فال روزانه

فال روز شنبه 13 شهریور 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 13 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 13 شهریور 1395 برای متولدین فروردین ماه

ممکن است نخواهید زیاد درباره خودتان صحبت کنید و آنچه که امروز نیاز دارید این است که احساسات و عواطف خود را در صندوقچه خاطرات خود حفظ کنید. ممکن است از این بترسید که به شدت با رفیقان خود صحبت کنید مخصوصا اگر فکر کنید که آنها متوجه انگیزه های درونی شما نمی شوند. برای دفاع آماده باشید؛ اگر زیاد صحبت نکنید بعدها نیز زمانیکه دوستان تان از شما سئوالی پرسیدند که شما نخواستید درباره آن پاسخی بدهید مجبور نیستید برای آن توجیهی بیاورید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 13 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 13 شهریور 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 حتی اگر شما کاملاً هم از خواب بیدار شده باشید برایتان سخت است که رویای شب گذشته‌تان را فراموش کنید. به جای اینکه سعی کنید این خواب را فراموش کنید، سعی کنید که پیامهایی را که ضمیر ناخودآگاهتان به ضمیر خودآگاه شما می‌فرستند را دریافت کنید. حتی اگر این پیامها دفعه اول به نظرتان مهم نبودند ولی حتماً به آنها توجه کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 13 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 13 شهریور 1395 برای متولدین خرداد ماه

 گاهی اوقات دیگران سعی می‌کنند که برنامه‌های خود را پیش ببرند و از شما توقع دارند خودتان را با آنها هماهنگ کنید و این موضوع شما را نارحت می‌کند. شما هم محدودیتهای خودتان را دارید و نمی‌خواهید وقت و انرژی باارزشتان را برای فردی که شما را از اهدفتان دور می‌کند تلف کنید. ولی امروز قضیه فرق می‌کند، برای اینکه فرصتهای خوبی نصیب شما شده است. اما باید منطقی باشید و قبل از دادن جواب مثبت فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 13 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 13 شهریور 1395 برای متولدین تیر ماه

 همچنانکه امروز ستاره ژوپیتر مقابل خورشید قرار گرفته است شما هم می‌توانید معاشرتی‌تر باشید. وقتی که دیگران شما را تشویق می‌کنند، شاد بودن راحت است، باز هم شما می‌توانید احساسی جدی تر به آنچه که انجام می‌دهید داشته باشید. شم فهم قوی شما از آنچه که اتفاق می‌افتد می‌تواند برای شما خوش شانسی بیاورد. بالا را نشانه بگیر و از ریسک کردن نترس.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 13 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 13 شهریور 1395 برای متولدین مرداد ماه

با وجود اینکه شما ممکن است روی فعالیت‌هایی که مجبورید برای پیشرفت شخصی خود انجام دهید متمرکز هستید اکنون وارد مرحله ای شده‌اید که روابط تان در اولویت قرار گرفته است. ممکن است امروز صحبت کردن با یک دوست درباره تصورات شما کار دشواری باشد به خاطر اینکه شما در وهله اول بی‌اساس و سست ظاهر می‌شوید. مقاوم باشید؛ اگر شما استوار باشید دیگران نیز شما را همانگونه می‌بینند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 13 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 13 شهریور 1395 برای متولدین شهریور ماه

 نقش هدایت کننده شما در منزل و یا در اجتماع امروز برای خودتان خیلی اهمیت دارد، اما می‌تواند شرایط سختی را نیز برایتان به وجود آورد. شما می‌دانید که چه چیزی برای اطرافیانتان بهتر است، اما ممکن است آنها با نظرت شما مخالفت کنند. در حالیکه سعی می‌کنید هرکسی را متقاعد کنید که شما درست می‌گویید، استفاده کردن از منطق اصلاً کارساز نخواهد بود. لازم است به دوستان و همکارانتان اجازه بدهید راه خود را بروند تا خودشان حقیقت را کشف کنند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 13 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 13 شهریور 1395 برای متولدین مهر ماه

شاید امروز تلاش کنید که خودتان رانگه دارید! اما قبل از اینکه به طور کامل ناامید شوید از تنهایی و خلوت خود بیرون خواهید آمد. وقتی که در طول روز امکان گفتگوهای فریبنده بر سر مسائل جذاب با آدم‌های متفاوت وجود دارد، تمرکز کردن بر روی کار برای انسان تبدیل به چالش می‌شود. شما باید بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید تا بتوانید ترکیب وسیعی از موضوعات متنوع را در بربگیرید. عجیب تر از همه اینکه وقتی بیشتر در دنیای اطرافتان درگیر می‌شوید، بهتر از قبل به همه کارهایتان می‌رسید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 13 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 13 شهریور 1395 برای متولدین آبان ماه

قرار گرفتن بر سر دوراهی کار خیلی مشکلی است، اما امروز شما بین عقل و احساس گیر کرده اید. شما نگران افرادی که دوستشان دارید هستید، اما حتی اگر آنها گرفتار مشکل هم بشوند، باز نمی‌توانید از نیازهای خودتان چشم پوشی کنید. اگر شما پنهانی کارهایی که برای خودتان مهم هستند را انجام دهید، اگرچه باعث می‌شود از قرار گرفتن در شرایط مشکل دور بمانید، اما در درازمدت باعث ناراحتی اطرافیانتان می‌شود. صداقت داشتن کار راحتی نیست، اما هنوز هم می‌تواند بهترین سیاست باشد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 13 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 13 شهریور 1395 برای متولدین آذر ماه

الان برایتان خیلی سخت است که خودتان باشید!! به خصوص اگر با مشکلات مالی دست به گریبان باشید. اگر هم کسی ازتان بخواهد که مشکلی را رفع کنید، اوضاع بدتر خواهد شد. اگرهم قدبازی دربیاورید و هیچ کاری انجام ندهید خودتان عصبانی خواهید شد! متاسفانه این بدترین تاکتیکی است که ممکن است اتخاذ کنید. حتی اگر احاساس ناامیدی کردید ولی تسیلم نشوید. اگرچه شما منتظر هستید همه چیز حاضر و آماده برایتان مهیا شود، اما انجام دادن کارهایی که ازشان لذت می‌برید درهای خوشبختی زندگی را برویتان می‌گشاید!

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 13 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 13 شهریور 1395 برای متولدین دی ماه

دوستان شما امروز در عین حال که فعالیت جدید و غیر قابل منتظره‌ای را بهتان پیشنهاد می‌کنند عامل اصلی هیجانات شما نیز هستند. متاسفانه شما نمی‌توانید به پیشنهادات اجتماعی جواب مثبت بدهید، چرا که با یک مشکل شخصی و خصوصی دست و پنجه نرم می‌کنید. سعی کنید که بر اساس همه چیز و هیچ چیز تصمیم گیری نکنید. شما می‌توانید بدون دوری کردن از مسائل مهم باز هم لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 13 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 13 شهریور 1395 برای متولدین بهمن ماه

شاید شما اعتماد داشته باشید امروز برنده خواهید شد ولی متاسفانه این گونه نخواهد بود. شما باید بین چیزهایی که آرزویش را دارید و کارهایی که انجام می دهید تعادلی منطقی برقرار کنید و آن وقت شما توانایی خواهید داشت به چیز هایی که می خواهید برسید. با وجود این اگر شما به توانایی های خود شک کنید و فکر کنید که به اندازه کافی خوب نیستید وقت خود را تلف خواهید کرد. پس از فرصت خود نهایت استفاده را بکنید تا به نتیجه برسید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 13 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 13 شهریور 1395 برای متولدین اسفند ماه

 امروز ابراز عشق کردن برایتان کار زیاد راحتی نیست، برای اینکه ذهن شما درگیر مسائل و موضوعات خیلی مهمی‌است. وقتی که شما مجبور می‌شوید به خاطر مصلحت و نفع شخصی تمام مسائل عاطفی خود را فراموش کنید، روز خوشایندی نخواهید داشت. اگر احساسات شما نسبت به دیگران خیلی شدید شده است نگرانی به خود راه ندهید، فقط وقتی با کسانی که دوستشان دارید صحبت می‌کنید، راستگو و مهربان باشید.

منبع : نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *