فال روزانه

فال روز دوشنبه 10 آبان 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 10 آبان 1395

– فال روزانه در روز 10 آبان 1395 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز سعی می کنید تا جایی که امکان دارد با کمک دیگران به مقصود خود برسید، اما نیازهای شما برایتان دردسرساز نیز خواهند بود؛ چراکه اگر آنهایی که بهتان کمک کرده‌اند هر خواسته بدون دلیلی هم از شما داشتند شما مجبور می‌شوید بهشان کمک کنید. نگران نباشید؛ شما باید قبل از اینکه خودتان را در اختیار دیگران قرار بدهید، مرزهایی برای خود تعیین کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 10 آبان 1395

– فال روزانه در روز 10 آبان 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما معمولاً تا موقعی که دلیل خوبی نداشته باشید خوش بینی و حس مثبت خود را پنهان نمی‌کنید و البته امروز این کار برای شما سیاستی عاقلانه محسوب می‌شود. شاید شما فکر می‌کنید که افتخار کردن و بالیدن به اعتماد به نفستان دیگران را می‌رنجاند و حالا شما هم می‌خواهید از این کار اجتناب کنید تا دیگران هم از ایده‌های شما حمایت کنند. خوشبختانه رفتارهای سیساتمدارانه شما به نتیجه خواهد رسید، بنابراین به حس ششم خود اعتماد کنید و آن کاری را که فکرمی‌کنید بهترین کار است انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 10 آبان 1395

– فال روزانه در روز 10 آبان 1395 برای متولدین خرداد ماه

شما به اندازه کافی کار کرده‌اید، حالا وقت خوشی و تفریح کردن فرا رسیده است. اما به خاطر اینکه ماه در چهارمین خانه شما یعنی خانه وظایف خانگی قرار گرفته، لازم نیست برای خوش بودن حتماً از خانه بیرون بروید. شما می‌توانید یک کار جدید و سرگرم کننده در خانه برای خود پیدا کنید و یا یکی از دوستانتان را به خانه دعوت کرده، با او گپی دوستانه داشته باشید، غذا بخورید و یا چای بنوشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 10 آبان 1395

– فال روزانه در روز 10 آبان 1395 برای متولدین تیر ماه

امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می‌کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می‌شود، آماده اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می‌تواند مانع و عامل باز دارنده ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و اگاهانه ایجاد کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 10 آبان 1395

– فال روزانه در روز 10 آبان 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما در مورد برنامه‌های آخر هفته خود مطمئن نیستید. حتی اگر بدانید که چه می‌خواهید، باز هم می‌ترسید که برای رسیدن به همه آنها وقت کافی نداشته باشید- که البته درست هم فکر می‌کنید! به جای اینکه از مقدار آنها کم کنید می‌توانید بخشی از برنامه‌هایتان را به هفته‌های بعد موکول کنید. اگر حس می‌کنید وقت در حال تمام شدن است نگران نشوید، شما امکانات زیادی پیش روی خود دارید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 10 آبان 1395

– فال روزانه در روز 10 آبان 1395 برای متولدین شهریور ماه

 باوجود اینکه شما منتظرید که اتفاقی بیفتد، ولی امروز خیلی کند می‌گذرد. شما نمی‌خواهید خودتان را با رویا پردازی های زیبا و مربوط به آینده سرگرم کنید، بلکه می‌خواهید کاری بزرگ انجام بدهید. ولی اگر تا ظهر دست به کار نشوید، ممکن است کم کم انگیزه‌های خود را از دست داده و قبل از تلاش کردن برنامه‌های خود را به یک یا دو روز بعد موکول کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 10 آبان 1395

– فال روزانه در روز 10 آبان 1395 برای متولدین مهر ماه

ممکن است امروز کمی‌احساس ناامیدی کنید. شاید از همه کارهایی که دیروز مجبور به انجامشان بودید خسته شده باشید و بدنبال روزی می‌گردید که استراحت کنید. اما دنیای شما چیز دیگری برایتان دارد و حتی اگر شما زمانی را برای تفریح اختصاص دهید باید وقتی را نیز برای انجام کارهایتان در نظر بگیرید. خوشبختانه لازم است که قبل از شروع تعطیلات پایان هفته کارهای ناتمام تان را به پایا ن برسانید. مهم نیست که چه احساسی دارید مهم این است که موثر و کارآمد باشید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 10 آبان 1395

– فال روزانه در روز 10 آبان 1395 برای متولدین آبان ماه

 با وجود اینکه امروز برای بیشتر مردم روز تعطیل به حساب می‌آید، ولی شما می‌خواهید زندگی خود را از نظر حرفه‌ای مورد بررسی قرار دهید. موضوع شغلی شما حتی در شام‌های روزهای تعطیل نیز بحث داغی خواهد بود. از تصمیم گیری نهایی و برنامه‌ریزی‌های جزئی نترسید. فقط برای خودتان فضای خیلی بزرگی ترسیم کنید که هر چیزی امکان پذیر باشد. هم اکنون بزرگترین محدودیت‌ها ساخته و پرداخته ذهن خودتان هستند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 10 آبان 1395

– فال روزانه در روز 10 آبان 1395 برای متولدین آذر ماه

امروز در هفتمین خانه‌تان یعنی خانه “دیگران” کسوف اتفاق می‌افتد و اگر دوستی‌های شما همچنان در کانون بحرانی قرار دارد، شما نمی‌توانید در مورد حوادث بیرونی به راحتی آنچه درذهنتان دارید را بر زبان آورید. امروز دوستانی که بهتان نزدیک هستند مثل آینه عمل می‌کنند و تشویق‌تان می‌کنند که چیزهایی که شما باور دارید و چیزهایی که واقعا وجود دارند را از هم تمیز دهید. به جای اینکه به عقل و منطق رجوع کنید به حرف دلتان گوش دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 10 آبان 1395

– فال روزانه در روز 10 آبان 1395 برای متولدین دی ماه

شما به یک روز مرخصی واقعی نیاز دارید که در آن هم بتوانید اعصاب خود را تسکین ببخشید و هم اینکه از نظر روحی خود را تقویت کنید. اما به جای اینکه وقت خود را در اینترنت تلف کنید یا به تماشای تلویزیون بنشینید، این تعطیلی را برای یک آرامش و استراحت واقعی اختصاص دهید. می‌توانید این کار را در خانه و یا در طبیعت انجام دهید. به جای اینکه به رویاهای دیگران گوش دهید، به نیروی تخیل خود اجازه دهید خودش رویاپردازی کند و تصوراتی را برای خود ایجاد کند. اگر شما بخواهید که آنها را به واقعیت تبدیل کنید،‌ اول باید آنها را در ذهن خود خلق کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 10 آبان 1395

– فال روزانه در روز 10 آبان 1395 برای متولدین بهمن ماه

 اگر شما پشت سدی از مقاومت احساسات خود را پنهان کرده اید، امروز خودتان را برای شکستن این سد آماده کنید. اگر شما بتوانید خودتان را به این جریان بسپارید، خیلی هیجان زده خواهید شد، اما اگر میزان مقاومت شما خیلی شدید باشد، هراسان خواهید شد. فراموش نکنید با دلیل تراشی کردن برای فشار آوردن بیش از اندازه به خود نمی توانید جلوی وقوع حوادث را بگیرید، شما فقط باید از مقاومت دست بردارید تا بتوانید در حین انجام کار لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 10 آبان 1395

– فال روزانه در روز 10 آبان 1395 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز تصویر روشنی از خواسته‌های خود دارید ولی با وجود اینکه ماه در نشانه شما قرار می‌گیرد، الزاماً کار درستی نیست که آرزوهای خود را به زبان بیاورید. مشکل اصلی این است که یکی از اطرافیانتان در حالی که حتی در بهترین شرایط با شما خوب همکاری نمی‌کند، در خوشی‌هایتان هم شرکت نمی‌کند. بعضی از روزها بهتر است که احساسهایتان را مخفی نگه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *