فال روزانه

فال روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷

– فال روزانه در روز ۷ مرداد ۱۳۹۷ برای متولدین فروردین ماه

 شما امروز سعی می‌کنید که شکست‌های خود را جبران کنید، اما مشکل واقعی مربوط به اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده نیست. عقده‌های روحی مربوط به گذشته می‌تواند کاملاً مانع به وجود آمدن جریان‌های عاطفی در زندگی‌تان شود. پس همین حالا افکار و رویاهای قدیمی را به زمان حال آورده و بهشان فکر کنید. شما که نمی‌خواهید به خاطر مشکلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دریغ کنید؟!!

– فال روزانه در روز ۷ مرداد ۱۳۹۷ برای متولدین اردیبهشت ماه

  اگر شما تا امروزآدمی‌ بودید که برای بدست آوردن رضایت دیگران هر کاری که می‌توانستید برایشان می‌کردید، الان زمان آن رسیده که کمی‌هم به فکر خودتان باشید. خوشبختانه، ماه بار دیگر به نشان شما آمده تا دنیایتان را از شادی و نشاط پر کند. در این روزها ماه مهربان سعی می‌کند دنیایی نو برایتان بسازد که در آن روابط عاشقانه زیبا و عمیقی وجود دارند. پس امروزانرژی تان را هدر ندهید،‌ و با ذهنی آسوده به کارتان برسید.

– فال روزانه در روز ۷ مرداد ۱۳۹۷ برای متولدین خرداد ماه

امروز برای انتخاب کردن یک تفریح و یا سرگرمی‌جدید روز مناسبی است، ولی باید تفریحی را انتخاب کنید که قبلاً در موررش فکر کرده باشید. اگر سرگرمی‌شما برایتان مفید هم باشد که چه بهتر!! اگر چه الان شاید وقت مناسبی برای باغبانی نباشد، اما شما می‌توانید در گوشه‌ای از حیاطتان باغچه‌ای کوچک و زیبا ترتیب دهید.

– فال روزانه در روز ۷ مرداد ۱۳۹۷ برای متولدین تیر ماه

 مشکلات اخیری که برایتان به وجود آمده مجبورتان کرده ثبات قدم بیشتری داشته باشید، درحالیکه شما خواهان تغییر کردن بودید. متاسفانه اگر شما سعی کنید راه حلی برای این مشکلات لاینحل پیدا کنید، بیشتر ناامید خواهید شد. باوجود اینکه امروز خیلی دوست دارید چیزهای جدیدی به دست بیاورید، ولی اول از همه باید به خاطر چیزهایی که تابحال در زندگی‌تان داشته‌اید شکرگزار باشید.

– فال روزانه در روز ۷ مرداد ۱۳۹۷ برای متولدین مرداد ماه

اگر یکی از نزدیکترین دوستان یا همسرتان از شما تقاضایی داشت که بیش از توان شما بود در طول روز احساس رنجش و ناراحتی خواهید کرد. شما بیشتر از همیشه مایلید که راجع به افکار تان صحبت کنید با این حال آسان نیست که در رابطه با احساسات تان ثابت بمانید. به یاد داشته باشید امروز تعادل ماهرانه‌ای بین احترام به نیازهای خود و دیگران وجوددارد آن را خراب نکنید!

– فال روزانه در روز ۷ مرداد ۱۳۹۷ برای متولدین شهریور ماه

امروز ممکن است شما خیلی زود عصبانی شوید، چرا که ظاهراً اطرافیانتان بدون در نظر گرفتن اینکه شما کارهای مهمی برای انجام دادن دارید از شما خواسته‌های زیادی دارند. شما خیلی دوست دارید که به یک دوست کمک کنید، ولی چون از قبل برای خود برنامه ریزی کرده‌اید نمی‌توانید به راحتی از برنامه‌هایتان صرف نظر کنید. ولی در حال حاضر برای مدتی برنامه‌های خود را فراموش کنید و به یاری دوستانتان بشتابید.

– فال روزانه در روز ۷ مرداد ۱۳۹۷ برای متولدین مهر ماه

در طول روز استرس در وجود شما شکل می‌گیرد و دیگر برای تان مشکل است که حتی برای ساعتی آرام بگیرید. حتی اگر در خانه هم باشید راحت نیست که بتوانید ذهن تان را از کارهایی که در محل کار دارید منحرف سازید. خوشبختانه الان نیازی نیست که هیچ مسئله ای را حل کنید. اجازه دهید که احساسات تان با جریان تغییرات بالا و پایین شوند. اگر ممکن بود تصمیم گیری‌ها مهم خود را به آخر هفته موکول کنید.

– فال روزانه در روز ۷ مرداد ۱۳۹۷ برای متولدین آبان ماه

 شما گاهی اوقات قبل از اینکه مسیر خود را بررسی کنید به طور غریزی در مسیر مستقیم قرار می گیرید. اما دلیل این کار فقط می تواند این باشد که شما به مسیری که برگزیده اید کاملاً ایمان دارید و این لزوماً به این معنا نیست که شما تحت آروزی قلبی خود آن را دنبال می کنید. اکنون زمان آن فرا رسیده که دقیقتر به جهان نگاه کرده تا بتوانید به مفاهیمی ظریف دست پیدا کنید.

– فال روزانه در روز ۷ مرداد ۱۳۹۷ برای متولدین آذر ماه

اگر امروز کسی زیاد ازتان انتقاد کرد، سعی کنید زیاد ناراحت نشوید. شاید شما خیلی حساس شده‌اید و یا شاید دیگران در قضاوت‌هایشان خیلی تند و تیز رفتار می‌کنند. اگر بخواهید برای خوشحال کردن کسی که هیچ یک از کارهایتان او را راضی نمی‌کند تلاش کنید، فقط خودتان را خسته کرده‌اید. بنابراین سعی کنید به استانداردهایی که برای خود تعیین کرده بودید برسید، در این صورت احساس بهتری نسبت به کار آیی و راندمان کاری خود پیدا خواهید کرد.

– فال روزانه در روز ۷ مرداد ۱۳۹۷ برای متولدین دی ماه

شما درگیری لفظی بزرگی با شخصی داشته اید که بر اثر این گفتگو هنوز ذهن تان مشغول است. به مرحله ای رسیده اید که دلتان می‌خواهد از زندگی فرار کنید اما  خوشبختانه دوره‌ای را که سپری می‌کنید به مانند یک امتحان می‌باشد که برای رفتن به دوره بعدی صبر و استقامت بیشتری داشته باشید پس شجاع باشید زیرا خداوند تقدیر خوبی را برای تان رقم زده است، در آینده از تمام این موهبات لذت خواهید برد، شکر گذار خداوند خواهید بود.

– فال روزانه در روز ۷ مرداد ۱۳۹۷ برای متولدین بهمن ماه

شاید شما امروز نتوانید خواب ناراحت کننده‌ای که دیشب دیده‌اید را به یاد بیاورید. اما به راحتی در مورد خود قضاوت کرده و خودتان را  دست کم می‌گیرید. این حس ریشه در دوران کودکی شما دارد، زمانی که یکی از والدینتان، معلمتان یا یکی از دوستانتان به شما حرفی زده است که دلتان نمی‌خواسته آن را بشنوید. قبول داشتن خود به معنای این است که نقص‌های خود را بشناسیم ولی به آنها فکر نکنیم. یک بار که این کار را بکنید شک و بدبینی‌تان برطرف شده و اعتماد به نفستان نیز بیشتر می‌شود.

– فال روزانه در روز ۷ مرداد ۱۳۹۷ برای متولدین اسفند ماه

 زمانی که ماه در دومین خانه شما قرار دارد زیادی پول خرج کردن کار درستی نیست، برای اینکه شما در مورد خریدن وسایلی که دوست دارید خیلی احساسی برخورد می‌کنید. شما بیشتر از اینکه با توجه به نیازهایتان خرید کنید بیشتر از روی هوی و هوس خرید می‌کنید. قبل از خرید کردن در موردش فکر کنید و آن را یک یا دو روز به تأخیر بیندازید تا بعداً از خریدهای نامناسبی که کرده‌اید افسوس نخورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *