تغذیه و تناسب انداملاغری و کاهش وزن

دردسرهای چاقی را از زبان ملیسا مک کارتی

مقاله در یک نگاه

ملیسا مک کارتی نویسنده، بازیگر و کمدین اهل آمریکاست. او همواره به دلیل چاقی بیش از حدش با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده و همواره برای انتخاب لباس به دردسر افتاده. به حدی که برای یکی از مراسم های اسکارها نتوانسته هیچ لباس مناسبی تهیه کند. اما با تغییر در سبک زندگی و افزایش فعالیت های ورزشی توانست به تناسب اندام خوبی برسد.

ملیسا مک کارتی همیشه با یک چهره ی شیطنت آمیز و با شور و نشاط ظاهر می شود و به همین دلیل است که بسیاری از مردم او را دوست دارند. او اصلا برایش مهم نیست که دیگران درباره ی او و وزنش چه می گویند. اما در فیلم اخیرش به نام پایه میهمانی با ظاهری لاغر خودنمایی کرد. اگر می خواهید راز موفقیت او را بدانید، با برنافیت همراه باشید.

ملیسا همه سایزی را تجربه کرده

ملیسا مک کارتی- موفقیت و انگیزه- برنافیت

ملیسا می گوید که وزنش در گذشته دستخوش تغییرات زیادی شده. “بخشی از ۲۰ سالگی ام را در خوش تیپ ترین شکل ممکن بودم، اما قدر آن را ندانستم. هم اکنون بهترین بچه ها و خوش قلب ترین شوهر روی زمین را دارم و همه چیز خوب پیش می رود، اما وزنم بالا رفته”.

او همیشه برای انتخاب لباس به دردسر افتاده

مک کارتی به راحتی در مورد مشکلاتش برای پیدا کردن لباس برای شوهای بزرگ صحبت می کند. “هر وقت برای لباس خریدن بیرون می رفتم، نا امید به خانه باز می گشتم. به طوری که دو اسکار قبل، هیچ لباس مناسبی نتوانستم تهیه کنم. با ۵، ۶ طراح لباس صحبت کردم، اما جواب همه ی آنها منفی بود.”

او علاقه ای به رژیم ندارد

ملیسا مک کارتی- موفقیت و انگیزه- برنافیت

ملیسا در یکی از مصاحبه هایش در سال ۲۰۱۴ می گوید: می توانستم سالم تر غذا بخورم، می توانستم کمتر بنوشم، حتی می توانستم یک زبان جدید یاد بگیرم، اما رژیم گرفتن برایم غیر ممکن بود.”

ملیسا با تغییر طرز تفکرش توانست ۲۳ کیلو گرم کم کند

ملیسا مک کارتی تنها با تغییر طرز تفکرش در مورد زندگی توانست ۲۳ کیلوگرم کم کند. او می گوید: “تنها کاری که کردم این بود که نسبت بهکاهش وزن بی خیال شدم. هیچ فعالیت شادی نداشتم. زندگی خسته کننده شده بود و سعی می کردم ۷:۳۰ شب بخوابم. همین ترفند برای من کارساز بود.”

او فعالیت های ورزشی خود را نیز افزایش داد

ملیسا مک کارتی- موفقیت و انگیزه- برنافیت

هم زمان با بازی در فیلم جاسوس، ملیسا فعالیت های ورزشی روزانه ی خود را نیز آغاز کرد و به محض قطعی شدن نقشش شروع به تمرین های ورزشی با یک مربی رزمی کرد.

او کاهش وزنش را حفظ کرد

ملیسا مک کارتی- موفقیت و انگیزه- برنافیت

در آخرین حضورش در فستیوال فیلم تورنتو، مک کارتی آنقدر خوش اندام شده بود که تصور می شود، وزن بیشتری کم کرده باشد.

منبع: برنافیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *