فال روزانه

فال روز یکشنبه 21 آذر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 21 آذر 1395

– فال روزانه در روز 21 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

این خیلی گیج کننده است که ندانید به چه کسی می‌توانید اعتماد کنید. توانایی ترسیم شما ممکن است امروز اطلاعات باارزشی برایتان داشته باشد. و این همه آنچه که شما تا به حال می‌دانستید را نقض می‌کند. در فرضیات دیگران غرق نشوید، حتی اگر احساس می‌کنید که مجبور هستید که راهی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید به سختی شما را درگیر می‌کند. چند روزی صبر کنید تا بفهمید که چگونه جنگ تمام می‌شود قبل از اینکه بخواهید یک راه را از میان دیگری به اجبار انتخاب کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 21 آذر 1395

– فال روزانه در روز 21 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 ماه در دومین خانه تان یعنی خانه مسائل مالی برایتان استرس به همراه دارد، امروز اگر مجبور شوید مشکلات مالی تان را رفع کنید به اندازه قبل به خودتان اطمینان نخواهید داشت. اجازه ندهید این عدم اطمینان باعث ایجاد ترس در وجودتان شود. اگر توانستید فقط یک قدم بردارید، این اتفاق بدی نیست. دست برداشتن از مقاومت و پافشاری بدین معنی نیست که ناراحتی تان را انکار کنید، بلکه باید با ایجاد کردن نگرشهای مثبت در خود با آنها روبرو بشوید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 21 آذر 1395

– فال روزانه در روز 21 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

تلاش برای برقراری تعادل  بین دنیای درونی و بیرونی تان می‌تواند امروز تبدیل به یک سناریوی عالی شود. مسیر شغلی شما ممکن است  اکنون تغییر کند اما شما ترجیح می‌دهید تا به اهداف طولانی مدت و قدیمی خود وفادار بمانید. در زمان تعطیلات آآخر هفته شما از جنگیدن و مقاومت در برابر تغییرات خسته خواهید شد. تسلیم شدن در برابر امواج قوی تر اکنون شما را قادر می‌سازد که با موفقیت حرکت کنید به جای اینکه در دقیقه آخر مجبور باشید برای حرکت کردن به خودتان فشار بیاورید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 21 آذر 1395

– فال روزانه در روز 21 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

اگر دوستانتان نیاز شما به تشریفات و آداب و رسوم را خیلی جدی بگیرند، مرز تعیین کردن بین خودتان و آنها باعث بروز واکنش‌های غیر منتظره خواهد شد. شما به دلیل اینکه اعتقاد دارید قوانین بهتان کمک خواهند کرد، فقط از آنها پیروی می‌کنید، اما فقط مواقعی که شما خیلی جدی باشید این قوانین به کارتان می‌آیند. عجیب اینکه از کنترل خارج شدن هم می‌تواند باعث فروکش کردن انرژی تان شود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 21 آذر 1395

– فال روزانه در روز 21 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

ممکن است شما در مسیری موفق شوید؛ این مسیر می‌تواند درهم شکستن یک فوریت برای آغاز کردن کار جدیدی در خانه باشد یا اینکه نخستین قدم را برای بیان احساسات تان با یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده تان برمی‌دارید. اما شما همچنین تصمیم دارید که از مسئولیت طولانی مدتی که دارید پریشان و آشفته نشوید. با این وجود، این تغییر ناگهانی می‌تواند اضطرابی بر شما وارد کند اما باید تلاش کنید که اهداف آینده تان را با تمایلاتی که بدست آوردن رضایت زودگذر دارید متعادل و هماهنگ کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 21 آذر 1395

– فال روزانه در روز 21 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

 عدم خویشتن داری – یا کمبود آن- می‌تواند امروز مشکل ساز باشد. شما فقط نمی‌توانید ببینید که خوشی و تفریح تان دارد کاهش می‌یابد. شما می‌دانید که چه چیزی احساس خوبی به شما می‌دهد و  ممکن است خودتان را مجاب کنید که هر چه بیشتر بهتر. این ممکن است  درست باشد، اما محدود به شرایط خاص می‌شود. سعی کنید محدودیت‌های به جا و مناسب خود را بشناسید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 21 آذر 1395

– فال روزانه در روز 21 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

 شما امروز انقدر به توانایی‌های خود مطمئنید که می‌دانید حتماً به رویاهای خود می‌رسید و دیگران هم شیفته این خصلت شما شده‌اند. با وجود اینکه شما توانایی این را دارید که قبل از برنامه‌ریزی کردن دست به کار شوید، ولی این نوع کار کردن با خصلت فکورانه شما که امروز هم خیلی برجسته است تناقض دارد. شما نباید این تجزیه و تحلیل هوشمندانه را نادیده بگیرید. برای اینکه حتی بعد از اینکه دست به عمل زدید می‌تواند بهتان کمک کند که تیرتان را به هدف بزنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 21 آذر 1395

– فال روزانه در روز 21 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

 شاید شما امروز بتوانید قوه خلاقیت خود را نشان بدهید و یا فقط افکار آشفته و نامنسجم خود را فاش کنید. هیچ فرقی نمی‌کند که کدام یک از این کارها را انجام می‌دهید. جالب است که هم اکنون هیچ تفاوتی بین یک فرد احمق و یک جادوگر وجود ندارد. این تضاد و اختلاف تا حد زیادی به خاطر موقعیت و شرایط اجتماعی به وجود آمده است، پس قبل از اینکه با دیگران در مورد ایده‌های خود صحبت کنید مطمئن شوید که آنها از تفکرات بنیادین شما حمایت می‌کنند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 21 آذر 1395

– فال روزانه در روز 21 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

 ظاهراً اطرافیانتان و حتی دوستان صمیمی و همکارانتان امروز دور و بر شما را خالی کرده و همین موضوع شما را ترغیب می‌کند که حتی بیشتر از قبل روی توانایی‌هایتان تمرکز کنید. شما دوست ندارید یک آدم معمولی باشید، بنابراین می‌توانید بیشتر از قبل فعالیت کرده و تلاش کنید که راه خود را بروید. حواستان باشد وقتی که مشکلی وجود ندارد، شما مشکل درست نکنید، برای اینکه اگر یک بار دیگران را ناراحت کنید دیگر نمی‌توانید به این راحتی آنها را تسکین داده و آرامش رفته را بازگردانید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 21 آذر 1395

– فال روزانه در روز 21 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

اگر شما کاملاً از شریک کاریتان احساس رضایت می‌کنید، پس دلیلی برای نگرانی و اضطراب وجود ندارد. به علاوه از کسی که دوستش دارید به خاطر اینکه فکر می‌کنید هیچ هدف مشترکی ندارید، جدا نشوید. شما می‌خواهید مثل کبک سرتان را زیر برف فرو کنید، ولی این کار مشکل شما را حل نمی‌کند. روبرو شدن با ضعفها و مشکلات یک رابطه، شما را از احساسات خودتان نیز آگاه می‌کند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 21 آذر 1395

– فال روزانه در روز 21 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

الان وقت این رسیده که به منظور بسط دادن به افکار خود و همچنین تجربه کردن ایده‌های نو و خلاقانه راه‌های جدید را هم امتحان کنید. اگر شما تصمیم گرفته‌اید در یک رشته آموزشی جدید ثبت نام کنید، تحقیق کردن در مورد آموزشگاه‌ها و برنامه‌هایشان در تصمیم گیری بهتان کمک می‌کند. اما خودتان را به رشته‌هایی که به شغلتان مربوط هستند محدود نکنید؛ هم اکنون زمان شکستن محدودیت‌ها و انجام دادن کاری کاملاً متفاوت است.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 21 آذر 1395

– فال روزانه در روز 21 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

امروز برای شما شرایط تازه‌ای بوجود می‌آید و شما ناگهان تصمیم می‌گیرید که بلاخره برنامه ریزی کنید و شروع به کار کنید. روش‌های کناره گیری و دوری شما ممکن است تا الان نتیجه داده و موفقیت آمیز بوده، اما شرایط بسرعت تغییر کرده و ممکن است شما مجبور باشید که تمام تمرکز خود را روی این تصمیم بگذارید که “چگونه میتوانم کاری را که شروع کرده‌ام را به خوبی به پایان برسانم؟” آهسته پیش بروید و بنیادی ایجاد کنید که به اندازه کافی مستحکم باشد که تا آخرین زمان همین جور باقی بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *