فال روزانه

فال روز شنبه 6 شهریور 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 6 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 6 شهریور 1395 برای متولدین فروردین ماه

توانایی شما در حفظ کردن تعادل و سازگاری در دوستی‌هایتان امروز مورد آزمایش قرار می‌گیرد! شما حتی اگر سعی کنید احساسات ناخوشایند خود را نادیده بگیرید، باز هم نمی‌توانید چشم‌های خود را ببندید. یکبار که بتوانید ببینید که پشت پرده چه خبر است، می‌خواهید مطمئن شوید که دیگران نیز آنچه شما می‌بینید را می‌بینند. انقدر صبر نکنید که یک مشکل شما را از پا بیندازد. خیلی زود و به محض اینکه حقیقت را فهمید به دنبال چاره آن باشید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 6 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 6 شهریور 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

اگرچه ممکن است احساس کنید شخصی که بهتان بسیار نزدیک است در برابر شما مقاومت می کند، اما برایتان سخت است بر روی منشأ این مشکل انگشت بگذارید. دیگران در حالی که در مقابل این درک شما منفی نگر هستند، می توانند نسبت به آن حالت تدافعی نیز بگیرند. به جای اینکه بخواهید از  عمق یک مشکل سر در بیاورید، مدتی صبر کنید و بعد ببینید چه اتفاقی می افتد. شما در چند روز آینده به ایده خوبی برای انجام این کار دست پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 6 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 6 شهریور 1395 برای متولدین خرداد ماه

باوجود اینکه شما به یاد روزهایی افتاده‌اید که نسبت به الان بیشتر آزادی عمل داشتید، ولی شرایط و موقعیت‌های امروز باعث می‌شود که این رویاپردازی شما قطع شود. خوشبختانه تا زمانی که عنصر سازندگی و خلاقیت در وجود شما هست، شما این آزادی عمل را دارید که بتوانید در جنبه‌های مختلف خودتان را خوب نشان بدهید. پس صبور باشید؛ اگر شما کارتان را خوب انجام دهید، آزادی‌های بیشتر هم به دنبالش خواهد آمد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 6 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 6 شهریور 1395 برای متولدین تیر ماه

اگر افکار شما در جهت عشقی مبهم حرکت می‌کند هراسی به دل راه ندهید. تغییرات عمیق می‌تواند درتاریکی ناخودآگاه ذهن شما رخ دهند و دیگر نیازی نیست تا اصرار به پایداری داشته باشید تا عمیق تر حفر کنید. به یاد داشته باشید، اگر عصبانی بودید، به آن اعتراف کنید، آن به همان سرعتی که پدیدار شده بود محو خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 6 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 6 شهریور 1395 برای متولدین مرداد ماه

در حال حاضر حتى مواقعی که شما در محل کار هستید، زندگى شما در روابطتان خلاصه شده است. همکارانتان در سر کار در مورد کارهایى که انجام داده‌اند سر و صداى زیادى به راه می‌اندازند، اما شما زیاد تحت تأثیر قرار نمى‌گیرید. متأسفانه شما اصلاً نباید آنها را نقد کنید و هیچ قضاوت منفى اى داشته باشید، براى اینکه اگر امروز نقطه نظرهاى انتقادانه خود را ابراز کنید مؤثر واقع نخواهند شد. تا آخر این هفته از انجام این کار صرف نظر کنید و نظرات خود را ابراز نکنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 6 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 6 شهریور 1395 برای متولدین شهریور ماه

 شما امروز از سر و صدا گیج و پریشان نمی‌شوید. در حقیقت،‌ امروز حتی برایتان راحت تر است که از مسیر تنگ و محدود و اختصاصی به سمت اهداف پیش بروید. در واقع امروز روزی است که شانس با شما یار است و به هر جا که بخواهید می‌رسید.  پس امکانات خود را دست بالا گرفته و حرکت کنید و مطمئن باشید که به نتیجه می‌رسید. به یاد داشته باشید، هیچ راه کوتاه و میان بری وجود ندارد. آهسته و استوار پیش رفتن شما را به مقصودتان می‌رساند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 6 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 6 شهریور 1395 برای متولدین مهر ماه

 شما امروز مجبور هستید که با فردی قدرتمند مخالفت کنید، حتی اگر فکر کردن به آن هم آزارتان بدهد باید اینکار را بکنید. خوشبختانه بار اولی که با او وارد مذاکره بشوید، نسبت به آنچه که فکر می‌کردید ملایم‌تر خواهد شد. بزرگترین توانایی شما زرنگی معنوی شماست، بنابراین در برابر این تنش زیاد انعطاف ناپذیر نباشید. اگر شما انعطاف پذیر باقی بمانید و بخواهید از یک مشکل چیزی بیاموزید، درعوض به احتمال زیاد به چیزهایی که نیاز دارید خواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 6 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 6 شهریور 1395 برای متولدین آبان ماه

گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه کارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا کمی‌ تغییر کرده‌اید. شما می‌خواهید کارهای زیادی انجام دهید « برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید » اما شما به کیفیت کارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این کارها را انجام دهید. قبل از اینکه تصمیمی‌ بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه جلب توجه کردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن کاملاً شما را راضی نخواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 6 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 6 شهریور 1395 برای متولدین آذر ماه

امروز هیچ حرف و سخن بیهوده ای که بتواند بین شما با روش کاری علت و معلولی تان فاصله بیندازد وجود ندارد. دور و بر  شایعات و حرفهای بی اساس نروید و فعلاً دور اینترنت بازی و چت کردن را خط بکشید. برای اینکه در عین حال که به تفریح و سرگرمی هم نیاز دارید، نمی‌توانید سر و صدا و شلوغی را نیز تحمل کنید. موقعی می‌توانید استراحت کرده و آخر هفته سرگرم کننده‌ای هم داشته باشید، که چند روز آخر هفته را خوب کار کرده باشید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 6 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 6 شهریور 1395 برای متولدین دی ماه

شما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و نکات مبهم زیادی نیز به صورت سربسته باقی مانده‌اند. حتی اگر بی‌صبرانه منتظر شروع کردن کارهایتان هستید، الان بهتر است که اصلاً کاری انجام ندهید و یک برنامه تفریحی تدارک ببینید. در عین حال به موقع خودش به فکر اهدافتان هم باشید. به جای اینکه برخلاف جریان آب شنا کنید، خودتان را به دست آن بسپارید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 6 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 6 شهریور 1395 برای متولدین بهمن ماه

امروز دانستن اینکه دقیقا چه می‌خواهید برای شما چالش برانگیز شده است! ابتدا هر چیزی خوب به نظر می‌رسد، اما بعد می‌فهمید که تصور نادرستی داشته اید و استدلال‌هایتان نیز نادرست به نظرمی‌آیند. حتی اشتباهات افراد دیگر نیز می‌تواند شما را به دردسر بیندازد. به جای بدتر کردن اوضاع، همان کاری را بکنید که وقتی شکست می‌خورید باید انجام دهید: توقف!! تاموقعی که شرایط خود را دوباره به دست نیاورده اید هیچ قدمی‌برندارید. اگر لازم بود می‌توانید در انتخاب راه از کسی کمک بگیرید؛ بعد و فقط بعد از این کار! می‌توانید راهی که انتخاب کرده اید را ادامه دهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 6 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 6 شهریور 1395 برای متولدین اسفند ماه

در این روزها شما کارهای جدیدی را آغاز کرده‌اید که فوق العاده برای پیشرفت شما موثر می‌باشند، زیرا نقشه و برنامه ریزی این کارها را مدت های مدیدی است که در ذهن خود می‌پرورانید. فقط کمی باید سرعت خود را زیاد کنید و با سرعت بیشتری پیش بروید زیرا دنیا و جهان اطراف ما د رحال پیشرفت سریع می‌باشد برای این که نقشه‌هایتان اجرا شود فقط باید سرعت عمل داشته باشید.
منبع : نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *