فال روزانه

فال روز یکشنبه 19 دی 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 19 دی 1395

– فال روزانه در روز 19 دی 1395 برای متولدین فروردین ماه

 شما می‌توانید خوب بودن و یا بد بودن هر چیزی را تشخیص بدهید، اما وقتی برای خودتان کاملاً واضح نیست به سختی می‌توانید آن را برای دیگران توضیح دهید. اگرچه برای شما راحت‌تر است تا در مورد چیزهایی که آرزوی داشتنش را دارید رویا‌پردازی کنید نه در مورد چیزهایی که واقعاً دنبالش هستید. اما الان لازم است که بعضی از مسائل به صورت راز پیش خودتان باقی بماند. بهتر است بعضی از مسائل را تا زمانی که وقت افشا کردنشان فرا نرسیده است پیش خود نگه دارید، و برخی از مسائل را به هیچ وجه نباید با کسی در میان بگذارید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 19 دی 1395

– فال روزانه در روز 19 دی 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز کمی مشکل مالی دارید. این مشکل می‌تواند خیلی ساده و بی‌اهمیت باشد مثل مواقعی که کیف پولتان را در خانه جا می‌گذارید و یا یادتان می‌رود از حساب بانک‌ تان پول بردارید. ولی اگر به مسائل مالی خود به اندازه کافی توجه نکنید همین مشکل ساده بغرنج خواهد شد. با اولویت‌بندی کردن برای مسائل مالی خود و اجتناب کردن از خریدهای بدون دلیل جلوی مشکلات مالی را از همین حالا بگیرید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 19 دی 1395

– فال روزانه در روز 19 دی 1395 برای متولدین خرداد ماه

اگر برای آخر هفته تان برنامه ریزی کرده اید نمی‌خواهید آنها را تا زمان بعمل رساندن تغییر دهید. با وجود اینکه این می‌تواند به نفع شما باشد و به شما کمک کند تا موثرتر باشید اما اگر شرایط تغییر کند اضطراب تمام وجود شما را دربرمی‌گیرد. بی میلی شما برای حساس بودن در رابطه با آنچه که دیگران نیاز دارند ممکن است امروز به ضررتان تمام شود. کی انعطاف پذیری ممکن است در یک موقعیت حساس و پیچیده بدردتان بخورد. این فرصت را از دست ندهید؛ امروز برای شما کاملا آسان است که یک قهرمان باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 19 دی 1395

– فال روزانه در روز 19 دی 1395 برای متولدین تیر ماه

تمام چیزهای خوب و جالب در حال تمام شدن هستند!! حالا مهمانی به پایان رسیده و شما باید در مورد کاری که پیش رویتان دارید جدی باشید. اگر تا حالا از مسائل غیر قابل اجتناب شانه خالی کردید، امروز پنجره‌های طفره رفتن به طرز دردناکی روی انگشت‌های شما بسته می‌شود!! دیگر زمان عذر و بهانه آوردن به سر رسیده است. از حرف زدن دست بکشید و بدون به تاخیر انداختن کارتان را شروع کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 19 دی 1395

– فال روزانه در روز 19 دی 1395 برای متولدین مرداد ماه

امروز در حالیکه برای دلسوزی و غمخواری کردن به حال خودتان آرزوهایتان را متعادل می‌کنید (البته اگر همکارانتان کارشان را انجام ندهند)، از نظر عاطفی احساس ناهماهنگی می‌کنید. خود برتر و تکامل یافته شما دوست دارد دیگران را تشویق کند که تا جایی که از دستشان برمی‌آید با همدیگر همکاری کنند. اما شما راه‌های موثرتری برای انجام دادن یک وظیفه می‌بینید و می‌خواهید مثل یک فرمانده ارتش که انتظار دارد دستوراتش فی الفور اجرا شوند آن را با فریاد و داد زدن عنوان می‌کند عمل کنید!! یادتان باشد که شما نمی‌توانید بر افراد دیگر کنترل داشته باشید؛ اما امروز می‌توانید با تغییر دادن انتظارات‌تان به رضایت برسید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 19 دی 1395

– فال روزانه در روز 19 دی 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما دوست ندارید به افرادی که می‌خواهند در مورد موضوعات روان شناسی صحبت کنند اعتماد کنید، چراکه شما فکر می‌کنند اینجور مسائل موضوعاتی خصوصی و شخصی هستند. شاید فلسفه شما این است که فقط باید در مورد موضوعات کلی و ضروری صحبت کرد و نه هیچ چیز دیگر، اما حالا شما وسوسه می‌شوید که ذهنتان را ازچیزهایی که تا حالا پیش خود نگه داشته اید پاک کنید. ولی باید به آرامی‌شروع کنید، وگرنه شما بیشتر از آن چیزی که قصد داشتید  بگویید را فاش خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 19 دی 1395

– فال روزانه در روز 19 دی 1395 برای متولدین مهر ماه

امروز برای افراد دیگر خیلی سخت است که بتوانند کاری کنند تا شما کمی‌تغییر عقیده بدهید، چراکه اکنون شما به چیزهایی که می‌خواهید کاملا مطمئن هستید. حتی برای اینکه به بهترین نحو به اهدافتان برسید، برنامه‌ای نیز ترتیب داده اید. اما اگر باور کنید که استراژی شما تنها و بهترین استراتژی ممکن است، به مشکل هم برخواهید خورد. یادتان باشد شما می‌توانید ایده تان برای رسیدن به موفقت را حفظ کنید، اما هنوز هم می‌توانید در راه‌های رسیدن به آن تغییراتی ایجاد کنید. علاقه مند بودن برای بازنگری کردن در مسیری که در پیش گرفته اید، شما را از روبرو شدن با مشکلات غیر لازم در پایان راه نجات می‌دهد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 19 دی 1395

– فال روزانه در روز 19 دی 1395 برای متولدین آبان ماه

 گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه کارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا کمی تغییر کرده‌اید. شما می‌خواهید کارهای زیادی انجام دهید — و برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید– اما شما به کیفیت کارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این کارها را انجام دهید. قبل از اینکه تصمیمی بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه جلب توجه کردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن کاملاً شما را راضی نخواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 19 دی 1395

– فال روزانه در روز 19 دی 1395 برای متولدین آذر ماه

خبرهای شگفت انگیز و غیر قابل باوری را در روزهای اخیر خواهید شنید که باعث تعجب هر چه بیشتر شما می‌شود. با شنیدن این خبرها به هیچ وجه نباید مسیر زندگی‌تان را تغییر بدهید زیرا هر مسیری با روحیات و اخلاقیات شما سازگار نمی‌باشد. هدیه بزرگی را نیز از طرف خداوند بزرگ دریافت خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 19 دی 1395

– فال روزانه در روز 19 دی 1395 برای متولدین دی ماه

به جای اینکه نگران سر وسامان دادن ذهن تان باشید؛سعی کنید از خلاقیت خود برای ابراز وجود در برابر دیگران استفاده کنید. اغلب بسیار سخت است که بخواهید بوسیله پاسخ دادن به تمام پرسش های دیگران اعتماد به نفس خودتان را محک بزنید. به هر حال اگر با خود صادق باشید موفق تر خواهید شد. آماده باشید و زمانی را برای این بگذارید که نگرانی های تان را با دیگران تقسیم کنید به جای اینکه آنها را در تاریکی ابهام بگذارید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 19 دی 1395

– فال روزانه در روز 19 دی 1395 برای متولدین بهمن ماه

امروز شما بیشتر از اینکه به فکر شاد بودن باشید بیشتر نگران این هستید که چگونه می‌توانید با کاردانی خود و توانایی‌هایتان دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. لازم است شما چیزهایی که بهشان علاقه دارید را بشناسید، چرا که کارهایتان را به خوبی انجام داده‌اید. اما شما حتی اگر کاملاً توانمند و زیبا باشید و مورد علاقه دیگران هم باشید، باز هم احساس رضایت کامل نمی‌کنید. شما باید فراتر از ظاهر خود و دیگران را ببینید تا بتوانید بفهمید که واقعاً چه اتفاقی افتاده است.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 19 دی 1395

– فال روزانه در روز 19 دی 1395 برای متولدین اسفند ماه

فکر می‌کنید که به آخرین  خط زندگی تان رسیده اید و دیگر هیچ راه گریزی برای شما وجود ندارد، تمام اتفاقاتی که در این مدت برایتان رخ داده است مثل یک کابوس غمگین انگیز بوده است و قدرت باور کردن این جریانات را ندارید، خوشبختانه مشکلاتی که در سر راه شما بوده است عمر خود را کرده‌اند و به زودی به پایان خواهند رسید پس امید تازه‌ای به آینده داشته باشید. زیرا هنوز در شوک گذشته تان به سر می‌برید و ممکن است از موقعیت‌هایی که برایتان پیش می‌آید نتوانید به خوبی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *