سلامتیسلامتی پوست

۴ مورد از بهترین روش ها برای جوان سازی پوست

برای داشتن ظاهری جوان تر ممکن است بوتاکس بهترین راه حل نباشد. تصمیم راجع به جراحی، از هر نوعش که باشد، باید با دقت و بدون هیچ عجله ای گرفته شود. خبر خوب این است که جایگزین های فراوانی وجود دارند که شما را از بوتاکس بی نیاز می کنند.

کرم ضد پیری مناسب

کرم های ضد پیری به درد نخور بسیاری در بازار موجودند، که اکثرشان ادعاهای نادرستی دارند. ولی گزینه های عالی کمی هم هستند که تقریبا می توانند فورا در سرعت پیر شدن پوستتان تغییر ایجاد کنند. برای یافتن بهترین محصولات می توانید نقدهای آنلاین را بخوانید تا ببینید مردم کدام محصول را پیشنهاد می کنند.

پروتاکس را امتحان کنید

پروتاکس اسمی خیلی شبیه به بوتاکس دارد، که البته دلیل خوبی برایش هست. پروتاکس همان تاثیر بوتاکس را دارد، با این تفاوت که به صورت ژلی روی پوستتان اعمال می شود. چند هفته طول می کشد تا پیشرفت پوستتان به چشم بیاید. ولی وقتی که تاثیرش معلوم شد ماندگاری خیلی بیشتری از بوتاکس هم خواهد داشت!

سری به مرکز ماساژ و آب درمانی بزنید

نگاهی به درمان های ارائه شده توسط مرکز ماساژ زیبایی محله تان بیندازید. معمولا حداقل یک درمان به سبک بوتاکس در بینشان خواهد بود. این درمان همان اثر بوتاکس را می گذارد با این فرق که در آخر کار احساس آرامش بیشتری خواهید داشت.

درمان لیزری

اگر می خواهید پول خرج کنید به سراغ درمان لیزری بروید. معمولا کارشان را با لایه برداری اولین لایه ی سطح پوست انجام می دهند. ولی در بعضی از درمان های لیزری به سادگی لایه های درونی پوست را گرم می کنند که به تولید کلاژنبیشتر کمک می کند.

این ها جایگزین های اصلی برای بوتاکس هستند. دیگر لازم نیست برای داشتن پوستی جوان و پر طراوت تحت عمل جراحی قرار بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *