ریپورتاژ

منظور از نسل سوم خرید خودرو چیست؟

خودرو، کالایی که با توجه به افزایش قیمت لحظه‌ای و بی‌وقفه به یک کالای باارزش در دنیای امروز تبدیل شده است. بعید به نظر نمی‌رسد که در آینده‌ای نه چندان دور نمایشگاه‌های خودرو نیز مثل طلافروشی‌ها یک بورد روی دیوار نصب کنند و قیمت خودرو را به صورت لحظه‌ای از درگاه‌های اتحادیه دریافت کنند. همین موضوع سبب می‌شود که وقت برای خریدارانی که پولی در بساط دارند همچون طلا شده و آن‌ها را وادار به عجله در خرید خودرو کند.

با نسل سوم خرید خودرو آشنا شوید

با توجه به اینکه عصر امروز عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات است، استفاده از تکنولوژی در خرید خودرو نیز می‌تواند به کمک شما بیاید. همراه مکانیک بزرگ‌ترین نمایشگاه آنلاین خرید و فروش خودروهای کارشناسی‌شده است که با حذف واسطه‌ها و استفاده از تیم متخصص قیمتی منصفانه بر روی خودروها گذاشته و در تمامی مراحل خرید خودرو شما را همراهی می‌کند.

اگر همراه مکانیک را به عنوان مشاور خود انتخاب کنید، لازم است که مرورگر خود را باز کرده و وارد سایت hamrah-mechanic.com شوید. در قسمت ثبت درخواست خرید خودرو می‌توانید مشخصات خودروی موردنظر، بودجه و شهر محل سکونت خود را ثبت کنید و منتظر بمانید تا همراه مکانیک به جای شما در تمام کانال‌های دسترسی به خریداران خودرو از جمله نمایشگاه سایت جست‌وجو کند. پس از ثبت مشخصات موردنظر در مدت کوتاهی مشاوران همراه مکانیک با شما تماس گرفته و ضمن پاسخ به سوالات شما، نیازهایتان را نیز به طور واضح و شفاف مشخص می‌کنند.

پس از این مراحل مشاوران در نمایشگاه بزرگ همراه مکانیک و دیگر درگاه‌های فروش خودرو به دنبال خودروی موردنظر شما می‌گردند و ۳ تا از مناسب‌ترین گزینه‌های موجود را به شما معرفی می‌کنند. در صورتی که مشخصات اولیه خودروها مورد تایید شما قرار بگیرد، یک کارشناس به نمایندگی از شما به محل خودرو مراجعه کرده و گزارش کامل کارشناسی آن را تهیه می‌کند. تجربه تیم همراه مکانیک نشان داده است که انتخاب خریدار همواره از میان خودروی اول و دوم است و خیلی کم پیش می‌آید که گزارش کارشناسی هر دو گزینه اول مورد تایید نبوده باشد و کار به خودروی سوم بکشد.

نکته دارای اهمیت در این فرایند این است که کلیه خودروهای معرفی شده توسط همراه مکانیک به وسیله کارشناسان خبره کارشناسی شده‌اند و همه ایرادها و مشکلات آن‌ها شناسایی شده است. همچنین قیمت گذاری آن‌ها با وسواس بالایی انجام گرفته و خریدار می‌تواند مطمئن باشد که هیچ‌گونه غرضی در قیمت گذاری نیست. چرا که کارشناسان همراه مکانیک نه با فروشنده آشنا هستند و نه با خریدار.

پس از اینکه خودروی موردنظر خود را پسندیدید، یک بار دیگر خودرو توسط کارشناسان همراه مکانیک کارشناسی می‌شود تا اگر عیب و ایرادی نادیده مانده یا جدیدا اضافه شده است به شما اطلاع داده شود. در ادامه راه مشاوران عقد قولنامه همراه مکانیک به محل خودرو اعزام شده و با عقد قرارداد قانونی، قولنامه خرید خودرو را تنظیم کنند و ضمانت‌نامه کارشناسی و پرداخت خسارت را به شما تقدیم کنند. به این ترتیب خیال شما از بابت مشکلات حقوقی پس از خرید نیز راحت می‌شود.

به این ترتیب با استفاده از این روش در حداکثر ۷ روز پس از اینکه اقدام به خرید خودرو کرده‌اید می‌توانید خودروی موردنظر خود را سوار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *