فال روزانه

فال روز سه شنبه 30 شهریور 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 30 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1395 برای متولدین فروردین ماه

 شما شخصی هستید که به پیشرفت‌های و دست آوردهای کوچک خیلی زود قانع می‌شوید، اما این راه درستی  نیست، زیرا آینده خوبی را برای خودتان نمی‌توانید بسازید، توصیه می‌کنیم به فکر پیشرفت‌های بزرگتر باشید تا بتوانید راه زندگی تان را با سرعت بیشتری طی کنید البته دارای  افکار مثبتی هستید، پس با تلاش بیشتری اقدام کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 30 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز اوضاع مالی تان به هم ریخته و حتی اگر همکارانتان ایده‌های خوبی بهتان پیشنهاد کنند، باز هم نمی‌توانید قدم از قدم بردارید! شما می‌دانید که الان برای ریسک کردن باید بهایش را بپردازید، اما نمی‌خواهید که دیگر چیزی ببازید. شاید تحت تاثیر ترس‌هایتان قرار گرفته باشید و شاید این حس طبیعی باشد. به هر حال سعی کنید به ندای قلب خود گوش داده و اگر قلبتان بهتان گفت که چیزی درست نیست با استدلالات عقلی آن را توجیه نکنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 30 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1395 برای متولدین خرداد ماه

 شما نمی‌توانید از انجام دادن آنچه که قبلاً انجام شده کناره‌گیری کنید. به یاد داشته باشید که وقتی شما می‌خواهید خودتان باشید شاید دیگران زیاد در مورد شما درست قضاوت نکنند. شاید شما امروز نتوانید از پیش روی نگرانی‌های دورنی‌تان جلوگیری کنید، اما مجبور نیستید که به اضطرابهایتان اجازه بدهید که تعادل شما را بهم بریزند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 30 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1395 برای متولدین تیر ماه

روشنایی‌های ماورایی بازگشته اند و خیلی خوب است که که نسبت به خود و برنامه‌هایتان مثبت اندیش باشید. انگار که یک زنجیره قوی شما را حمایت می‌کند و مانع دنبال کردن رویاهایتان و یا حتی فکر کردن به آروزهایتان می‌شود. شاید دوباره به این زودی چنین فرصتی نصیبتان نشود. پس تا آنجایی که می‌توانید از این موقعیت لذت ببرید، اما در نهایت نظرتان را در مورد جایی که می‌خواستید بروید عوض نکنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 30 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1395 برای متولدین مرداد ماه

امروز شما خیلى پرمشغله هستید و زیاد از این موضوع راضى نیستید، اما اطرافیانتان هم فعالیتهاى شما را محدود کرده‌اند و به شما فرصت زیاد کار کردن را نمى‌دهند. فراموش نکنید که نگرش‌هاى شما به اندازه چیزهاى دیگر مى‌توانند در خوشبختى شما تأثیر داشته باشند. اگر شما شکایت کرده و غر بزنید مطمئناً روز خوبى نخواهید داشت. اما اگر انرژى‌هاى مثبت را جذب کنید و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهید روزى بسیار خوب و عالى خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 30 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1395 برای متولدین شهریور ماه

 شما تاکنون با یکی از دوستا‌ تان در مسیری همراه و همگام بودید اما به نظر می‌رسد این روزها دوست شما راه جدیدی برای خود برگزیده است. اگرچه ممکن است شما به خود این اجازه را بدهید که از نقشه‌های خود برای لحظاتی چشم بپوشید، اما این می‌تواند ناشناخته باقی بماند. این مهم نیست که این کشش و جذابیت به کجا منجر خواهد شد(یا اینکه اصلا به نتیجه‌ای نرسد)، امروز را به خودتان خوش بگذرانید و شادمانی و سبکباری را چاشنی زندگی خود کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 30 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1395 برای متولدین مهر ماه

 مقایسه خود با دیگران زیاد برای شما مفید و ضروری نیست. اما احتمالا برایتان امروز سخت خواهد بود که از چنین رفتاری اجتنتاب کنید چونکه می خواهید برای دست یافتن به یک وجهه بهتر مبارزه کنید. ارزیابی شخصی کار دشواری است زیرا بهترین امتیازات شما ممکن است به چشم تان نیاید. به خودتان این امکان را بدهید که افکارتان را تغییر دهید، اما زیاد جدی و سرسخت نباشید، حتی اگر دیگران با این تغییرات شما احساس راحتی نمی کنند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 30 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1395 برای متولدین آبان ماه

 بر عهده گرفتن یک مسئولیت با استفاده از تشریح کردن مراحل پیشرفت تحلیلی‌تان یک تاکتیک مفید است، اما دانستن اینکه چه وقت باید صحبت کردن هوشمندانه خود را متوقف کنید لازم و حیاتی است. امروز نوع فعالیتهای شما اهمیتی اساسی دارند و کارهایتان بیشتر از گفته‌هایتان مقصود شما را بازگو می‌کنند. فقط سعی کنید که ترس و واهمه به شما رخنه نکند. در عوض در برنامه‌ریزی‌هایتان از روش و متد خاصی پیروی کنید و در حین فعالیت کردن باریک بین باشید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 30 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1395 برای متولدین آذر ماه

بر عهده گرفتن رهبری جمعی از دوستان یا همکاران می‌تواند ایده جالبی برای امروز شما باشد،‌ به خاطر اینکه آنها اعتقاد دارند شما اشتباه نمی‌کنید. معمولا تیرماهی‌ها دوست ندارند که به کسی اجازه دهند به جای آنها تصمیم بگیرد، اما حالا آرزوهای محقق نشده شما می‌تواند تاثیر منفی بر توانایی تصمیم گیری شما داشته باشد. فقط به یاد داشته باشید که پذیرفتن پند و عبرت دیگران چیزی از شما کم نمی‌کند. در نهایت، شما تنها کسی هستید که باید انتخاب کنید!

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 30 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1395 برای متولدین دی ماه

شما مرموزتر از دیگران فکر می‌کنید چون دیگران تغییر جهت‌های فکری غیر معمول شما را نمی‌بینند. شاید رویایی را در سر داشته باشید اما آن را برای خودتان نگه می‌دارید. شما درون گرا هستید. حتی اگر دوستان نزدیکتان کمی از آنها را بفهمند شما نیازی ندارید که افکار خود را با آنها تقسیم کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 30 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1395 برای متولدین بهمن ماه

امروز رویاها و خیالات شما آنقدر نزدیک و قابل لمس به نظر می‌رسند که شما می‌توانید آنها را لمس کنید و آنقدر واقعی هستند که نمی‌توانید بین آنها با آنچه در واقعیت اتفاق می‌افتد تمایز قائل شوید. امروز اعتماد کردن به حس ششم از تکیه کردن بر واقعیت برای شما مهم‌تر است، چرا که شما با نشانه‌های سمبلیک که در ذهنتان شکل می‌گیرند هماهنگ هستید. به جای اینکه به دنبال برنامه‌های منطقی بروید، فقط با توجه به حس خود کار کنید. بعدها که فکرتان منطقی‌تر شد به اندازه کافی وقت دارید که دنبال این برنامه‌ها بروید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 30 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1395 برای متولدین اسفند ماه

ممکن است این روزها از اینکه نگران و مضطرب باشید از اینکه نمی‌دانید بالاخره از دل تان پیروی کنید یا عقل تان؛ حقایق یک طرف جمع شده‌اند، اما دل شما چیز دیگری می‌گوید. اطلاعاتی که امروز دریافت می‌کنید محکم و مورد اعتماد نیستند. ممکن است آنچه که فکر می‌کنید امروز درست است، فردا اشتباه از آب دربیاید. ممکن است حتی در تضاد با عقایدتان باشد، اما شما به احساس‌تان اعتماد کنید. مطمئن باشید که غریزه شما هیچ وقت گمراه تان نمی‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *