سلامتیسلامتی پوست

زنان چینی چگونه زیبا میمانند؟

چیز تازه‌ای نیست که خانم‌های سراسر دنیا می‌خواهند از اسرار زیبایی چینی آگاه شوند. به این خاطر که زن‌های چینی سیمای بسیار زیبایی دارند. ظاهرشان ساختگی باشد یا نه، رنگ چهره‌ی زن‌های چینی بی‌عیب است. بدون شک یک سیمای بی‌نقص در هر کجای دنیا که باشید بهترین اساس زیبایی است.

خانم‌های چینی به این امر بسیار آگاهند که اگر می‌خواهند زیبا باشند باید به سلامتیشان اهمیت دهند. آن‌ها طوری تربیت شده‌اند که غذا ها و داروها را بشناسند. اگر درست غذا بخورید بهترین ظاهر را خواهید داشت، مثلا پوستتان بی‌نقص و موهایتان براق خواهند بود.

خانم‌های چینی به شدت به قدرت چای سبز معتقدند. نه تنها هر روز چای سبز می‌نوشند بلکه صورتشان را نیز با آن شستشو می‌دهند. برای قرن‌ها زن‌های چینی از محلول‌های پاک کننده‌ی حاوی چای سبز و همچنین پد‌های گرم و سرد (بسته به فصل) استفاده کرده‌اند.

ماده‌ی دیگری که نسل‌ها مورد اعتماد خانم‌های چینی بوده است درخت جینسنگ است. این ماده انقدر مفید است که هم می‌توانید آن را بخورید و هم به طور موضعی روی پوست استفاده کنید.

خانم‌های چینی هنگام آرایش معمولا یک پودر بسیار ملایم، ظریف و مات با کمی ته مایه‌ی صورتی ملایم یا سفید مرمری را انتخاب می‌کنند. آن‌ها معمولا این پودر پایه‌ی لطیف را با یک شت نرم بزرگ روی پوست می‌کشند.

کمرنگی پوستشان به آن‌ها اجازه می‌دهد که خط چشمی از سرمه به چشمانشان بکشند. و لب‌هایشان را در غروب قرمز پررنگ و در طول روز صورتی کمرنگ می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *