سلامتیسلامتی مونکات سلامتی

ماسک های طبیعی برای موهای نازک!

شیر نارگیل

یک لیوان شیر نارگیل و شش قاشق روغن زیتون را باهم مخلوط کنید و هم بزنید. این مخلوط را به موهایتان بزنید و سر را ماساژ دهید و بعد از ده الی پانزده دقیقه آبکشی کنید.

 

آلوئه ورا

چند برگ آلوئهورا را نصف کنید تا ژل آن بیرون بیاید و آن را روی موهایتان بزنید و ماساژ دهید و بگذارید نیم ساعت بماند سپس با آب ولرم بشویید. این روش را ۱ یا ۲ بار در هفته برای داشتن موهای سالم و ضخیمتر به کار برید.

 

اسموتی موز

دو زرده تخممرغ، دو موز رسیده، ۲ یا ۳ قاشق غذاخوری عسل، نصف پیمانه نرمکننده و دو قاشق غذاخوری روغن زیتون را با هم مخلوط کنید تا پورهای نرم و لطیف به دست بیاید. این مواد را روی موهای خود بریزید و بیست تا سی دقیقه بگذارید بماند. سپس با آب سرد آبکشی کنید.

 

تخم مرغ

تخممرغ را در کاسه بریزید و خوب هم بزنید. سپس موها را با این مخلوط آغشته کنید و چند دقیقه بعد با آب ولرم و شامپوی ملایم بشویید.

 

آووکادو

یک ماسک موی طبیعی و حجمدهنده با مخلوط کردن دو قاشق غذاخوری روغن زیتون با نصف آووکادو له شده رسیده درست میشود. بگذارید این ماسک چند دقیقه بماند سپس آن را بشویید.

 

دانه کتان
دانه کتان یک ماده طبیعی است که به واسطه اسیدهای چربی که در آن وجود دارد، به افزایش ضخامت مو کمک میکند. سه قاشق غذاخوری دانه کتان را در یک کاسه آب بریزید و آن را پنج روز به حال خود بگذارید. سپس هر روز مقداری از آن را به موهای خود بمالید و پس از ده دقیقه با آب گرم بشوييد.

 

منبع: پزشک آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *