فال روزانه

فال روز پنج شنبه 18 آذر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 18 آذر 1395

– فال روزانه در روز 18 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

در این روزها تمام افکار شما سمت و سویی منفی به خود گرفته است، به تمام وقایع، صحبت‌هایی که می‌شنوید، رفتارهایی که می‌بینید با دیدی منفی نگاه می‌کنید و تصمیم می‌گیرید. به همین علت بسیاری از موقعیت‌های خوب و حتی عالی را که در این روزها می‌توانسته است برایتان به وقوع بپیوندد با بد بینی تان آنها را از بین برده‌اید. هیجانات، نیروهای منفی درونی تان را کنترل کنید تا بیشتر از این به شما آسیب نرسانده‌اند. سعی کنید آرامش درونی تان را حفط کنید و بعد تصمیم بگیرید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 18 آذر 1395

– فال روزانه در روز 18 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما اواخر روز سرحال تر می‌شوید و ترغیب می‌شوید در نگرش‌های جدی خود تغییراتی داده و کاری لذت بخش تر و جالب تر انجام دهید. اما کنار نهادن مسئولیت‌هایتان کار راحتی نیست، چرا که این روزها شما بیش از حد فکور و اندیشمند شده‌اید و مسئولیت‌های اصلی خود را با میزان اهدافتان می‌سنجید. زیاد به خودتان سخت نگیرید، مثل تمام انسان‌های دیگر تفریح و بازی می‌تواند جزئی از برنامه تان باشد و در مراحل کاریتان التیام بخش و شفا بخش باشد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 18 آذر 1395

– فال روزانه در روز 18 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

امروز همه می‌دانند که باید از شما چه انتظاری داشته باشند چرا که شما بیشتر از این دوست ندارید که نقش میانجی را بازی کنید. در حقیقت شما آماده‌اید که خود را از  قید وبندهای همیشگی رها کنید مگر اینکه دوستان یا همکاران تان از این به بعد کمی منصفانه‌تر با شما رفتار کنند. مراقب باشید؛ به خاطر اینکه این زمان لحظه  بسیار مهم و تعیین کننده‌ای است. تعدیل کردن احساسات و افکار تان گزینه مناسبی نیست به خاطر اینکه شما را بیشتر عقب نگاه می‌دارد. خودتان را بیان کنید همچنانکه شما آزاد و رها هستید می‌توانید نقش موثر تر و مفیدتری در دنیا داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 18 آذر 1395

– فال روزانه در روز 18 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

شما به دنبال هیجانات تازه‌ای در زندگی تان هستید، شما تنها می‌توانید این هیجانات را تصور کنید از تصور تا واقعیت راهی دراز و طولانی فاصله وجود دارد. شما نمی‌خواهید با واقعیت‌های زندگی تان روبرو شوید، این یک ریسک بزرگ است بهتر است با افراد مجرب و قابل اعتماد این مسائل را مطرح سازید تا شما را یاری دهند که از این افکار دور شوید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 18 آذر 1395

– فال روزانه در روز 18 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

 صبر شما در تمام کارهایی که انجام می‌دهید به نمونه و الگوی بارز و قابل تمجید برای همگان تبدیل شده است. شما با صبر خود توانسته اید بسیاری از سختی‌هایی را که حتی تا چندین سال بعد نیز گریبان گیر شما بودند در عرض مدتی کوتاه حل نمایید. فقط گاهی با دیدی منفی به زندگی نگاه می‌کنید. بهتر است دید منفی تان را کنار بگذاری زیرا همین صبر و بردباری شما در تمام مسائل پاسخ گوی است.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 18 آذر 1395

– فال روزانه در روز 18 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

 شما می‌دانید که بعضی اوقات مثل یک گاو نر سر سخت و لجوج می‌شوید. امروز،‌ با وجود بهرام جنگجو که بوسیله پلوتون سلطه جو فعال شده، ممکن است بخواهید که برای حفظ موقعیت کنونی خود بجنگید. با این حال مواظب باشید،‌ به خاطر چیزی که به سختی در مورد آن اعتقاد دارید و این درحالیست که واقعیت را نمی‌دانید و حتی اگر به روشی و واضحی آن را بشنوید رأی خود را تغییر نمی‌دهید. به یاد داشته باشید، تمایل داشتن برای کسب اطلاعات جدید نه فقط نشانه ای از باهوشی و زیرکی است، بلکه می‌تواند شانس شما را برای رسیدن به موفقیت افزایش دهد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 18 آذر 1395

– فال روزانه در روز 18 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

 اگر از اول روز با خودتان خلوت کنید، کاملا خود را از لذت‌ها و خوشی‌های در کنار دیگران بودن محروم خواهید کرد. خوشبختانه شما مجبور نیستید احساسات خود را پنهان و آرزوهای خود راسرکوب کنید، برای اینکه ماه در پنجمین خانه‌تان محیطی عالی و فوق‌العاده برای ابراز وجود کردن و بیان کردن نظریات‌تان فراهم می‌آورد. شما خودتان می‌دانید که چه موقع برای این کار آمادگی دارید، پس به افراد دیگر اجازه ندهید شما را ترغیب به واکنش نشان دادن بکنند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 18 آذر 1395

– فال روزانه در روز 18 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

تازگیها بیش از پیش دوست دارید که با مجموعه مشکلات بیرونی پیش رفته و همراه شوید، بخصوص اگر این مشکلات خارج از کنترل شما باشند. اما حالا که واقعیت کم کم به ذهن شما رخنه می کند نگرانی اندک شما تبدیل به ناامیدی محض می شود. متاسفانه این شرایط از آنچه شما انتظار دارید بدتر است. و خوشبختانه به احتمال زیاد شرایط آنقدر که شما فکر می کردید بد نیست! پس قدمهایی حساب شده بردارید تا بتوانید دوباره در مسیر درست قرار بگیرید. اما حساسیت بیش از اندازه نداشته باشید، وگرنه اوضاع از اینی که هست بدتر می شود.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 18 آذر 1395

– فال روزانه در روز 18 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

شما به راهنمایی‌های فرد دیگری نیاز ندارید؛ و امروز در محل کار خودتان ذاتاً می‌دانید که چه کاری باید انجام بدهید. متأسفانه اجرا کردن برنامه‌هایتان به آن سادگی که به نظر می‌رسد نیست، برای اینکه فرد بانفودی می‌تواند سد راه شما شود. و حتی بدتر ممکن است یک نفر حتی با تلاشهای شما نیز مخالفت کند. به جای اینکه کورکورانه فعالیت کنید، بهتر است به دنبال فهمیدن ذهنیت دیگران باشید و فعالیتهایتان را با آنها تنظیم کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 18 آذر 1395

– فال روزانه در روز 18 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

امروز کار کردن و تفریح کردن با دیگران برایتان معضلی شده است، برای اینکه فکرمی‌کنید آنها غرور شما را جریحه دار کرده اند. تنها چیزی که شما می‌خواهید کمی‌دلگرمی است، ولی درعوض شما برای اینکه چرا ایده‌هایتان جواب نداده‌اند دلیل تراشی می‌کنید. به جای اینکه دیگران را مانعی برای موفقیت و پیشرفت خود ببینید، فکر کنید آنها منتظر موفقیت‌های بیشتر شما هستند. شاید در ابتدا نتوانید این حس را در خودتان پرورش دهید، اما توجه کردن به کمک‌هایی که از طرف دیگران دریافت می‌کنید می‌تواند تفکرات شما را عوض کند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 18 آذر 1395

– فال روزانه در روز 18 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز خصوصاً اگر بخواهید به مسافرت رفته و یا زمانی را به آموزش و یادگیری اختصاص دهید، نمی‌توانید شور و هیجان خود را کنترل کنید. البته اگر بخواهید با آموزش دیدن یا تجربه عملی دانش خود را بالاتر ببرید موانعی سر راهتان نیز وجود خواهد داشت که می‌توان به مشکلات خانواده و وضعیت مالی تان اشاره کرد. ناامیدی خودتان را به افراد دیگر منتقل نکنید؛ فقط کارهایی که باید اکنون انجام دهید را تمام کنید و امید داشته باشید که اوضاع در آینده بهتر شود.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 18 آذر 1395

– فال روزانه در روز 18 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

 امروز احساسات شما شبیه باد بهاری شده است که از این سو به آن سو می‌وزد! اگرچه برای شما جالب است که با افکارتان از این سو به آن سو پرواز کنید مثل اینکه سوار بر یک کایت هستید، ولی شما هیچ وقت نفهمیدید که یک تغییر و تحول ناگهانی باعث می‌شود روی زمین سقوط کنید! از تنوع و فراوانی امکانات خود لذت ببرید، اما تا موقعی که برای فکر کردن فرصت دارید فقط به یک روش بسنده نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *