فال روزانه

فال روز چهارشنبه 17 آذر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 17 آذر 1395

– فال روزانه در روز 17 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

دور و بر شما را دوستان و همکارانی احاطه کرده‌اند که می‌توانند جوی مطبوع و مناسب را برایتان فراهم آورند. امروز رویاهای شما کاملاً واضح و روشن هستند و شما می‌توانید با افراد هم فکر خود آنها را درمیان بگذارید. یک مهمانی می‌تواند مکان کاملاً مناسبی برای یافتن صمیمیتی که خواهانش هستید باشد، اما شما اکنون می‌توانید به یک شام کوچک بیرون از منزل هم اکتفا کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 17 آذر 1395

– فال روزانه در روز 17 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

در حالی که یک نفر سعی می‌کند جلوی رسیدن به اهدافتان را بگیرد، ناامیدی شما نیز بیشتر می‌شود. اما دلیلش فقط این است که امروز پایداری و استقامت شما بیشتر شده است و این سخن به معنی این نیست که شما به راحتی تن به شکست خوردن می‌دهید. آماده مبارزه کردن برای چیزهایی باشید که می‌خواهید بهشان برسید؛ اگر الان پافشاری کنید بعدها از نتایح آن شگفت‌زده خواهید شد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 17 آذر 1395

– فال روزانه در روز 17 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

 شما امروز راهنما قابل اعتمادی نیستید! اما دیگران هنوز ازتان انتظار دارند تصمیمات مهمی‌‌بگیرید. وقتی چاره دیگری نباشد، حتی اگر مجبور شوید تمام حواس خود را متمرکز کنید و مقاومت داشته باشید، کارهایی که باید انجام دهید را انجام خواهید داد. درباره اهداف خود غلو نکنید، چراکه شاید فردا نظرتان عوض شود.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 17 آذر 1395

– فال روزانه در روز 17 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

 امروز وقتی که شما فهمیدید در این مرحله کاملاً متفاوت دیگران چه انتظاراتی از شما دارند، ممکن است در یک تنگنای اخلاقی قرار بگیرید. البته این سخن بدین معنی نیست که شما درست برنامه‌ریزی نکرده‌اید؛ بلکه شما فقط به زمان بیشتری نیاز دارید تا از کارهای خود دفاع کنید. قبل از هرکاری خوب فکر کنید، برای اینکه اگر در چنین شرایطی رفتار خود را توجیه کنید، ممکن است در مورد شما به درستی قضاوت نشود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 17 آذر 1395

– فال روزانه در روز 17 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

 شما امروز نه به وسیله پیشرفت کردن درکارتان بلکه به وسیله کامل کردن و یکی کردن اعتقادات مذهبی معمولی خود به نهایت پیشرفت‌تان رسیده‌اید. شاید شما مجبور شوید سبک زندگی تان که روز به روز خسته کننده تر می‌شود را تغییر دهید، اما اگر شما با تکیه بر اعتقادات مذهبی خود کار کنید شادتر خواهید بود.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 17 آذر 1395

– فال روزانه در روز 17 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

اگر شما مدتی زمان زیادی با یک راز زندگی کرده‌اید و تا بحال هم آن را افشا نکرده‌اید، الان وقتش رسیده که تا حدودی از این نگرانی بیرون بیایید. شما توانایی‌های دیگری نیز دارید و درحال حاضر باید بر روی مسائل مادی خود مثل جزئیات پروژه‌تان در محل کار تمرکز کنید. پس فعلاً به دنیای درونی خود توجه نکنید، این موضوع شما را برای مسافرتی که در پیش رو دارید آماده می‌کند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 17 آذر 1395

– فال روزانه در روز 17 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

 امروز شما در محل کار و یا در خانه دقت بیشتری دارید، چراکه کمتر دور و بر جزئیات می‌چرخید. در مورد روش تعادل برقرار کردن بین کار و تفریح به حس ششم خودتان اطمینان کنید. این سخن به معنای تنبل شدن نیست؛ بلکه به معنای این است که از روزتان نهایت استفاده را ببرید و البته شاید مجبور شوید تا عصر هم کار کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 17 آذر 1395

– فال روزانه در روز 17 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

حالا که بهرام در نشانه شما به سر می برد فکر شما هم از این شاخه به آن شاخه می‌پرد. بهرام در خانه برج سنبله قرار دارد و در عین حال بهتان کمک می‌کند تا یک سری از اطلاعات متناقض را بررسی کنید. اما هنوز هم تصمیم گرفتن برایتان کار راحتی نیست، چرا که شما احساسات خود را سرکوب کرده‌اید و در عین حال به تردید و دودلی‌تان افزوده شده است. پس یکی دو روز صبر کنید، آن موقع ایده‌های بهتری در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید به ذهنتان می‌رسد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 17 آذر 1395

– فال روزانه در روز 17 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

امروز شما می‌توانید یک نمایش واقعی را اجرا کنید و دیگران هم واقعا تحت تاثیر قرار خواهند گرفت! به خصوص اگر وقت گذاشته و کارتان را درست انجام دهید. اما راه‌های میان بر به نتیجه نمی‌رسد؛ شما باید از اولین پله شروع کرده و هرکاری را قدم به قدم طبق دستور کارتان انجام دهید. اما نگران سرعت کار خود نباشید، چراکه هر کدام از مراحل بیشتر از تصور شما طول خواهد کشید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 17 آذر 1395

– فال روزانه در روز 17 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

ممکن است نیاز باشد که به عقب باز گردید و کاری را که فکر می‌کردید به اتمام رسانده‌اید مورد بازبینی قرار دهید، آن وقت است که درمی‌یابید آن نیاز به کار بیشتری دارد. الان زمان این است که کاری را که شروع کرده بودید را بسازید و تمام کنید و هر کاری می‌توانید برای اطمینان انجام دهید که تلاش‌های شما بی ارزش نبوده است. به جای اینکه از این موقعیت فرار کنید و پروژه جدیدی را آغاز کنید، با انجام دادن کارهای ناتمام، تا جاییکه می‌توانید زندگی‌تان را استحکام ببخشید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 17 آذر 1395

– فال روزانه در روز 17 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

اگر تازگی‌ها به هیجان و احساسات خود اجازه داده‌اید که کاری خارج از شخصیت و افکارتان انجام دهد حالا زمان صبر کردن است. شما احساس عدم تعادل را دوست ندارید به خاطر اینکه ممکن است شتاب زده فکر کنید و دست به عمل بزنید. با وجود اینکه ممکن است اهداف شما قابل تحسین باشند بهتر است که امروز را دوباره بررسی کنید. در روزهای آینده پیشرفت کردن برای شما خیلی آسان است اگر موقعیت  کنونی خود را دوباره ارزیابی کرده باشید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 17 آذر 1395

– فال روزانه در روز 17 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

مهم نیست که شما احساس می‌کنید امروز چقدر خلاق و مبتکر شده‌اید. به خاطر اینکه آنقدرها هم آسان نمی‌شود مشکلات اخیری که داشته‌اید را از بین ببرید. در حقیقت اگر تلاش کنید تا مردم را مجبور  به کاری کنید ممکن است چیزی عایدتان شود. ممکن است مشکلات در زندگی شخصی‌تان خودشان را نشان دهند اما تاخیر و تعلل در حل آنها نشانه‌ای است که باید به آن توجه شود. سر و کله زدن با موانع موجود تنها مشکلات را تشدید کرده و اوضاع را وخیم تر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *