فال روزانه

فال روز سه شنبه 4 آبان 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 4 آبان 1395

– فال روزانه در روز 4 آبان 1395 برای متولدین فروردین ماه

شما هنوز به ایده‌آل‌های خود نرسیده‌اید، ولی هنوز باید صبر کنید. خوشبختانه شما خیلی سرسخت بوده و الان لازم است که تا جایی که در توانتان است صبرکنید! تا موقعی که شما با کار سخت و کافی خودتان را در بوته آزمایش قرار می‌دهید، خوب است که دمدمی مزاج بودنتان را نشان دهید. حتی اگر نتیجه‌ای که خواهانش بودید را هنوز ندیده‌اید، در مسیری که پا گذاشته‌اید باقی بمانید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 4 آبان 1395

– فال روزانه در روز 4 آبان 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز رفتار شما به گونه‌ای است که دوست دارید بدانید دیگران چه احساسی دارند، بنابراین زمانی که آنها به شما می‌گویند که به چه می‌اندیشند شما مأیوس می‌شوید. شما می‌خواهید بیشتر در رویاهایتان فرو بروید، اما خانواده و دوستان شما می‌خواهند که شما تعاملات اجتماعی داشته باشید. به جای اینکه با فردی که علاقه‌ای به احساسات شما ندارد خیلی زود ارتباط برقرار کنید، باید برای تحقیق کردن در مورد آن شخص زمان بگذارید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 4 آبان 1395

– فال روزانه در روز 4 آبان 1395 برای متولدین خرداد ماه

امروز برایتان جالب‌تر است که به جای کار کردن وقتتان را با فردی که دوستش دایرید سپری کنید، و دوست دارید که شادی‌هایتان را با او سهیم شوید. هرچقدر هم که این عمل شما زیبا باشد، ولی بسیار مهم است که در این کار زیاده روی نکنید، چون قبل از اینکه متوجه بشوید چه اتفاقی افتاده است خسته خواهید شد. همه محبت خود را وقف دیگران نکرده و به  خودتان هم برسید. وقتی که خودتان کاملاً سرحال بودید آن وقت انرژی کافی دارید که به دیگران هم محبت کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 4 آبان 1395

– فال روزانه در روز 4 آبان 1395 برای متولدین تیر ماه

امروز خود انگیخته بودن برای شما کار سختی است، برای اینکه شما حتی در میان آشفتگی های غیر منتظره احساس آرامش نامتعارفی دارید. اکنون به تعویق انداختن برنامه هایتان برای شما آسان ترین راه است، اما این روش جلوی پیشرفت کردن شما را می گیرد. این احساس آرامش مدت زیادی دوام نخواهد داشت، پس هدفهایتان را نشانه گرفته و وارد جهان پیرامونتان بشوید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 4 آبان 1395

– فال روزانه در روز 4 آبان 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما زمانی که ابراز وجود می‌کنید از روش خاص خود پیروی می‌کنید که این موضوع باعث شده در حال حاضر شما بیشتر از اینکه از خود خلاقیت نشان دهید به طور اتوماتیک و خودکار این کار را انجام دهید. با همه این احوال این روزها شما حتی اگر محافظه کار هم به نظر بیایید، ولی در کارهای خود ابتکار به خرج می‌دهید. عملکرد شما می‌تواند کاملاً الهام دهنده باشد، با این حال رفتار خونسردانه شما و نگرشهای گزینشی‌تان باعث می‌شود دیگران فکر کنند که شما خودتان جلوی پیشرفت خود را می‌گیرید. نگران طرز فکر آنها نباشید؛ چون که جوجه را آخر پاییز می شمارند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 4 آبان 1395

– فال روزانه در روز 4 آبان 1395 برای متولدین شهریور ماه

 شما امروز رفتاری شاد و پر نشاط ندارید، برای اینکه به دنبال یپدا کردن راهی برای بازگو کردن احساسات غیر معمول خود هستید. اما عدم تمایل شما برای اقرار کردن به جنبه‌های بی‌تکلف ذاتتان باعث می‌شود از شخصی که به نظر می‌رسد زیاد جدی رفتار نمی‌کند، عصبانی شوید. سعی نکید که افراد دیگر را تغییر دهید؛ در عوض توجهتان را بر روی احساسات خود متمرکز کرده و سعی کنید که بر روی رفتارتان کار کنید تا تبدیل به رفتاری مثبت بشود.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 4 آبان 1395

– فال روزانه در روز 4 آبان 1395 برای متولدین مهر ماه

 ارتباط برقرار کردن با واقعیت امروز مهم‌ترین اولویت برای شما است، برای اینکه شما در چند روز گذشته بعضی از چیزها را از قلم انداخته‌اید. اما فقط به این دلیل که در گذشته احساس راحتی می‌کردید، دوباره به روال یکنواخت روزهای قبل برنگردید. سعی کنید با شیوه‌های جدید کارهایتان را انجام بدهید. روشهای جدید را برای رسیدن به هدفهایتان جستجو کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 4 آبان 1395

– فال روزانه در روز 4 آبان 1395 برای متولدین آبان ماه

امروز فشارهایی که روی شما ایجاد می‌شود می‌تواند در ایستادگی کردن در برابر موانع یاری تان دهد، اما شما هنوز احساس درماندگی می‌کنید و چشمه خلاقیت‌تان خشک شده است! خوشبختانه به طور ناگهانی پیام‌هایی دریافت می‌کنید که خودتان هم شگفت زده خواهید شد و در نتیجه راه‌های ابراز وجود کردن را پیدا می‌کنید! تسلیم نشوید؛ چرا که یکدفعه نمی‌توانید به همه چیز برسید. آرام آرام پیش بروید، ناگهان اتفاقی رخ خواهد داد که حتی فراتراز انتظارات شما است!!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 4 آبان 1395

– فال روزانه در روز 4 آبان 1395 برای متولدین آذر ماه

ممکن است امروز زیاد وقت آن را نداشته باشید که درباره آنچه ممکن است در آینده اتفاق بیفتد فکر کنید. شما بسادگی یک پروژه را به اتمام رسانده اید و  به یک فرض شخصی متکی هستید ولی اکنون اتفاق جدیدی برای تان می‌افتد. عالی ترین توانایی شما سرعتی است که شما را قادر می‌سازد تا به خوبی در مقابل حوادث واکنش نشان دهید و مسبب این رفتار قرار گرفتن ماه در نشان خودانگیخته شما است. فکر نکنید که چه کار باید کنید؛ فقط آن را انجام دهید. اگر بعدا لازم بود همیشه می‌توانید رفتارهای نادرست خود را تصحیح کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 4 آبان 1395

– فال روزانه در روز 4 آبان 1395 برای متولدین دی ماه

شما امروز می‌توانید خیلی پر‌انرژی و فعال باشید، اما از نظر فکری زیاد خوش‌بین نیستید. شما می‌دانید که لازم است خود را به سمت جلو هل بدهید؛ و به خاطر همین ظاهراً خودتان را خوشحال نشان می‌دهید. وقتی به گذشته فکر می‌کنید، احساس می‌کنید که قایق‌های نجات خود را از دست داده‌اید و این موضوع باعث ناامیدیتان شده است. شما باید از فکر کردن به گذشته دست بردارید، فقط در این صورت است که می‌توانید واقعاً شادی را تجربه کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 4 آبان 1395

– فال روزانه در روز 4 آبان 1395 برای متولدین بهمن ماه

 امروز شما دوست دارید که تنها باشید، به خصوص اگر کسی که شما می‌شناسیدش بخواهد به شما نزدیک شده و با شما کار کند. شما همکاری کردن با دیگران را دوست دارید، ولی اکنون به تنهایی بیشتر نیاز دارید. اگر درست برنامه‌ریزی کنید می‌توانید هر دو اینها را با هم داشته باشید. از شرکت کردن در جمع دیگران هراس نداشته باشید، فقط اگر مرزهایی برای خودتان تعیین کنید می‌توانید در خلوت خود نیز در رویاهاتان غوطه‌ور شوید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 4 آبان 1395

– فال روزانه در روز 4 آبان 1395 برای متولدین اسفند ماه

وجود ماه جدید در نشانه شما می‌تواند نشانه جدایی مفید و خوب شما از گذشته‌تان باشد. شما آماده قدم برداشتن برای اهداف جدید خود می‌باشید، ولی اول باید مطمئن شوید به اندازه کافی آرزوهای خود را روشن و واضح بیان کرده‌اید که بتوانید تاثیری که می‌خواهید روی دیگران بگذارید. تمرکز کردن روی هدفتان شما را در مسیری که لازم است قرار می‌دهد، اما فقط شور و هیجان داشتن کافی نیست. شما باید استقامت و مداومت هم داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *