ریپورتاژ

معرفی قرص های افزایش قد، فواید و عوارض آنها

همه افراد می خواهند زیبا و جذاب به نظر برسند و قد بلند تاثیر بسزایی در جذابیت فرد دارد. همین مساله باعث شده تا افراد قد کوتاه روش های زیادی را برای افزایش قدشان امتحان کنند. یکی از این روش ها، استفاده از قرص های افزایش قد است.

انواع قرص های افزایش قد موجود در بازار ایران

  1. قرص افزایش قد نچرال بونتی

این دارو با تاثیر مستقیم بر روی استخوان ها، باعث افزایش قد شخص می شود. این قرص حاوی مواد معدنی بسیاری است و با تاثیر بر هورمون های رشد باعث افزایش قد می شود. اگرچه در هر سنی می توان آن را مصرف کرد، اما بیشترین تاثیرگذاری این قرص را می توان با مصرف آن در سن ۱۵ تا ۲۵ سالگی مشاهده کرد. در واقع با مصرف این قرص در این بازه سنی، می توانید تاثیر فوق العاده اش در افزایش قد را مشاهده کنید، اما در سنین بالاتر این دارو برای جلوگیری از پوکی استخوان و حفظ تراکم استخوانی مصرف می شود.

عوارض مصرف قرص نچرال بونتی

با مصرف این دارو در دوز تایید شده عوارضی در اشخاص مشاهده نشده است. نکته مهم این است که باید این دارو را در دوز پیشنهاد شده مصرف کنید و از افزایش دوز مصرفی اجتناب کنید.

یکی از قرص هایی که برای جلوگیری از پوکی استخوان و کاهش خطرات ناشی از آن است. قرص استئوکینون است از فواید مکمل استئوکینون می توان گفت ، (Osteo Quinone) یک داروی ترکیبی است که جهت جلوگیری یا درمان سطح پایین کلسیم در خون برای افرادی که کلسیم کافی از رژیم غذایی شان دریافت نمی کنند، استفاده می شود. از این دارو برای درمان اختلالاتی مانند پوکی استخوان، جلوگیری از رسوب کلسیم در رگ ها و کلیه ها و مفاصل، ترمیم سریع تر شکستگی استخوان استفاده می شود. این مکمل همچنین برای اینکه بیماران خاصی (از جمله زنان باردار، زنان شیرده، زنان یائسه) میزان کافی از کلسیم را دریافت کنند نیز استفاده شود.

. قرص افزایش قد نچرال ولت

این قرص با فعال سازی هورمون های رشد، باعث تراکم استخوان ها و افزایش قد می شود. در بین سنین ۱۵ تا ۳۵ سال ترشح هورمون رشد برای افراد کاملا موثر است. پس از ۳۵ سالگی احتمال افزایش قد کاهش پیدا می کند. مصرف این دارو در افراد بالای ۳۵ سال می تواند از پوکی استخوان جلوگیری کند. این دارو کاملا گیاهی و بهترین مکمل برای سلامت استخوان ها است.

عوارض مصرف نچرال ولت

این قرص کاملا گیاهی است و با مصرف آن در دوز پیشنهادی عوارض جانبی در شخص مشاهده نشده است.

۳٫ قرص افزایش قد growth factor plus

این دارو حاوی مواد مغذی است که می تواند طول دیسک در ستون فقرات را به حداکثر برساند که همین مساله باعث افزایش قابل توجه قد شخص می شود. این قرص همچنین طول استخوان ها و قدرت استخوان ها را افزایش می دهد. مصرف این دارو برای بزرگسالانی که دوران بلوغ را سپری کرده اند، توصیه می شود و کودکان باید از مصرف این دارو اجتناب کنند.

عوارض مصرف دارو افزایش قد growth factor plus

این قرص برای کودکان مناسب نیست و حاوی سویا است.

۴٫ قرص افزایش قد پودر ریشه Ashwagandha

پودر ریشه Ashwagandha به علت توانایی اش برای افزایش میزان HGH به شکل طبیعی شناخته شده است. حفظ سطح HGH در بدن تاثیر بسزایی در افزایش قد دارد. این قرص همچنین می تواند استخوان ها را تقویت کرده و از بروز پوکی استخوان و سایر بیماری های مربوط به استخوان جلوگیری کند. برخی از تحقیقات نیز نشان داده اند که مصرف Ashwagandha می تواند باعث افزایش نشاط و شادابی و سرزندگی و تقویت سیستم ایمنی بدن شود. روزانه باید دو کپسول از این دارو را با یا بدون غذا مصرف کنید.

 

عوارض جانبیبا مصرف این دارو در دوز توصیه شده هیچ گونه عارضه جانبی گزارش نشده است. مصرف این دارو برای کودکان توصیه نمی شود.

سخن آخر

در این مقاله که از مجله اینترنتی سلام دنیا، برداشت کردیم. ۴ نوع قرص افزایش قد موجود در بازار ایران را معرفی کردیم. اگرچه اکثر این داروها نوعی مکمل بوده و عوارض جانبی زیادی به همراه ندارند، اما توصیه می شود تا قبل از شروع به مصرف این داروها حتما با پزشک خود مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *