فال روزانه

فال روز شنبه 6 آذر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 6 آذر 1395

– فال روزانه در روز 6 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

امروز شما حالتهایی دوگانه دارید. از یک طرف می‌توانید جنبه‌های مثبت زندگی را ببینید. همه چیز به نظرتان خوب است و شما نقش خود را در این دنیای عظیم کاملاً می‌دانید. اما از طرف دیگر شما از پیش آمدهای اخیری که به نظر تغییر ناپذیر هستند راضی نیستید. خوشحالی شما بستگی به تشخیص این موضوع دارد که چه چیزی خارج از حیطه کنترل شماست. با تلاش کردن برای رسیدن به هدفهایی غیر واقعی انرژی خودتان را تلف نکنید، برای نعمتهایی که در حال حاضر دارید سپاسگذار باشید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 6 آذر 1395

– فال روزانه در روز 6 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز ممکن است از تراکم کارهایی که باید انجام دهید گیج و پریشان شوید. مشکل حقیقی این است که احساسات شما با عقل و منطق تان جور در نمی‌آید، شما تردید دارید که از عقلتان پیروی کنید یا از دل؟ اگر چه ممکن است اتخاذ تصمیمی‌ برای شما فوری و حیاتی باشد، اما تا می‌توانید صبر کنید. یکباره طالع و بخت شما تغییر می‌کند و شما قادر خواهید بود که به راحتی مسیر جدیدتان را انتخاب کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 6 آذر 1395

– فال روزانه در روز 6 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

 امروز نمی‌خواهید که کسی در کار شما دخالت کند به خاطر اینکه می‌دانید که چه باید بکنید و فقط می‌خواهید که با نظر خودتان به جلو بروید. فکر می‌کنید اگر زمانی را برای توضیح دادن به دیگران بگذارید فقط نوعی اتلاف وقت با ارزش شما است. با این همه، خوب نیست که کسانی را که جزیی از زندگی شما هستند با این کار دلسرد کنید. راهی پیدا کنید که تمرکز شما را افزایش دهد بدون اینکه مجبور باشید با عشق‌تان به هم بزنید یا آن چیزهایی را که در دسترس شما هستنداز دست بدهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 6 آذر 1395

– فال روزانه در روز 6 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

فکر کردن به اینکه می‌توانید قدرت کنترل خود را از دست بدهید شما را ناراحت می‌کند، اما شما به حد کافی صبور هستید. نگرانی شما علامت خطری برایتان است، زیرا حتی اگر فکر کنید که همه کارها را درست انجام داده‌اید، می‌توانید ناخواسته زندگی‌تان را پیچیده کنید. به یاد داشته باشید مسأله اصلی برای شما نوع کاری که انجام می‌دهید نیست، بلکه بیشتر مربوط به شور و هیجانی است که در حین انجام این کار دارید. اگر شما زیاد اغراق نکرده و در مسیر خود به جلو پیش بروید احساس خیلی خوبی پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 6 آذر 1395

– فال روزانه در روز 6 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

 کشمکش داشتن با همکاران و یا بحث و جدل کردن با رئیستان از نظر شما لزوماً کار پسندیده‌ای نیست. باوجود این اگر یک نفر سعی کند جلوی پایتان سنگ انداخته و مانع رسیدن به اهدافتان شود شما باید از اعتقادات خود دفاع کرده و در برابرش بایستید. همچنین بهتر است دلیل لجبازی و مقاومت این افراد را بفهمید. روش عاقلانه‌ای که باید در پیش بگیرید این است که با آرامش و به آهستگی کارهایتان را بکنید، بنابراین آنها دیگر کمتر از شما می‌ترسند!

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 6 آذر 1395

– فال روزانه در روز 6 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما احساس می کنید که امروز آخرین فرصت برای تمام کردن چندین پروژه شماست. خوش بختانه امروز یک روز فوق العاده است و شما با سخت کوشی می‌توانید کارهای متنوعی انجام دهید. اما با یک دست نمی‌توان دو هندوانه برداشت! بنابراین به جای این که تمام کارهایتان را با هم انجام بدهید شما می‌توانید برای کارهای مختلف خود برنامه ریزی کرده و بعد هم به اندازه کافی استراحت کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 6 آذر 1395

– فال روزانه در روز 6 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

امروز بخشی از روابط دوستانه صمیمانه تان برای شما روشن‌تر و شفاف‌تر می‌شوند که می‌تواند دیدگاه‌هایتان را نیز تغییر دهد. اگر شما خیلی سریع به دیگران اطمینان می‌کنید، بهتان توصیه می‌کنیم برای خود مرزها و محدودیت‌هایی ایجاد کنید تا به مشکل برنخورید. شما کمی هم مشکل مالی دارید و این موضوع قدری آشفته‌تان کرده است. پس هنوز هم بهترین کار این است که در مورد چیزهایی که اذیتتان می‌کند صحبت کرده و زمانی را به فکر کردن اختصاص دهید که بفهمید در مرحله بعدی چه کاری می‌خواهید کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 6 آذر 1395

– فال روزانه در روز 6 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

 شما دوست دارید که دیگران احساسات صادقانه‌تان را بفهمند، اما نشان دادن آسیب پذیریتان کاری پرخطر است. گوش کردن به سخنان دیگران می‌تواند شما را از ترسهایی که به دردسرتان می‌اندازند رها کند. صحبت کردن در مورد احساسات امری دو طرفه است و ماه جدید در سومین خانه‌تان شما را نصیحت می‌کند که به همان اندازه که به دیگران اطلاعات داده‌اید، از آنها اطلاعات بگیرید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 6 آذر 1395

– فال روزانه در روز 6 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

امروز مسئولیتهای شعلی شما باعث شده علاقه‌تان به حمایت کردن از دیگران کم‌تر بشود، اما لازم است که قبل از اینکه به کسی قول بدهید اول تعهداتی که قبلاً به دیگران داده‌اید را انجام دهید. شما واقعاً دوست دارید به کسانی که بهتان احتیاج دارند کمک کنید، اما زمان لازم برای انجام دادن این کار ندارید. به خاطر کارهایی که نتواسته‌اید انجام دهید زیاد به خودتان سخت نگیرید، فقط به نوبت و یکی یکی همه آن کارها را انجام بدهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 6 آذر 1395

– فال روزانه در روز 6 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

گاهی اوقات شما از قرار گرفتن در گفتگوهای احساسی پرهیز می‌کنید، اما حالا که بهرام در هشتمین خانه شما- یعنی خانه صمیمیت و دوستی- قرار دارد، شما عاشق قرار گرفتن در فضاهای احساسی شده‌اید. اما هنوز هم احساس آسیب پذیری می‌کنید و به خاطر همین نمی‌توانید به اندازه کافی از این موقعیت لذت ببرید. با وجود این نگذارید ترسهای درونی‌تان شما را از تجربه کردن زیبایی‌های عشق محروم کند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 6 آذر 1395

– فال روزانه در روز 6 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

امروز یک نفر کاملا رک و بی پرده با شما حرف می‌زند و ممکن است کمی عصبانی بشوید. شما مثل اینکه فکر می‌کنید همه چیز را راجع به یکی از دوستان خوبتان می‌دانید و سپس به چیزهایی توجه می‌کنید که با آنچه فکر می‌کردید واقعیت دارد جور در نمی‌آید. شما نمی‌دانید مشاهدات اخیر خود را باور کنید یا فرضیات گذشته خود را! به زور دنبال جواب نباشید؛ حقایق به مرور زمان روشن خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 6 آذر 1395

– فال روزانه در روز 6 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

شما به تازگی کاری و یا رفتاری را آغاز کرده اید که به نظرتان به سادگی می‌توانید به هدف غایی خود نائل شوید، اما اگر هدف را ساده بینگارید، نمی‌توانید به نتیجه ی مطلوبی برسید. شما آمادگی برای تلاش‌های و موقعیت های بیشتری را نیز دارید پس تلاش هایتان را برای به دست آوردن منفعتی بزرگتر و با ارزش تر افزایش دهید. اگر استراتژی خود را عوض کنید به راحتی می‌توانید در آینده ی نه چندان دور به اهداف خود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *