فال روزانه

فال روز دوشنبه 26 مهر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 26 مهر 1395

– فال روزانه در روز 26 مهر 1395 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز زیاد دوست ندارید به دنبال زمینه‌های مشترک بین خودتان با دوست و یا نامزدتان باشید، حتی اگر این کار درنهایت به ساده تر شدن زندگی تان کمک کند. عجیب اینکه شما اعتقاد دارید بیشتر از افراد دیگر خودتان را توی زحمت انداخته‌اید و آنها در این جور مواقع زیاد توجه نمی‌کنند. فراموش نکنید این ناراحتی‌ها اصلا ارزش فکر کردن را هم ندارند. تنها چیزی که اهمیت دارد سالم و مثبت بودن روابطتتان است.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 26 مهر 1395

– فال روزانه در روز 26 مهر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

اینگونه به نظر می‌رسد که شما با رفتاری حرفه‌ای در حال پرداختن به مسائل هستید، اما روش ارتباط برقرار کردن شما روشی توأم با تظاهر است. مادامی که دیگران فکر کنند شما خیلی گرفتار هستید، ترجیح می‌دهند شما را تنها بگذارند. اما آنقدر هم که به نظر می‌رسد درگیر نیستید و شما بیشتر می‌خواهید خودتان را از حوادثی که در اجتماع، محل کار یا مدرسه می‌افتد دور نگه دارید. لزومی ندارد دور و بر خودتان مرزهایی غیر لازم را به وجود آورید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 26 مهر 1395

– فال روزانه در روز 26 مهر 1395 برای متولدین خرداد ماه

سماجت کردن برای انجام دادن چند کار مختلف با همدیگر و به یکباره می تواند واقعا امروز توانایی شما را مورد آزمایش قرار دهد. امروز واقعا میل دارید که پریشانی و گیجی حواس خود را در خانه یا محل کار تحت کنترل داشته باشید. انا سعی کنید در بازگیری آن زیاد اغراق نکنید. ممکن است برای تان راحت نباشد اما بهتر است که تماس خود را با دیگران در طول روز حفظ کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 26 مهر 1395

– فال روزانه در روز 26 مهر 1395 برای متولدین تیر ماه

 اگر شما هر نوع مشکلی چه کاری و چه شخصی داشته باشید، درهای خوشبختی خیلی زود به رویتان بسته می‌شود. چون که امروز آخرین روزی است که خورشید هفتمین خانه شما، یعنی خانه مربوط به اطرافیانتان را ملاقات می‌کند. بنابراین شما فقط امروز فرصت دارید تا هر ناراحتی و مشکلی که دارید را مطرح کنید. پس حالا که شانس بهتان رو کرده فرصت را از دست ندهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 26 مهر 1395

– فال روزانه در روز 26 مهر 1395 برای متولدین مرداد ماه

 شاید شما تصمیم گرفته باشید تا برای اصلاح کردن فعالیتهای روز قبل تلاش کنید. خوشبختانه از صبح که روز شروع می‌شود تا موقعی که ماه وارد نشان شما می‌شود شما بیشتر و بیشتر احساس می‌کنید که در این زمینه موفق بوده‌اید. شما می‌خواهید که نسبت به احساسهایتان آگاهی داشته باشید، برای اینکه زمانی که آنها بر مسند قدرت بودند خواهید توانست آنها را سرکوب کنید. زمانی که می‌خواهید با توجه به اوضاع و شرایط درونی‌تان آنها را بررسی کنید به زمانی برای استراحت کردن نیاز خواهید داشت. اگر شما این کار را انجام دهید دیگران از شما پیروی خواهند کرد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 26 مهر 1395

– فال روزانه در روز 26 مهر 1395 برای متولدین شهریور ماه

امروز کمی دودل شده‌اید، حتی اگر دیگران به نفع شما کار کنند باز هم فرقی نمی‌کند. آنها شما را تشویق می‌کنند رویاهای بزرگ داشته باشید، تا بتوانند پروژه‌ای که قبلاً هم بهش سری زده بودید را مطرح کنند. ولی شما در مسیر خود بمانید و فقط به خاطر اینکه دیگران ازتان می‌خواهند کار دیگری انجام ندهید. شما خودتان بهتر می‌دانید که چه موقعی باید چه کاری بکنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 26 مهر 1395

– فال روزانه در روز 26 مهر 1395 برای متولدین مهر ماه

 امروز در دومین خانه شما که مربوط به مسائل شخصی شما است کسوف رخ داده است، و لازم است که روش پول خرج کردن خود را تغییر دهید. از یک سو شما دوست دارید طوری پول خرج کنید که همیشه مقداری پس انداز داشته باشید. ولی از سوی دیگر در این ماه شما همیشه وسوسه می شوید که با دوستانتان همراه شده و همراه آنها ولخرجی کنید. که البته باید بدانید این کار  باعث خوشبختی شما در آینده نخواهد شد و باید آینده خود را نیز در نظر داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 26 مهر 1395

– فال روزانه در روز 26 مهر 1395 برای متولدین آبان ماه

 شما ممکن است به خاطر یک دوست نزدیک یا شریکی که در رابطه با موضوع مهمی‌ که برای شما اهمیت داشته احساس تعهد نکرده، آشفته شده باشید، ولی وقتی که مشکلی بروز می‌کند اوضاع پیچیده تر می‌شود. شاید اگر قبول کنید او بعضی اوقات شخص نامتعادلی می‌شود، باعث تسکین خاطرتان شود. همچنین زمانی که می‌دانید دیگران مخالفت نمی‌کنند، تسلیم شدن برایتان راحت تر است. اگر بتوانید دو طرف این قضیه را ببینید نه فقط  از دیدگاه خودتان، می‌توانید از مقابله و بحث خودداری کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 26 مهر 1395

– فال روزانه در روز 26 مهر 1395 برای متولدین آذر ماه

حتی اگر شما نتوانید تصمیم بگیرید که طبق احساساتتان اقدام کنید، کاملاً طبیعی است که بر سر دوراهی قرار بگیرید. خوشبختانه در اواسط روز نیاز به تصمیم‌گیری خیلی ضروری به نظر می‌رسد، برای اینکه امکان دارد اوضاع و احوال برای شما تصمیم‌گیری کنند. در حالیکه شما منتظر زمان مناسبی برای بیان کردن خواسته‌های خود هستید، می‌توانید کاملاً از روی منطق بهترین کار را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 26 مهر 1395

– فال روزانه در روز 26 مهر 1395 برای متولدین دی ماه

طی هفته‌های گذشته آنقدر کارهایتان با سرعت انجام شدند و به اتمام رسیدند که اکنون نمی‌دانید چه کار باید بکنید. زمانی را به اندیشیدن درباره موقعیت کنونی تان اختصاص دهید و اینکه تا کجا می‌توانید پیش بروید. سعی کنید امروز هیچ تصمیم بزرگی نگیرید. فقط به خودتان اجازه دهید که در رابطه با احساسات تان آزادانه فکرکنید. اگر بر افکارتان تسلط داشته باشید زمانیکه لازم باشد به اندازه کافی قدرت انتخاب خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 26 مهر 1395

– فال روزانه در روز 26 مهر 1395 برای متولدین بهمن ماه

 ممکن است فردا شما نیاز پیدا کنید روز جدیدی را آغاز کنید و در مورد احساستان با یک نفر صحبت کنید. اما امروز شما باید توانایی این را داشته باشید که احساسات خود را مخفی نگه دارید. تا جایی که می‌توانید در خلوت خود به سر ببرید و از رویا پردازی‌های خود لذت ببرید؛ یا اینکه فیلم ببینید و یا یک کتاب بخوانید تا اینکه از فکر و خیال کردن زیاد از حد دوری کنید. اما به یاد داشته باشید که شما نمی‌توانید برای مدت زمان طولانی رازهایتان را پیش خود نگه دارید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 26 مهر 1395

– فال روزانه در روز 26 مهر 1395 برای متولدین اسفند ماه

اگر یک دوست یا همکار طبق رفتاری که شما می‌پسندید با شما برخورد نمی‌کند، به این فکر کنید که شاید انتظارات شما به قدری بالا است که خودتان و دیگران باعث شکست خوردن می‌شوید. اما شما نباید انتظاراتی که معقول و استاندارد هستند را کم کنید. فقط باید تا زمانی که یاد نگرفته‌اید چگونه منعطف‌تر باشید تحمل داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *