فال روزانه

فال روز شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 31 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

شما امروز توانسته‌اید به طرز غیر عادی‌ای عقب افتادگی خود را جبران کنید، اما شما نمی‌توانید این کارتان را به روشنی برای فرد دیگری توضیح دهید. و این موضوع می‌تواند کاملاً اعصابتان را خرد کند، به خصوص اگر حرفهای ناگفته زیادی برای گفتن داشته باشید. بخشی از مشکل شما مربوط به این است که شما وقتی بیش ازحد هیجان زده‌اید، بیشتر در مورد خودتان حرف می‌زنید. نوشتن ایده‌های مهمتان به شما کمک می‌کند که با آنها ارتباط برقرار کرده و ازشان استفاده کنید و در عین حال در مسیر خود نیز باقی بمانید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 31 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

شاید شما دوست داشته باشید که فعالیتهایتان کاهش پیدا کند و آسایش بیشتری داشته باشید، اما برای داشتن روزی آرام و همراه با استراحت باید مدتی صبر کنید. همچنانکه شما در مورد آینده‌تان برنامه ریزی می‌کنید تمام احتمالات ممکنی که شما می‌بینید می‌تواند شما را تحریک کند، برای اینکه شما راحت‌تر هستید که با استفاده از یک روش ملموس به تنهایی عمل کنید. صحبت کردن در مورد ترسهایتان می‌تواند یاریتان کند اما کم کردن نگرانی‌هایتان به وسیله ورزش بدنی سالم نیز می‌تواند برایتان سودمند باشد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 31 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما انقدر روی نقش خود در جامعه و یا فعالیت‌های کاری خود فوکوس کرده‌اید که چشم اندازهای بزرگتری را از دست داده‌اید. الان زمان این نیست که به جای فکر کردن به زمان حال به فکر آینده بوده و دیدگاه‌های خود را تغییر دهید. البته شما هنوز مجبورید که با وظایف و مسئولیت‌هایتان روبرو شوید، اما می‌توانید به طور هم زمان با توجه کردن به رویاها و آرزوهای قدیمی که به خاطر کارتان آنها را کنار گذاشته بودید، این کار را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 31 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

اکنون زمان بسیار خوبی برای ثبت نام در یک رشته جدید درسی یا در دست گرفتن و خواندن کتاب جدیدی درباره فلسفه است،‌ یا اصلا می‌توانید دیدگاه جدیدی در زمینه سیاست  برای خود ایجاد کنید یا انگیزه‌های دینی خود را تقویت کنید. خوشبختانه،‌ شما این توانایی را دارید که ایده‌های خود را با افکار قدیمی‌خود تطابق داده و آنها را با هم هماهنگ کنید بدون اینکه بنیادهای عقلانی شما را تهدید کنند. همچنان ذهن خود را برای دریافت ایده‌های جدید باز بگذارید و این موقعیت خوب را برای بسط دادن ذهن تان از دست ندهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 31 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 باوجود ماه در پنجمین خانه تان- یعنی خانه تفریح و بازی- شما امروز می‌توانید بدون اینکه چیز زیادی بگویید گویا باشید! شما به سمت فعالیت‌های لذت بخش همراه با بچه‌ها گرایش پیدا کرده‌اید و نیز فعالیت‌های دیگری که نیازی به زیاد صحبت کردن ندارند. وقت‌هایی که به طبیعت می‌روید و یا زمانی که داخل خانه آرامش دارید، از تفکر کردن بیشتر از عملکرد مستقیم چیز یاد می‌گیرید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 31 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 اگر یک شخص غیرعادی در زندگی شما وجود دارد، سعی نکنید که او را عوض کنید. اکنون موقعیت مناسبی نیست که بخواهید فرد دیگری را شبیه ایده‌آل‌هایتان بسازید. در مورد دیگران خیلی سریع و بر اساس اولویتهای خودتان قضاوت نکنید، برای اینک تصور کردن این موضوع سخت است که آنها هم با همان موضوعاتی که برای شما دارای اهیمت هستند برانگیخته بشوند. سعی کنید به خودتان بقبولانید که در مسیر زندگی راههای زیادی وجود دارد و لزوماً راهی که شما برگزیده‌اید برای دیگران مناسب نیست.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 31 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

به خاطر تغییراتی که تازگی در زندگی تان ایجاد شده، طی این چند هفته گذشته انتظارات شما از روابط دوستانه تان بیشتر شده است. خیلی خوب است که دوباره برای خود اهداف مهم تری را ایجاد کنید، البته قبل از اینکه واقعیت‌ها این کار را برایتان بکنند!! رویاهای کاذب و دورغین به شکست می‌انجامد، پس تا موقعی که فرصت دارید، واقعیت‌ها و حقایق مربوط به خود را دوباره بررسی کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 31 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 شما امروز خیلی پر انرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیت‌های مهمی‌ کسب خواهید کرد. شما انقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرف‌هایی می‌خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 31 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 شما امروز فکرهای زیادی در سرتان دارید، اما وقتی یک دوست صمیمی و یا یکی از اعضای خانواده‌تان به شما نیاز دارد نمی‌توانید در محل کارتان توجه کافی روی کار خود داشته باشید. به نظر می‌رسد وقتی که شما در محل کارتان گرفتار می‌شوید، می‌توانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان در خانه فرار کنید، اما این موضوع اصلاً حقیقت ندارد. پس امروز به مشکلات خانوادگی و شخصی خود رسیدگی کرده و کارهای خود را به روز دیگری موکول کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 31 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 شما امروز فقط احساس سرحال بودن می‌کنید، اما درست نیست هرآنچه که در فکرتان دارید را با دیگران در میان بگذارید. مثل اینکه شما مدتی برنامه هایتان را معوق گذاشته بودید، ولی حالا که شروع کرده‌اید آنها را اجرا کنید، موانع یکی پس از دیگری ظاهر می‌شوند. آرامش داشته باشید و به دنبال راهی باشید که در حین کار کردن تا جایی که می‌توانید از کارتان لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 31 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

امروز خبرهای دیگری غیر از آنهایی که چشم‌ها قادر به دیدن آن هستند، نیز وجود دارد. شما امروز ممکن است در تفکر و تامل عمیقی غرق شوید، که به آسانی از چشم دیگران پوشیده می‌ماند. اما توجه کنید که الان زمانی برای خیال پردازی نیست. شمابر طبق سناریوهایی که در ذهن دارید بازی می‌کنید پس می‌توانید در مقابل مبارزه‌ها و رقابت‌هایی که در سر راه‌تان پدیدار می‌شوند به خوبی واکنش نشان داده و تصمیم بگیرید. مطمئن شوید که راه حل‌های گوناگون و متفاوتی را کشف کرده‌اید، برای اینکه یک مسیر مستقیم را انتخاب کنید زیرا که می‌دانید بعدها خیلی دشوارتر خواهد بود که به عقب بازگردید و راه دیگری را انتخاب کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 31 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 شما امروز از برنامه‌های خودتان هم سر در نمی‌آورید! شاید شما از خودتان انتظارات زیاده از حد داشته‌اید و یا شاید وقت خودتان را تلف کرده باشید. اما الان هرقدر هم که وقت داشته باشید، باز هم امکان دارد در محل کار و یا قرار ملاقات‌هایتان دیر حاضر بشوید. اما سعی نکنید با دروغ گفتن و یا اغراق کردن در واقعیت به اشتباه خود سرپوش بگذارید. صادق باشید و با اشتباهات خود به درستی برخورد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *