فال روزانه

فال روز یکشنبه 28 آذر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 28 آذر 1395

– فال روزانه در روز 28 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

امروز خیلی دلتان می‌خواهد که کارهایتان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی لذت بخشی باشید. اما مسئولیت‌های تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می‌کنید، تضیمن می‌کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی‌آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهایتان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می‌کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 28 آذر 1395

– فال روزانه در روز 28 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

تصورات و رویاهای شما مانند یک قطار افسار گسیخته هستند پس بیشتر به دنیای درونی خود توجه کنید. شما قادر نیستید که از فکر کردن اجتناب کنید حتی اگر دوست نداشته باشید که آنها شما را به هر کجا می‌خواهند ببرند. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که به سادگی در یک موقعیت تحلیلی و جدا از امور قرار گرفته و فقط پیشرفت آنها را تماشا کنید. به جای اینکه سعی کنید و سراسیمه شوید  و رویاهایتان را کنترل کنید تا آشکار شوند فقط اجازه دهید که آنها آزادانه ظاهر شوند و راه خود را طی کنند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 28 آذر 1395

– فال روزانه در روز 28 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

اگر به اعتقادات اخیر خود بیش از حد حمله کنید،‌ ممکن است بعضی از در و پنجره‌هایتان شروع به تلق تلق کردن کنند. شما ممکن است درباره روابط خود با دارایی‌های شخصی خود دارید کاملا سفت و سخت باشید. یا، شاید، ستاره شما مجبورتان خواهد کرد که با محدودیت‌های خود مواجه شوید که شما قبلا برای درآمدهای خود که نهانی بدست می‌آورید سر راه خود قرار داده بودید. کلاه خود را نگه دارید؛ زندگی شما درباره تغییرات برای بهتر بنا شده است.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 28 آذر 1395

– فال روزانه در روز 28 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

 شما امروز می‌توانید یک هنرمند و یا شاعر باشید!! بنابراین کارهای دستی و یا ژورنال خود را بیرون آورده و خودتان را مشغول سازید. اما این کار فقط جزو اولویت‌های شما نیست، بلکه باعث ارتباط پیدا کردن با آرزوهایتان نیز می‌شود. هر چیزی که امروز به شما حال و هوای معنوی بدهد، در نهایت می‌تواند بهتان کمک کند که به اهداف و آرزوهای خود نزدیک تر شوید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 28 آذر 1395

– فال روزانه در روز 28 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

کمی‌ تنفس عمیق و آرامش داشتن فکر خوبی است و خوشبختانه امروز مجالی برای این کار می‌یابید. مشکل اینجاست که آرامش و تسکین شما از دنیای واقعی بدست نمی‌آید؛‌ ممکن است این کار در تصور و خیال امکان پذیر باشد. شما باید گریزی به دنیای رویا و خیال بزنید. سفر در دنیای درونی کار اشتباهی نیست به شرطی که شما به فکر وظایف و مسئولیت‌هایتان نیز باشید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 28 آذر 1395

– فال روزانه در روز 28 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز می‌توانید هرکسی را قانع کنید که دیدگاه‌های مثبتی دارید و بر روی آنها پافشاری می‌کنید. اما شور و هیجان شما اصلا نمی‌تواند جایگزین کاملی برای کارهای دشواری که شما را به اهدافتان می‌رساند باشد. اگر خیلی بلند پروازی نکنید، می‌توانید برتمام موانع چیره شده و به موفقیت‌ها دست پیدا کنید، اما نباید فوری منتظر دیدن نتیجه باشید. این نتیاج بیشتر از آنچه شما انتظار دارید زمان و انرژی می‌طلبد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 28 آذر 1395

– فال روزانه در روز 28 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

 در حالی که یک نفر سعی می‌کند جلوی رسیدن به اهدافتان را بگیرد، ناامیدی شما نیز بیشتر می‌شود. اما دلیلش فقط این است که امروز پایداری و استقامت شما بیشتر شده است و این سخن به معنی این نیست که شما به راحتی تن به شکست خوردن می‌دهید. آماده مبارزه کردن برای چیزهایی باشید که می‌خواهید بهشان برسید؛ اگر الان پافشاری کنید بعدها از نتایح آن شگفت‌زده خواهید شد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 28 آذر 1395

– فال روزانه در روز 28 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

امروز بهتر است که بین عقل و احساستان تعادلی به وجود بیاید، اما برای شما راحت‌تر است که با عقل تصمیم‌گیری کنید تا با احساس. اگر شما احساسات واقعی‌تان را با حاضر جوابی کنایه‌دار مخفی کنید، پایه‌ریزی کردن برای روابط دوستی‌های مهم سخت‌تر خواهد شد. از طرف دیگر اگر اکنون آنچه را که می‌خواهید با دیگران تقسیم کنید‌، شاید سرعت رسیدن به آروزهای‌تان بییشتر شود.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 28 آذر 1395

– فال روزانه در روز 28 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

اگرچه برنامه‌های بلند مدت‌تان در ماه گذشته متمرکزتر شده بودند، شما در حالیکه به هدفتان نزدیک می‌شوید، کم کم از دست این برنامه‌ها خلاص می‌شوید. شما حالا در مسیر دیگری قرار گرفته‌اید، پس در مورد حوزه کاری خود بازنگری کنید و در مقصد نهایی خود تغییراتی ایجاد کنید. اگر تصمیم جدیدتان با تصمیم قبلی کاملا متفاوت بود نگران نشوید. شما چیزهای زیادی راجع به خود و جهان خود یاد گرفته اید، پس اگر لازم شد آماده باشید که مسیر و روشتان را نیز عوض کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 28 آذر 1395

– فال روزانه در روز 28 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

این روزها برقرار کردن تعادل بین حساب بانکی‌تان و آرزوهایتان برای داشتن بعضی از چیزها کار مشکلی است. شما از هر جایی می‌توانید تغییر جهت بدهید، چیزهای دیگری هم برای امتحان کردن وجود دارند، اما اگر نیازهای مادی شما نامحدود باشند نمی‌توانید از عهده تغذیه کردن آنها برآیید. تغییر دادن تصور خود در مورد ثروت می‌تواند بهتان کمک کند. باید به خودتان یاد بدهید که توقعتان را کمتر کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 28 آذر 1395

– فال روزانه در روز 28 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

امروز شما مشتاقانه می‌خواهید در مورد موضوعی که ازش روی گردان بودید تحقیق کنید. همه ترس و هراسهای شما نسبت به این موضوع امروز کاملاً از بین رفته است. شما خیلی دوست دارید که دیگران هم نقطه نظرات شما را بشنوند، چرا که می‌دانید هم اکنون تأثیر فوق‌العاده ای بر دیگران خواهید گذاشت. فقط یادتان باشد قبل از اینکه به موضوع بعدی بپردازید به آنها فرصت کافی بدهید که نظرشان را درباره گفته‌های شما بگویند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 28 آذر 1395

– فال روزانه در روز 28 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

زندگی شما این روزها بیشتر از خورشید انرژی خواهد گرفت چرا که خورشید تابان وارد اولین خانه از شخصیت شما شده است و باعث می‌شود که احساسات قلبی‌تان را بیان کنید. دیگران ممکن است بر سرسختی بی پایان شما غلبه کنند، اما شما فقط می‌خواهید که اوضاع را درست کنید. ممکن است شما احساس رقیبی را داشته باشید که از جنگ جان سالم بدر برده است. اما دوست ندارید که اشتباهی کنید که شما را از مسیر و هدف خود دور کند. راهی پیدا کنید که در کشمکش و درگیری فائق آیید تا بتوانید در بازی برنده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *