درمان بیماریسلامتی

سرطان—»فدای سرتان

قانون جذب و درمان بیماری سرطان

« لاعلاج یعنی قابل درمان از درون با ذهن »
هر سلول تن شما، به هر اندیشه ای که در سر دارید و به هر کلامی بر زبان جاری می کنید پاسخ می دهد.

طبق مطالعات و تحقیقاتم و انجام یکسری تمرینات در بین بیماران سرطانی در برخی از افراد روند بهبودی را مشاهده کردم. تصمیم گرفتم این تمارین کاربردی که آموخته بودم و در حال بررسی آن هستم را جمع بندی کنم و برای هموطنانم قرار بدهم و این مطالب ارزنده و مثبت را به تمامی بیماران با تمام وجودم اهدا کنم تا با قدرت و باوری عمیق بتوانم قدمی برای این انسان ها (اشرف مخلوقات) بر دارم. مطمئن هستم که اگر این تمرین ها را جدی بگیرند در پیشگاه خالق خود به سلامتی کامل خواهند رسید و شاهد معجزاتی شگفت انگیز خواهند بود. در دهه ی اخیر اساتید و محققین بسیاری در مورد قانون جذب و ارتباطاتش با مواردهای آنچه فرد می خواهد داشته باشد، به مطالعه پرداخته اند . تحقیقات هنوز هم ادامه دارد اما اینجا به دستاوردهای علمی و کاربردی بسیار مهم در رابطه با تاثیر قانون جذب و درمان بیماری سرطان پرداخته ایم.

سخنی کوتاه با بیماران :

سلامتی چیست ؟ شاید هر شخص در ذهن خود یک تعریف از سلامتی داشته باشد : همین که من مریض نیستم سلامتم یا …. . اگر احساس خوب یا ناخوب ندارید از نظر علمی شما مریض هستید. شاید جواب این سوال مشخص کند شما بیمارید یا سالم : چه چیزی را باور دارید ؟ بیماری یا سلامتی ؟

در رابطه با تحقیقات در مورد بیماری سرطان روابطی از « خشم و نفرت » در شخص مشاهده شده است. هر چیزی در جهان هستی در حال جنبش (قانون ارتعاش) است. هیچ چیز ثابت نیست، شاید در یک سطح یک چیز ثابت به نظر برسد اما مولکول ها و اتم های آن در حرکت هستند. همه چیز در حال ارتعاش است شاید ذهن متوجه نباشد. بیماری اصلا نمی تواند در جسم و بدن با ارتعاشات سالم اقامت کند. باید صادقانه بگویم شما نمی توانید تا آخر عمر ، محکوم به فردی مریض باشید اما می توانید بیماری را رها کنید ( نابود کنید ) و سلامتی را دوباره خلق کنید. بدن شما با سرعت میلیونها سلول در ثانیه دائم در حال تغییر است و الگوهای ذهنی شما ارتعاشات بدن را کنترل می کند. برای درمان یک بیماری یا به اصطلاح تبدیل به سلامتی ، باید افکارتان را دوباره از نو برنامه ریزی کنید و تغییر بدهید. با تغییر افکارتان در مورد وضعیت کنونی بدن تان همه چیز تغییر می کند. هیچ بیماری لاعلاج نیست مگر اینکه ذهن لاعلاجی را بپذیرد. بشر همان می شود که درباره اش می اندیشد و در عصر جدید ما در حال ورود و کشف طب انرژی هستیم که هر چیزی در عالم فرکانس و ارتعاشی دارد. جسم ما حاصل افکار ماست و این ذهن است که ما را بیمار یا سالم می سازد.

به تحقیق سال 2010  محققین بزرگ جهان خوب دقت کنید :

« چندین سال قبل تحقیق جالبی در این رابطه انجام شد که چرا تعداد اندکی از افراد، موفق می شوند از سرطان نجات پیدا کنند، در حالیکه بیشتر افراد نمی توانند. در این مطالعه از 100 نفر مصاحبه انجام شد که در طی زندگی خود این بیماری در آنها تشخیص داده شده بود اما هنوز دست کم 12 سال پیش از این تشخیص، زنده بودند. هدف این تحقیق، شناسایی الگوی فکری یا رفتار مشترک میان این افراد نجات یافته بود. نتیجه ی شگفت انگیز این تحقیقات همه را متعجب کرد. با این وجود که این افراد تحت روش های درمانی گوناگونی بودند از جمله عمل جراحی ، شیمی درمانی ، طب سوزنی و رژیم های غذایی طبیعی و برخی نیز تنها از تکنیکهای روانشناسی یا روش های مذهبی استفاده کرده بودند.

منبع: vision-school.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *