فال روزانه

فال روز پنج شنبه 27 آبان 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 27 آبان 1395

– فال روزانه در روز 27 آبان 1395 برای متولدین فروردین ماه

 دلشوره های امروز شما برایتان آزاردهنده می شوند و از آنها خیلی می ترسید. هل نشوید. توانایی های درونی شما مثل همیشه نیستند. احساس شما امروز کمی آشفته و غیرواقعی می شود. ولی بدان معنا نیست که از بین رفته باشد. سعی کنید درباره همه چیز واقع گرا باشید. بعداً از این کار راضی و خوشحال خواهید شد. اگر از موقعیت همیشگی و قدیمی خود با همان حقوق همیشگی خسته شده اید و ناراضی هستید، باید از رئیس خود بخواهید که افزایش حقوق بدهد. صداقت داشته باشید و در مورد اهداف و خواسته های خود رک و راست باشید. نشان دهید که می خواهید قدمی رو به جلو بردارید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 27 آبان 1395

– فال روزانه در روز 27 آبان 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما می‌توانید به طور کامل کارآیی خود را به نمایش بگذارید، اما هنوز موضوعی وجود دارد که باعث می‌شود شما به عقب برگردید. شما نمی‌دانید که برای پروژه اخیرتان چقدر باید تلاش بکنید. و با وجود اینکه شما مجبورید تضادهای بین آرزوهای شخصی و مسئولیتهای اجتماعی را مدیریت کنید، شاید از طرف کسی که شما را خیلی خوب نمی‌شناسد و زیاد با شما صمیمی نیست برایتان مشکلی به وجود بیاید. اینک سعی نکنید زندگی خود را قسمت‌بندی کنید؛ فقط هرچیز خوبی که وارد زندگیتان می‌شود را قبول کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 27 آبان 1395

– فال روزانه در روز 27 آبان 1395 برای متولدین خرداد ماه

شما خیلی اصرار دارید که مشکل خانوادگی‌تان که اخیراً به وجود آمده را خودتان حل کنید، ولی شاید نتوانید که جلوی دعوا و اغتشاش را بگیرید. امروز به اندازه کافی مشکل و آشفتگی هست و بهتر است که مسائل جدی‌تر را به روزهای بعدی موکول کنید. برای اینکه خیلی سخت خواهد بود که یکی دو روزه همه آنها را حل کنید؛ فقط نباید وجودشان را انکار کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 27 آبان 1395

– فال روزانه در روز 27 آبان 1395 برای متولدین تیر ماه

احساسات شما هنگامی که خورشید با ستاره اقبالتان، پلوتو، ظاهر می‌شود تشدید می‌شوند. مهم نیست که به خطر چه ایده‌ای تلاش می‌کنید، شما احتمالاً فقط می‌خواهید برای مدتی کوتاه فشارها را کاهش دهید. شما کاملاً نمی‌توانید از ناراحتی‌ای که اینک احساس می‌کنید رهایی یابید. خوشبختانه این شرایط همیشگی نیست؛ بلکه دوره گذرایی است که در این دوره شما می‌توانید کمک کنید تا بخش آرام شده ذهنتان در هفته‌های آینده بهبود یابد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 27 آبان 1395

– فال روزانه در روز 27 آبان 1395 برای متولدین مرداد ماه

احتمالا امروز با دو جنبه از طبیعت تان – عقل و قلب- درگیر هستید. از طرف دیگر اهداف بلند مدت شما مهمتر از همیشه به نظر می‌رسد  و شما می‌دانید که در رابطه با آنها وسواسی فکر می‌کنید. با این وجود افکارتان را دست کم نگیرید. الان نیاز به یک تردستی و شعبده بازی دارید و به نظر می‌رسد که این بهترین سیاستی است که الان بکارتان خواهد آمد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 27 آبان 1395

– فال روزانه در روز 27 آبان 1395 برای متولدین شهریور ماه

 مهم نیست که شما در عرصه عشق چقدر موفق بوده‌اید و خوش درخشیده‌اید، مهم این است که شما هنوز فکر می‌کنید باید احساسات شخصی‌تان را پنهان کنید. البته این سخن به این معنی نیست که شما از گفتن احساساتتان به دیگران خجالت می‌کشید. شما فقط نمی‌دانید که در چه جاهایی نباید این کار را بکنید. فراموش نکنید شما موقعی می‌توانید زیاد صحبت کیند که از اتفاقاتی که بعداً پیش می‌آید آگاه باشید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 27 آبان 1395

– فال روزانه در روز 27 آبان 1395 برای متولدین مهر ماه

معمولا برای شما سخت است که بخواهید احساسات خود را مهار کنید و آنها را تحت کنترل داشته باشید. حتی با وجود اینکه شما در ارائه بهترین کاری که می‌توانید توانا هستید و بسیار خوب عمل می‌کنید، امروز احتمالا زیاد در وانمود کردن موفق نخواهید شد. قلب تان را با کارایی  و بازده در کار نپوشانید. شما می‌توانید همانطور که با احساسات خود روراست هستید کارتان را نیز به نحو احسنت انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 27 آبان 1395

– فال روزانه در روز 27 آبان 1395 برای متولدین آبان ماه

مرز باریکی بین قاطعیت و وسواس داشتن وجود دارد، اما زمان کشف کردن این تفاوتها رسیده است. این لزوماً فکری بزرگ نیست زیرا شما نتوانسته‌اید به روشی خاص دست پیدا کنید. در حقیقت، اگر ترسهای شما اکنون عامل محرک قوی‌ای هستند، قبل از اینکه بخواهید با توجه به احساساتتان عمل کنید، قدری صبر کنید. به جای اینکه برای چیزهایی که نمی‌خواهید نقشه بکشید، خوش بین بوده و برای آنچه می‌خواهید تلاش کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 27 آبان 1395

– فال روزانه در روز 27 آبان 1395 برای متولدین آذر ماه

 شما امروز خیلی احساس ناامنی خواهید کرد، بخصوص اگر یکی از دوستان نزدیکتان و یا شریکتان با بهتر جلوه دادن چیزهایی که خیلی هم خوب نیستند شما را خوب راهنمایی نکند. اگرچه شما هم اکنون می‌توانید به وضوح ببینید که یکی از اطرافیانتان تلاش می‌کند شما را بفریبد، اما امکان دارد دلیل این عصبانیت اخیر شما بیشتر ترس‌های خودتان باشد نه رفتار آنها، پس قبل از اینکه عجولانه تصمیم بگیرید، تمام حقایق را بررسی کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 27 آبان 1395

– فال روزانه در روز 27 آبان 1395 برای متولدین دی ماه

شما قادرید که در حدود اختیارات خود فرمان دهید و این باعث می‌شود دیگران به شما به عنوان راهنمای راه خود نگاه کنند. به هر حال فقط چون دیگران شما را به چشم یک انسان بلند مرتبه می‌بینند به معنی این نیست که بخواهید مسئولیت‌های بیشماری قبول کنید و به خوبی هم بتوانید از عهده آنها برآیید. شما درباره تصمیماتی که باید بگیرید زیاد مطمئن نیستید اما نگرانی اوضاع را بهتر نمی‌کند. فقط سعی کنید تا آنجا که درتوان دارید و با استفاده از اطلاعاتی که بدست آورده اید بهترین تصمیم را بگیرید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 27 آبان 1395

– فال روزانه در روز 27 آبان 1395 برای متولدین بهمن ماه

به تنهایی شناور شدن در دریای خروشان احساسات‌تان امروز کاری با صفا و خوش به نظر می‌رسد، اما هر بار که شما احساس رضایت می‌کنید، یکدفعه افکار غیر قابل پیش بینی از راه می‌رسند و شما را از خیال واهی بیدار می‌کنند. هرچه که روز جلو می‌رود، شما آگاه می‌شوید که حوادث واقعی در زندگی روزانه تان بر خیالات و رویاها ارجحیت دارند. برگشتن به سوی زندگی واقعی برای شما کار راحتی نیست، اما این کاری است که انجام دادنش واقعا لازم است.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 27 آبان 1395

– فال روزانه در روز 27 آبان 1395 برای متولدین اسفند ماه

 ممکن است امروز با یکی از اعضای خانواده‌تان جر و بحث داشته باشید. کاملاً واضح است که این مشکل مربوط به شما نیست، برای اینکه دوست داشته‌اید که از مجادله‌ها دوری کنید. حتی اگر با صحبت کردن هم توانستید این مشکل را حل کنید، اما شما در این آزمایش می‌فهمید که شما در شرایط جدی و مهم عدم توانایی خود را به دیگران ربط می‌دهید. تمرین کردن انعطاف پذیری باعث می‌شود که دیگران بیشتر با شما احساس راحتی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *