سلامتیسلامتی پوست

نحوه استفاده از کرم های ضد چروک پوست چگونه است؟

نحوه استفاده از کرم های ضد چروک پوست

شیوه و مدت زمان استفاده از کرم های ضد چروک ازجمله سوالات و ابهاماتیه که غالب مصرف کنندگان با آن مواجه هستند. همه ما اطلاع داریم که نحوه مصرف انواع کرم ها اهمیت ویژه‌ای دارد، کرم های دور چشم را میبایست به صورت ضربه ای و خطوط اخم و خنده را باید به صورت پی‌درپی و با حرکات چرخش دست، ماساژ داد.

توجه داشته باشید

  • سن شروع استفاده ازتمامی محصولات ضد چروک بااین که دربرخی جوامع ۳۰ و در برخی دیگر ۴۰ سال معرفی شده، ولی باید درنظر داشته باشیم که این سن تقریبیه و باتوجه به جنسیت، میزان قرارگیری دربرابر آفتاب، ژنتیک، تغذیه و… باید باتوصیه پزشک شروع به استفاده از این محصولات نمود.
  • متاسفانه بعضی از مردم از محصولات ناهماهنگ باپوست خودشون استفاده می‌کنند، به عنوان مثال طبق آمار بدست آمده، اکثر اشخاص زیر ۳۰ سال از محصولات ضد چروک بالای ۴۰ سال استفاده می‌نمایند و علت این انتخابشون را هم قوی‌تر و موثرتر بودن این محصولات عنوان می‌کنند. درصورتی که باید بدانید که این نوع شیوه مصرف نتیجه عکس داده و موجب از بین رفتن ساختار طبیعی پوست شما میشود.

چه مدت باید از محصولات ضد چروک استفاده کنید

تحریک سلول‌های پوستی برای ساخت کلاژن تقریبا یک فرآیند بلندمدت بوده و درماه های نخست استفاده ازاین گونه کرم‌ها و لوسیون ها احتمالا هیچ تغییری مشاهده نمی‌کنید؛ به‌همین جهت اشخاص باید به صورت بلند مدت از اینگونه داروها استفاده نمایند تا کلاژن سازی‌ در پوست صورت گیرد. بعد از ۵ تا ۶ ماه از شروع استفاده از این محصولات نشانه‌های بهبود به آرامی خودشون رو نشان می دهند.

نحوه استفاده از کرم های ضد چروک پوست چگونه است

کرم‌ها و لوسیون های ضد‌چروک را نباید تنها روی چروک ها استفاده کرد، بلکه باید از کرم های ضدچروک بر روی کل صورت استفاده نمود؛ حتی جهت پیشگیری از به وجود آمدن چروک های گردن، روی گردن هم ازاین محصولات استفاده نمایید.

علاوه براین توصیه می‌شود کف دستتان را هم کرم ضد چروک بمالید تا جوانی آن را هم حفظ کنید. اینکه تنها کرم رو روی خط چروک بمالید هیچ فایده‌ای نداره، باید کرم را روی کل پوست استفاده نمود تا تحریک کلاژن سازی‌ یکنواختی صورت گیرد.

 

منبع: بیرکلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *