داروهای گیاهیعطارباشی و طب سنتینسخه های گیاهی

درمان سریع ریزش مو با روشهای سنتی و خانگی

داشتن مو های سالم و زیبا یکی از مهم ترین دارایی هر انسانی است ، یکی از دغدغه های مردان ریزش مو  آنها است ، موی بیشتر مردان با بالا رفتن سن آنها شروع به ریزش می کند . اگر موهای شما نیز در حال ریختن است می توانید قبل از طاس شدنتان به کمک روش ها و ماسک موهای طبیعی رشد سریع مو های ریخته شده خود را امکان پذیر کنید .

اگر شما در اثر استرس و مشغله فکری و یا بی خوابی دچار ریزش مو شده اید هرگز نگران نباشید چرا که ما میخواهیم در این بخش از مجله اینترنتی عطارباشی ، درمان سریع ریزش مو با روشهای سنتی و خانگی را مورد بحث قرار دهیم . همراه ما باشید .

۱ – افزایش رشد مو با حنا و روغن خردل

درمان سریع ریزش مو با روشهای سنتی و خانگی
استفاده مداوم از حنا باعث می شود تا مو های سالمی داشته باشید و حنا ریشه مو ها را به خوبی تقویت می کند . برگ حنا را باید برای استفاده بسوزانید . ابتدا مقداری روغن خردل را در ظرف آلمینیومی قرار دهید تا به دمای جوش برسد و سپس برگ های حنا را در روغن خردل قرار دهید زمانی که برگ های حنا شروع به سوختن کردند ظرف را از روی حرارت بردارید و برگ های حنا را در درون صافی فلزی بریزید و آن ها را از درون صافی رد کنید. می توانید مخلوط برگ حنا و روغن خردل را هر روز به پوست سر و موهای خود بزنید. برگ حنا در تقویت و رشد مو ها بسیار مفید است و موهای شما را براق می کند. 

۲ – رشد سریع مو ها با عطر سنبل

درمان سریع ریزش مو با روشهای سنتی و خانگی
عطر سنبل رشد مو ها را افزایش می دهد می توانید پوست سر خود را سه بار در هفته با عطر سنبل ماساژ دهید ، این روش تاثیر بسیار خوبی را برای رشد سریع موها بر روی مو های شما می گذارد.

۳ – رشد سریع مو ها با آب پیاز

درمان سریع ریزش مو با روشهای سنتی و خانگی
با مصرف متوالی آب پیاز می توانید تاثیر فوق العاده آن را بر روی مو های خود ببینید و آب پیاز باعث باعث تقویت مو های شما می شود . ابتدا پیاز را برش دهید و آن را رنده کنید سپس با کمک پارچه تمیزی آب پیاز را بگیرید. آب پیاز را ۲ بار در هفته به مدت ۲ یا ۳۳ ساعت به ریشه های مو خود بزنید. هم چنین می توانید نصف پیاز را با ۳ حبه سیر و ۲ عدد چوب دارچین در ظرفی مناسبی با مقداری آب بجوشانید و این محلول را به مدت ۴ روز متوالی به صورت منظم برای مو های خود استفاده کنید. می توانید باقی مانده محلول را در ظروف شیشه ای درب دار نگهداری کنید.

۴ – افزایش رشد مو ها با سرکه سیب

درمان سریع ریزش مو با روشهای سنتی و خانگی
سرکه سیب PH طبیعی پوست سر را بازمی گرداند و فولیکول های مو را به خوبی تحریک می کند از این رو برای رشد سریع مو بسیار مناسب است. به میزان مساوی مقداری سرکه سیب و آب را در ظرفی مناسب بریزید و بعد از شستن مو هایتان با شامپو موهای خود را با این محلول آبکشی نمایید.

۵ – گزنه و سیر

درمان سریع ریزش مو با روشهای سنتی و خانگی
سیر و گیاه گزنه را ترکیب کنید و به‌مدت سی دقیقه بجوشانید. سپس عصاره‌ی به‌دست آمده را به مدت یک ساعت بر روی موها و پوست سر خود قرار دهید. 

۶ – آلوئه‌ورا

درمان سریع ریزش مو با روشهای سنتی و خانگی
آلوئه‌ ورا به تنهایی تأثیر شگرفی بر ضخامت موها و درخشندگی آنها دارد. ابتدا ژل آلوئه‌ ورا را جدا کنید و ریشه و ساقه‌ی موهای خود را به آن آغشته کنید. در صورتی که احساس ناراحتی نمی‌کنید آن را نشویید تا به‌خوبی جذب موهای شما شود.

۷ – تخم کتان

درمان سریع ریزش مو با روشهای سنتی و خانگی
دانه‌های کتان را در آب بجوشانید تا ترکیبی غلیظ و ژل مانند به دست آید. این ژل علاوه‌بر خاصیت مرطوب‌کنندگی سبب تقویت و رشد سریع موها خواهد شد.
منبع: بیر کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *