حرکت اسکات را در برنامه ورزشی خود قرار دهید.

حرکت اسکات را در برنامه ورزشی خود قرار دهید.

تمرینات اسکات، ماهیچه‌های سرین، همسترینگ، مفاصل ران و چهار سر ران را به چالش می‌کشد. تمرینات ترکیبی، بیشتر از تمرینات انفرادی کالری می‌سوزانند و به آب کردن چربی کمک می‌کنند.

قرار دادن تمرینات اسکات در جلسات تمرینات قدرتی، به میزان دو یا سه بار در هفته، یک راه موثر برای کاهش چربی بدن و تقویت عضلات شماست.

شروع کنید

تمرینات اسکات، قسمت پایین بدن را تقویت می‌کنند. برای انجام این حرکت، صاف بایستید. زانوهایتان را کمی خم کنید و پاهایتان را به  اندازه‌ی عرض لگن‌تان از هم باز کنید. لگن‌تان را به سمت عقب ببرید و زانوهایتان را خم کنید. وقتی رانتان با زمین موازی شد، مکثی کنید. سپس با فشار آوردن روی پاشنه پایتان بلند شوید و دوباره به وضعیت اول بازگردید. ۱۲ تا ۱۵ بار این حرکت را تکرار کنید.

بقیه‌ی چیزها را فراموش نکنید

ترکیبی از یک رژیم غذایی سالم، تمرینات قدرتی و کاردیوی منظم، بهترین راه برای آب کردن چربی بدن است. وارد کردن تمرینات اسکاتدر برنامه‌تان مفید خواهد بود، اما برای رسیدن به بهترین نتیجه، روی یک روش جامع تمرکز کنید.

منبع: مجله سلامت


نویسنده مطلب:




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.