که بهش اطمینان دارید مطرح کنید، اما در قبال رفتاری که دارید مسئولیت پذیر باشید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 1 مهر 1395

– فال روزانه در روز 1 مهر 1395 برای متولدین آذر ماه

 امروز برایتان راحت تر است که در مورد احساسهایتان صحبت کنید، اما این بدین معنی نیست که دیگران هم به چیزهایی که شما می گویید علاقه نشان خواهند داد. شما خیلی سخت گیر و دقیق هستید و وقتی خواسته های احساسی شما وارد قلمرو نا آشنایی می شوند، این اتفاق می تواند برای یکی از کسانی که به شما نزدیک است تهدید آمیز باشد. نیازی نیست که هر رازی را پیش خود نگه دارید، اما آگاهی داشتن نسبت به شیوه بیان خود می تواند یک گفتگوی سخت و پیچیده را ملایم تر کند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 1 مهر 1395

– فال روزانه در روز 1 مهر 1395 برای متولدین دی ماه

 حتی اگر شما عادت داشته اید که افراد جدیدی را وارد زندگی خود کنید، اما امروز ممکن است که شما شخصی را وارد زندگی خود کنید که به واسطه حس ششم او را شناخته اید. اگرچه شاید بار اولی باشد که او را ملاقات می کنید، اما انگار مدت زیادی است که او را می شناسید. مراقب باشید، برای اینکه ممکن است وسوسه شوید که قبل از اینکه حتی تشخیص بدهید که او چه کسی است، با او ارتباط نزدیک برقرار کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 1 مهر 1395

– فال روزانه در روز 1 مهر 1395 برای متولدین بهمن ماه

 شما امروز فکر می کنید که اگر از برنامه ریزی خاصی پیروی کرده و اولویت ویژه ای برای خود تعیین کنید به چیزهایی که می خواهید می رسید. حقیقت این است که واقع بین بودن از کامل بودن اهمیت بیشتری دارد. البته نامرتبی و بی برنامه کار کردن هم توصیه نمی شود. فقط در حالیکه با خودتان صادق هستید کاری را که می توانید به نحو احسن انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 1 مهر 1395

– فال روزانه در روز 1 مهر 1395 برای متولدین اسفند ماه

 امروز شما دوست دارید که روابط دوستانه تان عمیق تر شوند، اما به نظر می رسد که دیگران از اینکه با شما صمیمی بشوند می ترسند. عجیب اینکه یکی از دوستانتان هم فکر می کند شما از نزدیک شدن به او اجتناب می کنید. به جای اینکه احساسات خود را مخفی نگه دارید خیلی راحت با دوستانتان صحبت کنید. اگر شما با خودتان صادق باشید، همه چیز زودتر از موقع درست می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *