فال روزانه

فال روز چهارشنبه 24 شهریور 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 24 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 24 شهریور 1395 برای متولدین فروردین ماه

گاهی اوقات وقتی که شما در کاری موفق می‌شوید برایتان سخت است که خودتان را کنترل کرده و احساساتتان را ابراز نکنید، با وجود این زمانی که شما از نظر احساسی ضربه می‌خورید توانایی انجام این کار را دارید. به یاد داشته باشید حالا که احساسات شما شکننده و حساس هستند، اگر ابراز بشوند نمی‌توانند به این شکلی که در حال حاضر هستند مدت زیادی دوام بیاورند. در مورد خودتان با دید منفی قضاوت نکنید؛ شما خودتان می‌دانید که چه موقع احساسات خود را ابراز کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 24 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 24 شهریور 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

بسیار خوب است که شما ذهنی بی طرفانه دارید و این وقتی بدرد شما می خورد که از شما درخواست می شود تا در یک درگیری خانوادگی میانجیگری کنید. در این قبیل دعوا و درگیری ها مهم نیست که حق با چه کسی است و یا چه کسی درست می گوید. به هر کسی که می توانید کمک کنید تا به حالت عادی خودبازگردد. حتی اگر درگیری ها درمورد اصول اساسی زندگی آنها باشد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 24 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 24 شهریور 1395 برای متولدین خرداد ماه

باوجود اینکه امروز احساسات شما تقریبا در معرض دید هستند، شما نمی‌توانید با راحتی آنها را به عملی قاطعانه تبدیل کنید. حس و حال شما خیلی سریع تغییر می‌کند، هر فکری که در سرتان می‌پرورانید به وجود آورنده حرکت و حنبشی می‌شود که با عمل قبلی شما سراسر متفاوت است. اگرچه شخصی شما را تحت فشار قرار می‌دهد که سریع تر یک تصمیم ثابت بگیرید، اما الان اصلا این کار لازم نیست. دو روز صبر کنید، این بهتان کمک می‌کند که امکان گرفتن عاقلانه ترین تصمیمات را داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 24 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 24 شهریور 1395 برای متولدین تیر ماه

حالا که بهرام و خورشید در دهمین خانه شما یعنی خانه شغلی‌تان قرار دارند، شما درمحل کار خیلی تحت فشار واقع می‌شوید. شما فقط باید حواستان جمع باشد بیشتر از توانایی تان مسئولیت قبول نکنید. شما زمانی به بالاترین درجه موفقیت می‌رسید که بتوانید با دقت کامل تا جایی که امکان دارد بین تعهداتی که می‌دهید و کار آیی خود توازن برقرار کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 24 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 24 شهریور 1395 برای متولدین مرداد ماه

اگرچه توجه شما به آینده منعطف شده، شما نباید نگاه‌تان را به جایی که درآن ایستاده‌اید از دست بدهید و فقط به این توجه کنید که چه چیز پیش روی شماست. این امکان برایتان وجود دارد که بتوانید دیدگاه‌هایی راجع به آرزوهای خود داشته باشید و هم بتوانید واقعیات روزانه خود را مشاهده کنید و شما خواهید فهمید که در نقطه درستی از زندگی خود ایستاده‌اید، زمانیکه بر رویاهای خود آگاهی داشته باشید حتی اگر در خواب باشید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 24 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 24 شهریور 1395 برای متولدین شهریور ماه

شاید شما فکر کنید که می‌دانید چه چیز می‌خواهید، اما ممکن است چیزی نباشد که شما واقعاً بدان نیاز داشته باشید. و اگرچه شما این شانس را دارا هستید که به این خواسته هایتان برسید اما تحت هیچ شرایطی نباید شاد بودن را فراموش کنید. علی‌رغم اینکه شاید ناامید باشید، هنوز هم می‌توانید لبخند را بر چهره دیگران بنشانید. ولی به یاد داشته باشید برای پنهان کردن نارضایتی درونی لازم نیست که تظاهر کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 24 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 24 شهریور 1395 برای متولدین مهر ماه

 شما صادقانه اعتراف می‌کنید که اگر مثل دیگران با پختگی کامل وظایفتان را انجام ندهید، خیلی چیزها را از دست خواهید داد. اما اکنون زمان کافی و مکان مناسب برای انجام دادن مسئولیتهایتان وجود دارد. شما اکنون سهم خودتان را انجام داده‌اید و درحالی که کودک درون شما شروع به ظاهر شدن کرده است دوباره زمان تفریح کردن نیز فرا رسیده است. فقط به خاطر اینکه دوست دارید قدری هم خوش باشید در مورد خودتان آنقدر با منفی بافی قضاوت نکنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 24 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 24 شهریور 1395 برای متولدین آبان ماه

شاید شما امروز چند راز مربوط به خود داشته باشید که حتی اگر وسوسه شدید بند را آب دهید! بهتر است آنها ا پیش خود نگه دارید. اول انگیزه خود برای فاش کردن رازهایتان را بررسی کنید؛ اگر شما می‌خواهید فقط به خاطر خالی کردن سفره دلتان این کار را بکنید، بهتر است اصلاً هیچ حرفی نزنید. اما اگر کسی خواست صادقانه به شما کمکی برساند وبه نفعتان کار کند، شاید، البته فقط شاید! این کار کار خوبی باشد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 24 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 24 شهریور 1395 برای متولدین آذر ماه

ژوپیتر در تمام سال در نشانه شما قرار می‌گیرد و هنگامی که شما در مقابل فرصتها واکنش نشان می‌دهید در محدوده رسیدن به رشد تجربی قرار دارید. در حالیکه شما می‌خواهید فقط به جنبه مثبت هر موضوع ناراحت کننده‌ای توجه کنید، اما ظاهر خورشید مانند امروز ژوپیتر، نشان دادن واکنش مثبت را مشکل کرده است. زمانی که بالاخره شما فهمیدید ترسهایتان باعث وجود آمدن ابهام می‌شوند، در آن صورت شما می‌توانید به عقب برگشته و به راحتی فکرتان را اصلاح کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 24 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 24 شهریور 1395 برای متولدین دی ماه

 ممکن است شما بخواهید خودتان را در زمینه های زیادی امتحان کنید، اما بهترین کار این است که نیروی خود را برای کارهایی که در طول هفته باید انجام دهید ذخیره کنید. خوشبختانه، شما ظرفیت هماهنگ کردن انرژی های متفرقه را اکنون دارید و می توانید الان آن ها را با هم جمع کنید. اگر بخواهید از کار سخت طفره بروید فقط به خاطر اینکه استراحت کنید،‌ مجبور خواهید شد که آن کار را بعدا انجام دهی.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 24 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 24 شهریور 1395 برای متولدین بهمن ماه

 آرام و پیوسته انجام دادن کارها اغلب یکی از بزرگترین توانائیهای شما بوده است. در حالیکه دیگران سریع و پر شتاب کارهایشان را انجام می‌دهند، شما در مراحل اولیه پایه‌ریزی برنامه‌هایتان هستید که این شیوه می‌تواند پیشرفت شما را تضمین کند. اما اکنون شما به سمت هیجان و جوش و خروش کشیده شده‌اید. البته این شیوه‌ای است که دیگران شما را به آن ترغیب کرده‌اند، اما در حال حاضر روشی خردمندانه برای انجام دادن کارهایتان است.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 24 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 24 شهریور 1395 برای متولدین اسفند ماه

 شما امروز پاداش بلند پروازی خود را می‌بینید، ولی خبرهای جدیدی که شما امروز دریافت می‌کنید ممکن است رابطه آشکاری با کارهایی که اخیراً انجام داده‌اید نداشته باشند. درهایی که معمولاً به رویتان بسته بودند در حال باز شدن هستند و فرصتهایی زیادی به شما پیشنهاد می‌شود. اگرچه شما بسیار مشتاق و علاقه‌مند هستید، ولی زمانی که جواب مثبت دادید لازم است که سخت کار کنید.

منبع : نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *