فال روزانه

فال روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 31 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

ممکن است امروز از خودتان خیلی راضی و خشنود باشید به خاطر اینکه انرژی خلاقانه شما قویتر شده و خیلی راحت است که هر چه را که انتخاب می کنید به راحتی بیان کنید. اما حتی اگر شرایط مهیا باشد چیزی جلوی شما را می گیرد و نمی گذارد آن طور که می خواهید تفریح کنید. کنار گذاشتن انتظارات قبلی می تواند مفید باشد اما راه حل نهایی تنها با گذشت زمان پدیدار خواهد شد. لازم نیست که این گونه عجله کنید پس آرام باشید و از لحظه حال لذت ببرید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 31 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 الان زمان این رسیده که شما شیوه ارتباطی جدیدی مثل سکوت کردن را برگزینید. متأسفانه ساکت بودن همیشه برای شما کار سختی بوده است و امروز هم هیچ استثناای وجود نداردو اکنون هم هرچقدر که شما بیشتر حرف بزنید احساساتان لجام گسیخته تر می شوند؛ برای اینکه آروزها وقتی که افشا بشوند با مانع مواجه می شوند. در این جور مواقع نباید شکست  و ناکامی های خودتان را به گردن دیگران بیندازید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 31 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 اکنون کار کردن بر اساس آنچه که قبلاً انجام داده‌اید ساده‌تر است، اما پیدا کردن جایگاه جدیدی برای به ثمر نشاندن تلاشهایتان کار سختی است. شما امروز، فقط به خطر اینکه به سرعت خود بیفزایید، ابتدا با سرعت به جلو حرکت کرده و بعد حرکت خود را کندتر می کنید. اگرچه ریتم ناهماهنگ کاری شما ممکن است همکارانتان را عصبانی کند، اما اکنون برای به حداکثر رساندن سطح توانایی‌هایتان بهترین روش است. نگران اینکه دیگران چه فکری می‌کنند و شما چقدر می‌توانید کار کنید، نباشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 31 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

شما امروز وقتی کارهایتان را تمام کردید نمی‌توانید به راحتی وقت‌تان را برای تفریح کردن با دوستانتان تنظیم کنید. شما هنوز وظایفی دارید که حتی شاید وقتی لیست کارهای روزانه تان را چک کنید آنها را حس نکنید. همانطور که احساس گناه گردن به جز تلف کردن وقتتان هیچ کار دیگری نمی‌کند، دفاع کردن از خودتان در برابر دیگران نیز اینگونه است. فقط تا جایی که در توانتان هست کارهایتان را انجام دهید و بعد هر نگرانی که مانع لذت بردن از زمان حال می‌شود را از فکرتان بیرون کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 31 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

خوش بینی‌های اخیر شما ممکن است آنقدرکه آرزویش را می‌کنید دوام نیاورد،‌ اما شما می‌توانید از آن برای اینکه حوادث مهمی‌را به وجود آورید استفاده کنید. رویکرد شما برای یک موقعیت متداول ممکن است کاملا گزیده باشد. هیچ کسی نمی‌داند که شما می‌خواهید چکار کنید؛ و آخر از همه، خودتان. با این وجود،‌ اگر به غریزه خود اعتماد کنید به جای اینکه تابع کتاب قانون باشید،‌ می‌توانید بوسیله نتیجه ای از عملی که آغاز کرده بودید، با خوشحالی متعجب شوید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 31 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما از انجام دادن کارهایی که وظیفه افراد دیگر است خسته شده اید. شما حتی بعضی وقت‌ها فکر می‌کنید که تنها کسی هستید که به قول‌هایی که داده عمل می‌کند! اما امروز نباید به سرعت در صدد رفع اشتباهات افراد دیر بربیایید، چراکه شما به خاطر وسواس و اشتیاقی که برای رسیدن به کمال و ارضا کردن احساس کمال طلبانه خود دارید به آنها اجازه دست به عمل زدن نمی‌دهید. درعوض باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید که بتوانید کمک و همکاری افراد دیگر را قبول کنید. یادتان باشید که هیچ انسانی کامل و بدون عیب نیست.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 31 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

معاشرت با مردمی که از نظر عاطفی وابسته و نیازمند هستند معمولا برای شما زیاد خوشایند نیست اما امروز می تواند درهایی را برای راه های جدید ارتباط با دیگران برای شما باز کند. شما ممکن است با خودتان کمی در ستیز باشید چرا که سعی می کنید تا تعیین کنید که چه میزان از خودتان را آشکا رکنید. بهتر است که کمی آرام باشید و درباره احساسات تان زیاد صحبت نکنید اما این کار می تواند در یک رابطه عمیق و در لحظات مهمی محدودیت هایی ایجاد کند که زیاد ضرورت ندارد.  با کمی صادق بودن می توانید در مقابل ترس از صمیمیت با دیگران بایستید ؛ نتایج این کار می تواند کاملا شما را شگفت زده کند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 31 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 ابتدا شما به کارهایی که باید در خانه انجام دهید فکر می‌کنید. اما افکار شما در معرض اتهام قرار می‌گیرد و شما مجبورید به آنها بها بدهید. قبل ازاینکه بتوانید شرایط و موقعیت‌های را تغییر دهید، راه حل جدیدی دریافت خواهید کرد که شما را برای قدم بعدی‌تان آماده می‌گرداند. آرام حرکت کردن عاقلانه است، برای اینکه این روزها کمکتان می‌کند به هدفتان برسید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 31 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

دیگران را بی‌گناه فرض کردن می‌تواند باعث برانگیخته شدن آنها برای قبول مسئولیت باشد. اما شما همچنین می‌توانید انتظارات بسیار زیادی از آنها داشته باشید که نتوانند از پسشان بربیایند. اگر آنها متوجه نشوند که شما بیشتر از آنچه که آنها انجام می‌دهند ازشان توقع دارید، ممکن است که بدون هچ تلاش مضاعفی فعالیتشان را متوقف کنند. باید بیشتر از قبل با دیگران سازش داشته باشید و از آنها نخواهید که برای به وقوع پیوستن رویاهای غیر ممکن شما نقش راهنما را داشته باشند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 31 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

شاید شما دوست نداشته باشید بخشی از وقت خود را به پروژه ای خلاقانه اختصاص دهید، امروز شما به انجام دادن کارهای جالب ترغیب می شوید و  به سمت ورزشهای رقابتی تمایل بیشتری دارید. امروز روزی عالی برای شرکت کردن در فعالیتهای بدنی است، پس زودتر دست به کار شوید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 31 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

حتی اگر شما تنها کارمند جدا از دیگران در یک سازمان بزرگ هستید باز هم قدرت و استعداد آن را دارید که روی پاهای خود بایستید و با سخت کوشی خود یک سیاست عالی را در پیش بگیرید. ممکن است خودتان را مانند یک مزاحم افراطی ببینید اما راه های جایگزین را جستجو می‌کنید تا همان کار را انجام دهید. اکنون اعمال شما ممکن است به طور معکوس در چشم دیگران محتاطانه و محافظه کارانه به نظر بیاید. آنها فکر می‌کنند که شما ایده های معقولی دارید اما بعضی چیزها ممکن است نظر آنها را تغییر دهد. شمانیازی به این ندارید که روش و شیوه خودتان را امروز تغییر دهید؛ فقط از هر دو طرف قضیه آگاه باشید و نقطه وسط و میانی را هدف بگیرید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 31 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما روزهای پر شور و حرارتی را تجربه می‌کنید، تمایلات و علایق جدیدی در این روزها برایتان به وجود آمده است. از طرفی شما مشتاق هستید که تجربه‌های جدیدی را به دست بیاورید زیرا ذاتا فردی کنجکاو هستید، شما کمی نیز انسان پر حرفی هستید، کمی بیش از حد صحبت می‌کنید و از طرف دیگر فعالیت‌هایی را که انجام می‌دهید سعی می‌کنید با  با کمی‌نیرنگ و سیاست همراه باشد اما باید بدانید در هر کاری سیاست لازم نیست و گاهی ساده انگاری و ساده بودن بهتر از هر سیاستی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *