فال روزانه

فال روز یکشنبه 25 مهر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 25 مهر 1395

– فال روزانه در روز 25 مهر 1395 برای متولدین فروردین ماه

امروز ماه در نشان شماست اما شما احساس می کنید که به گل نشسته اید؛ این احساس شما از آنجا ناشی می شود که قبلا درباره کاری قول داده بودید و الان نمی دانید بایددر رابطه با آن چکار کنید و به این خاطر احساس پریشانی می کنید. خوشبختانه شما امیدتان را از دست نمی دهید برای اینکه رفتار و حالت مثبت داشتن می تواند شما را به هدف تان رهنمون کند و این واضعیت محرکی می شود که بیشتر و سخت تر کار کنید. موفقیت از آن شماست اگر بتوانید بر باورهای محدود کننده خود غلبه کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 25 مهر 1395

– فال روزانه در روز 25 مهر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

با وجود اینکه دوستان شما فکر می کنند که شما همه چیزتان را از دست داده اید ولی خودتان بهتر می دانید که این گونه نیست شما امروز وقتی که انرژی و توانایی های خود را ذخیره می کنید قدرتمندتر می شوید به جای اینکه به سرعت همه چیز را برای دیگران افشا کنید قدری صبر کرده و آرامتر پیش بروید اگر بخشی از صحبت هایتان را مخفی کرده و آنها را برای روز دیگری بگذارید راحت تر می‌توانید دیگران را متقاعد کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 25 مهر 1395

– فال روزانه در روز 25 مهر 1395 برای متولدین خرداد ماه

ماه جدید در دهمین خانه شما یعنی خانه مسئولیت‌های اجتماعی واقع شده است و بر چیزهایی که در گذشته برای‌تان مهم بودند تاکید دارد و این موضوع می‌تواند به نفع شما باشد. لازم نیست حتماً بیشتر از قبل کار کنید. به شغل خود مثل یک مبادله نگاه کنید. فقط زمانی می‌توانید مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید که قبلش نظرات مخالف و موافق برای قبول کردن یک تعهد جدید را بررسی و سبک سنگین کرده باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 25 مهر 1395

– فال روزانه در روز 25 مهر 1395 برای متولدین تیر ماه

امروز شما برای تمام کردن تمام کارهایتان به مشکل برمی‌خورید، چراکه در هر راهی که شما انتخاب می‌کنید با یک زنجیره از حوادث عجیب روبرو می‌شوید. طبیعتا شما در حالیکه به مسائل مهم تر و ضرب‌العجل رسیدگی می‌کنید، می‌توانید این مسائل استرس زا را به زمانهای دیگر موکول کنید. اما حالا که شما متوجه شده اید، جهان نیز بخشنده تر می‌شود، پس تسلیم نشوید. صبر و استقامت بزرگترین اسلحه شما در هنگام تلاش برای رسیدن به موفقیت است.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 25 مهر 1395

– فال روزانه در روز 25 مهر 1395 برای متولدین مرداد ماه

با وجود اینکه این زمان بسیار مهمی در زندگی شما است، شما دوست ندارید براحتی به دیگران اجازه دهید تا آنها برای شما تعریف کنند که شما که هستید.  ایستادگی کردن برای خودتان ممکن است شخص دیگری را بدون اینکه متوجه باشید، ناراحت کند. هر چیزی به سهم خودش می‌تواند مشتاق به نظر برسد. و شما را بر این اعتقاد می‌سازد که بیش از هر زمان دیگری در خطر هستید. کمی ریسک کردن می‌تواند پاداش قابل توجهی برای تان در پی داشته باشد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 25 مهر 1395

– فال روزانه در روز 25 مهر 1395 برای متولدین شهریور ماه

 گاهی اوقات زمانی که شما نیاز دارید دیگران را مجبور کنید به بهترین ایده‌هایتان گوش دهند، برایتان سخت است که به اندازه کافی مؤثر باشید. اما امروز مسیری را که انتخاب کرده‌اید حتی اگر مسیر مستقیمی نباشد، واضح و روشن است. اجازه بدهید که حس ششمتان شما را هدایت کند، حتی اگر احساس می‌کنید که این حس، حسی منطقی نیست. به جای دنبال کردن ایده جدیدی خارج از برنامه، اکنون شما به سادگی با پرداختن به این حس درحالیکه به سمت جلو پیش می‌روید خواهید توانست به بالاترین موفقیت‌ها برسید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 25 مهر 1395

– فال روزانه در روز 25 مهر 1395 برای متولدین مهر ماه

امروز شما وقتی که با شرایط جدید روبرو می‌شوید، به خصوص بعد از اینکه چند اتفاق عجیب باعث ناراحتی شما شده‌اند، احساس خوبی خواهید داشت. اما نباید خیلی هم احساس راحتی کنید، برای اینکه همه چیز در حال تغییر کردن است. حتی اگر استرسها تمام شده باشند، شاید شما امروز قادر نباشید که به هرچیزی که می‌خواهید برسید. خوشبختانه شخصی که قبلاً نسبت به شما ستیزه جو بوده است، اکنون برای اینکه با شما هم پیمان شود می‌تواند رویه‌اش را تغییر دهد. بنابراین بی‌جهت به توانایی‌های این حامی حسادت نداشته باشید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 25 مهر 1395

– فال روزانه در روز 25 مهر 1395 برای متولدین آبان ماه

 امروز اهداف بلند مدت‌تان نسبت به همیشه برایتان اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند، اما لزومی‌ ندارد که آنها حتماً واقع بینانه باشند. این سخن در مورد یک برنامه یا کارهای معمولی در لیست فعالیت‌های روزانه تان صدق نمی‌کند. بلکه در مورد رویاهای خلاق و سازنده‌ای است که باعث می‌شوند شما فراتر از روزمرگی و مرزهای جهان واقعی حرکت کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 25 مهر 1395

– فال روزانه در روز 25 مهر 1395 برای متولدین آذر ماه

  شما امروز حتی اگر به اندازه‌ای که به نظر می‌رسد به عقیده افراد دیگر شک نداشته باشید، باز هم تنها کسی نیستید که به آنها «نه» می‌گویید. این قانون طلایی شما ست: شما دوست دارید به دیگران فرصت‌هایی را بدهید که دلتان می‌خواهد آنها هم همانها را به شما بدهند. تشویق کردن و دلگرمی شما به خاطر ارزش گذاشتن به ایده‌های خاص نیست؛ بلکه شما می‌خواهید افراد دیگر بدون توجه به نوع کاری که انجام می‌دهند موفق شوند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 25 مهر 1395

– فال روزانه در روز 25 مهر 1395 برای متولدین دی ماه

الان زمان این رسیده که افسار زندگی‌تان را خودتان به دست گرفته و خودتان امور را کنترل کنید، به خصوص اگر اخیرا تسلیم نظرات یک نفر دیگر شده باشید. حالا اوضاع برگشته و شما می‌توانید نقش یک آدم متنفذ و پرنفوذ را بازی کنید. خوشبختانه شما می‌توانید با دلسوزی این کار را انجام دهید و نیازی به کمک فرد دیگری ندارید. اما خیلی مهم است که از حق خودتان دفاع کنید؛ اگر شما این کار را نکنید هیچ کس دیگری برایتان کاری نمی‌کند!

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 25 مهر 1395

– فال روزانه در روز 25 مهر 1395 برای متولدین بهمن ماه

اکنون مسئولیت‌های شما در خانه و خانواده خیلی زیاد شده است، همچنین اگر برای انجام دادن کارهایی که فکر می‌کنید باید انجام دهید وقت کافی نداشته باشید، برایتان مشکل درست خواهد شد؛ ولی نباید احساس گناه کنید، بلکه باید موفقیت‌های خود را جشن بگیرید. هر وقت که به خانه برگشتید ابتدا خستگی در کنید و سپس با یک دیدگاه تازه به مشکلات و مسائل حل نشده توجه کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 25 مهر 1395

– فال روزانه در روز 25 مهر 1395 برای متولدین اسفند ماه

 شما امروز استرس دارید؛ چرا که بر سر دوراهی قرار گرفته‌اید و بین دونوع احساس مشترک گیر افتاده‌اید، از یک طرف احساسات جدید و از طرف دیگر حس‌های مشترک که شما را سر جایتان ساکن نگه داشته‌اند. امنیت مالی و احساسی چیزهایی هستند که بهتان انگیزه می‌دهند، اما شما می‌توانید نواهای وسوسه برانگیزی را درافق فکری خود بشنوید. حتی اگر به اندازه کافی وسوسه شده‌اید که این صداهای ناشناس را برای دیگران بازگو کنید، سعی نکنید که این ملودی را متوقف کنید، چرا که آن شما را در لحظه حال نگه داشته است. شما برای اینکه به جلو و رو به آینده حرکت کنید مجبور نیستید که زندگی حال خود را کنار بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *