فال روزانه

فال روز جمعه 8 مرداد 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 8 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 8 مرداد 1395 برای متولدین فروردین ماه

 ماه محافظ برج سرطان امروز در دومین نشانه شما، یعنی خانه متصرفات و املاک شما قرار دارد و شما بیش از اندازه نسبت به چیزهایی که دارید انحصار طلب شده اید و حس مال دوستی تان گل کرده است! اما وقتی صحبت از مایملک می‌شود، به خصصوص اگر ازدواج کرده باشید یا وقتی پای یک دوست صمیمی‌مطرح باشد، لازم است که آنها را هم در نظر بگرید. هم اکنون سعی نکنید هر چیزی را به پول نسبت دهید، حتی اگر موافقت و موفق شدن در بحث‌ها مدتی زمان می‌برد، اجازه بدهید که این بحث‌ها و گفتگوها در مسیر خودشان پیش بروند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 8 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 8 مرداد 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

به نظر می‌رسد همه می‌دانند شما امروز دقیقا چه احساسی دارید، به خاطر اینکه ماه نشانه شما قلب شما را مورد هدف گرفته تا همه آن را به وضوح مشاهده کنند. امروز چاره دیگری ندارید، چرا که جلوگیری از ابراز احساسات تان تنها فشار و اضطراب بیشتری به شما وارد سازد. تنهاراه حلی که دارید این است که احساسات تان را بر مبنای اصول درست بیان کرده تا بتوانید از بروز بیماری‌های جدی روحی در خود جلوگیری کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 8 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 8 مرداد 1395 برای متولدین خرداد ماه

 اگر در رابطه با کارهایی که انجام می‌دهید فکر نکنید، دچار پشیمانی‌های بزرگ و غیر قابل بازگشتی می‌شوید. زیرا شما فردی ذاتا خوش قلب هستید و با ناراحت ساختن دیگران تنها خود را آزار می‌دهید. خداوند درهای جدیدی را بر زندگی شما باز خواهد کرد تا بتوانید افق جدید زندگی‌تان را بهتر نظاره گر باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 8 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 8 مرداد 1395 برای متولدین تیر ماه

ممکن است شما امروز بی‌جهت عصبانی بشوید؛ برای اینکه ماه در برج سرطان لحظه‌هایی که شما حس خوبی نداشتید را به یاد شما می‌آورد. اما اگر سعی نکنید جلوی این احساسات را بگیرید و یا انکارشان کنید، آنها می‌توانند تبدیل به نقاط قوت شما بشوند. به جای اینکه مانع بروز دریافت‌های حساس خود شوید، با تمرکز کردن بر اهداف بلند مدت خود از آنها برای پیشرفت و ترقی خود استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 8 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 8 مرداد 1395 برای متولدین مرداد ماه

باوجود اینکه شاید شما نفهمید که در لحظه حال چه فشارهایی بهتان وارد می شود، اما به طور کامل از نیازهاتان اطلاع دارید. متاسفانه مشکلات شما انقدر بخشنده نیستند که آرزوهای قلبی تان را برآوده سازند! و خوشبختانه شما می توانید با نشان دادن تمایلتان به صبرکردن برای رسیدن به رضایت از فشاری که بهتان اعمال می شود بکاهید. صبر و شکیبایی شما برای عوض کردن شرایط کافی است و بهتان اجازه می دهد به چیزهایی که می خواهید برسید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 8 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 8 مرداد 1395 برای متولدین شهریور ماه

اگر همکارانتان امروز نتوانند بفهمند که شما چه کار می‌کنید، پس نمی‌توانند از کارآیی شما انتقاد کنند. شاید شما روش خود را عوض کرده تا آنها را گیج کنید، بنابراین از دید آنها خارج می‌شوید. متاسفانه این تاکتیک باعث می‌شود ذهن کسانی که با شما صمیمی‌ترند منحرف شود. از تصورات خلاقانه به عنوان وسیله ای محرک استفاده کنید تا الهام بخش آنها برای رسیدن به رویاهایشان باشید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 8 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 8 مرداد 1395 برای متولدین مهر ماه

 خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت که استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید که از نهایت توانایی‌شان استفاده کنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا که در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 8 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 8 مرداد 1395 برای متولدین آبان ماه

اگر امروز شما نسبت به قبل بی حوصله‌تر شده‌اید نگرانی به خود راه ندهید، برای اینکه این موضوع وقتی که ماه به نشانه شما بازمی‌گردد نمونه بارزی است. نسبت به احساس‌هایتان آگاهی داشته باشید، با وجود این اینگونه به نظر می‌رسد که شما نسبت به آنچه که در پیرامون‌تان اتفاق می‌افتد بی‌اهمیت هستید. ممکن است قادر نباشید حوادث بیرونی را اصلاح کنید، اما مطمئناً بر روی عکس العمل‌های خودتان کنترل کافی دارید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 8 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 8 مرداد 1395 برای متولدین آذر ماه

اکنون که ستاره مریخ در نشانه شما قرار گرفته است شما انرژی بسیار بالایی دارید، اما ممکن است در مسیری که شما را به هدفهایتان می‌رساند حرکت نکنید. یک علامت خطر قرمز برای خودتان فرض کنید و با دقت به نشانه‌های اطرافتان نگاه کنید. پیامهای مهمی در راه هستند؛ اما آنها با یک زبان آشنا نوشته نشده‌اند. در عوض جهان خارج در حال برقراری ارتباطی سمبلیک با شما می‌باشد و در این موقع شما می‌توانید از پیامهایی که برای شما می‌گذارد سر در بیاورید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 8 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 8 مرداد 1395 برای متولدین دی ماه

امروز شما کمتر از آن چیزی که به دیگران نشان می‌دهید آرام و خونسرد هستید. حتی اگر احساسات تان پیچیده و آشفته باشد، آنقدر روی آنها کنترل دارید که به دیگران نشان دهید خونسرد و بی خیال هستید. اما پنهان کردن احساسات تان می‌تواند نتیجه عکس روی شما داشته باشد، همچنانکه محدودیت‌های شما باعث می‌شود شما کمتر از قبل قابل اطمینان باشید. اگر آسیب پذیری خود را کمتر نشان دهید به نفع شما خواهد بود و به اطرافیان تان شما یادآوری خواهد کرد که شما نیز انسان هستید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 8 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 8 مرداد 1395 برای متولدین بهمن ماه

 امروز شما قادر نخواهید بود که برای خودتان کاری انجام دهید، برای آنکه شما از اینکه به هرکسی که از شما درخواستی دارد جواب “مثبت” می‌دهید احساس خوشنودی می‌کنید. شما به راحتی می‌توانید دوست پیدا کنید، برای اینکه این سخاوت طبیعی روح شما به شدت مسری است. فقط چشمتان را به روی واقعیت باز کنید، برای اینکه اطمینان بیش از حد بعدها در طول روز می‌تواند شما را ناامید کند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 8 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 8 مرداد 1395 برای متولدین اسفند ماه

این ماه مشکل اصلی شما این است که در حالی که شما به طور هم زمان هم می‌خواهید در زندگی خانوادگی شریک باشید و هم عضوی از یک گروه منسجم باشید، نمی‌دانید که چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه کنید. گویی که شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی که آرزویش را داشتید نزدیک بشوید. سعی نکنید که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید. فقط روشی را پیدا کنید که به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

منبع : نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *