روانشناسیروانشناسی شخصیتروانشناسی عمومی

آشنایی با ۲۰ نشانه شوهر خیانتکار که نمی دانستید

می‌دانم این‌که به خاطر چنین موضوعی تا صبح خوابتان نگیرد چگونه است. اصلا حس خوبی نیست. خوب، فرد باید به دنبال چه چیزهایی باشد که بفهمد شوهرش به او خیانت می‌کند یا نه؟ همچنین چگونه می‌تواند خیانت آن‌ها را ثابت کرد؟ مهمترین نشانه های مرد خیانتکار را در این‌جا آورده‌ایم. با سایت بازده همراه باشید.

نشانه های مرد خیانتکار

در ادامه مهمترین نشانه های مرد خیانتکار آمده است

۱. آن‌ها دائما شما را به خاطر خیانت کردن سرزنش می‌کنند

مسئله‌ای که در میان افراد خیانتکار مشترک است این است که آن‌ها دیگران را به خاطر رفتار خودشان سرزنش می‌کنند. دلیل این رفتار، فریبکاری است. به این کار، شستشوی مغزی می‌گویند و به این معناست که توجه را از روی خود برداشته و روی شما می‌گذارند.

فرد فریبکار در حال خیانت است – با معشوق خود قرار پنهانی دارد و از آن لذت می‌برد. آن‌ها تلاش می‌کنند این راز را حفظ کنند. برای این‌که ذهن شما را از این مسئله دور کنند، شما را برای خیانت کردن سرزنش می‌کنند. هدف آن ها این است که شما را مشغول دفاع از خودتان کنند تا آن‌قدر از نظر عاطفی آشفته شوید که وقت کافی برای توجه به رفتار فریبکارانه آن‌ها نداشته باشید.

اگر همسر شما اغلب این کار را انجام می‌دهد، نشانه این است که با شخص دیگری رابطه دارد.

۲. از ازدواج یا رابطه‌ای که دارید ایراد می‌گیرند

نکته‌ای که درباره همسر خیانتکار باید مورد توجه قرار دهید این است که سعی می‌کنند رفتار خود را منطقی جلوه دهند. یکی از روش‌های انجام این کار این است که ازدواج و رابطه‌ای که دارید را بدتر از چیزی که هست نشان می‌دهند.

این کار باعث می‌شود حس کنند خیانت‌شان یک انتخاب نبوده بلکه یک ضرورت بوده است. در واقع « فرار» از ترس‌های مشکلات زناشویی بوده است. اما اشتباه نکنید، این واقعیت نیست!

درواقع ممکن است ازدواج شما خیلی خوب و عالی باشد. این کار فقط روش آن‌ها برای منطقی نشان دادن رفتارشان است. اگر دیدید شوهرتان دائما از شما یا رابطه‌تان ایراد می‌گیرد، این کار نشانه خیانت است.

Image result for SIGNS YOUR HUSBAND IS CHEATING

۳. ازدواج شما کاملا ناگهانی از همیشه بهتر می‌شود

اگر ازدواج‌تان در حال حاضر عالی است، نمی‌خواهم ذهن‌تان را مشغول کنم اما ممکن است نشانه خیانت شوهرتان باشد. این مسئله بیشتر درمورد روابطی صدق می‌کند که خیلی خوب نبوده‌اند اما  کاملا ناگهانی به بهترین رابطه تبدیل می‌شوند.

ممکن است به آن شک کنید که البته شک‌تان درست است. طبیعی نیست که یک چیز بد به طور ناگهانی به یک چیز عالی تبدیل شود. بنابراین اگر به طور اتفاقی اتفاق افتاد، ممکن است این احتمال وجود داشته باشد که شوهرتان نیازهایش را در جای دیگری تامین می‌کند.

چیزی که شما برای آن‌ها فراهم نمی‌کنید خیلی برای‌شان مسئله مهمی نیست زیرا آن را از شخص دیگری دریافت می‌کنند. حالا می‌توانند روی قسمت‌های خوب ازدواج‌تان تمرکز کنند که باعث می‌شود خوشحال‌تر باشند و بیشتر قدر شما را بدانند. کاری که شما را خوشحال می‌کند ( که البته هزینه زیادی برای آن خواهید داد)

نشانه های مرد خیانتکار ۴: بهتر از قبل به نظر می‌رسند

با این‌که از خوب لباس پوشیدن شوهرمان برای خودمان خوشحال می‌شویم اما می‌تواند نشانه خیانت کردن او نیز باشد. فقط به آن فکر کنید.

زمانی که مجرد هستید و می‌خواهید دیگران را جذب کنید چه کار می‌کنید؟ سعی می‌کنید از همیشه بهتر به نظر برسید. اما زمانی که به رابطه‌ای مثل ازدواج متعهد هستید، این مرحله کمرنگ می‌شود. یعنی دیگر خیلی به آن نیاز ندارید. البته به این معنا نیست که نمی‌خواهید فرد مورد علاقه خود را تحت تاثیر قرار دهید. اما بیایید آن را بپذیریم، همیشه این‌گونه نیست.

اگر می‌بینید شوهرتان که قبلا خیلی به ظاهر خود اهمیت نمی‌داد، حالا اهمیت می‌دهد، نشانه‌ای قوی از خیانت کردن اوست.

۵. خیلی با شما صحبت نمی‌کنند

طبیعی است که یک ازدواج به مرحله‌ای برسد که به اندازه قبل با هم صحبت نکنید اما خیلی بد نمی‌شود. این مسئله واقعا برای رابطه خطرناک است.

فقط این نیست، بلکه این مسئله نشانه خیانت کردن شوهرتان نیز هست. این مسئله معمولا با روابط عاطفی در ارتباط است.

ممکن است شوهر شما بازخوردی که دوست داشته است را در هنگام تعریف کردن یک ماجرا از شما دریافت نکرده باشد. اگر این مسئله در اغلب مواقع اتفاق بیفتد، برای زدن این حرف‌ها، شخص دیگری را پیدا می‌کند.

و زمانی که آن فرد را پیدا کرد، دیگر درمورد چیزی با شما صحبت نمی‌کند. اگرچه این نوع از خیانت در گروه « بی‌وفایی عاطفی» قرار می‌گیرد اما به هر حال خیانت است.

بی‌وفایی عاطفی معمولا به صورت آنلاین رواج دارد زیرا به حضور فیزیکی نیاز ندارد.

Related image

۶. زمانی که او را با این افکار مواجه می‌کنید، از صحبت کردن طفره می‌رود

کاملا طبیعی است که همسرتان در مقابل بعضی از رفتارهای اخیرتان بایستد. و اگر واقعا خیانت نکرده‌ است، بدون شک توضیح خوبی برای برخی رفتارها خواهد داشت.

می‌نشیند و همه چیز را آرام توضیح می‌دهد. هیچ کار اشتباهی نکرده‌ است بنابراین چرا قضیه را بزرگ کند؟ خوب. اما یک فرد خیانتکار؟ اصلا فکر نکنید که چنین کاری کند.

رفتار معمول یک شوهر خیانتکار در این مواقع، عصبانیت و تاثیر گذاشتن روی ذهن طرف مقابل است.

حتی اگر خیانت کردن آن‌ها را ثابت کنید، باز هم همین‌گونه رفتار می‌کنند. بنابراین اگر شوهرتان شما را از وفاداری خود مطمئن نمی‌کند، نشانه بزرگی از خیانت است.

نشانه های مرد خیانتکار ۷: صمیمیت از بین می‌رود

از بین رفتن جذابیت جنسی واقعا ناراحت کننده است و می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد که یکی از آن‌ها دریافت این جذابیت از فردی دیگر است.

بنابراین اگر می‌بینید شوهرتان دائما شما را در اتاق خواب پس می‌زند، می‌تواند نشانه خیانت باشد.

۸. به شما بی‌احترامی می‌کنند

چه عدم توجه باشد چه سوء استفاده عاطفی، زمانی که همسرتان به شما بی‌احترامی می‌کند، در واقع نشانه بی‌احترامی کردن او به ازدواج‌تان است.

بحث کردن و عصبانی شدن از شریک‌تان کاملا طبیعی است، خط قرمزی وجود دارد که نباید از آن گذشت. بنابراین زمانی که می‌بینید شریک‌تان بارها از این خط قرمز می‌گذرد، به این معناست که دیگر به ازدواج‌تان اهمیتی نمی‌دهد.

اگر به این نقطه رسید، چرا اصلا فکر نمی‌کنید که در حال خیانت کردن به شماست؟ او نشان داده است که دیگر به چیزی اهمیت نمی‌دهد.

Related image

نشانه های مرد خیانتکار ۹: با تمام وجود مراقب تلفن خود هستند

تکنولوژی، خیانت کردن را برای همه آسان کرده است، مخصوصا که با تکنولوژی می‌توانند  با افراد دیگر در ارتباط باشند.

اگرچه هر فردی به حریم شخصی نیاز دارد اما افراد خیانتکار به شکلی غیر طبیعی مراقب تلفن همراه خود هستند که در اطراف همسرشان نباشد. برای مثال، آن‌ها تلفن خود را برای گوش دادن به موسیقی به ماشین متصل می‌کنند اما در هنگام بنزین زدن، گوشی را درمی‌آورند! این طبیعی نیست.

اکثر افراد می‌گذارند موسیقی در ماشین پخش شود و برای بنزین زدن بیرون می‌روند. اما فرد خیانتکار، زمانی که تلفن همراهش در کنار فردی است که می‌خواهد کارهای پنهانی خود را از او پنهان کند، نگران و دستپاچه می‌شود.

بنابراین اگر شوهرتان به طرز عجیبی مراقب تلفن همراه خود است، نشانه خیانت کردن اوست.

مخصوصا وقتی می‌دانید که امروزه بسیاری از افراد برای خیانت کردن از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

۱۰. دائما پست فرد خاصی را در شبکه‌های اجتماعی لایک می‌کنند

این فرد معمولا فردی از جنس مخالف است. اگر می‌بینید شوهرتان پست‌های یک فرد از جنس مخالف را دائما لایک می‌کند، نشانه رابطه است ( یا حداقل این‌که به دنبال رابطه است).

و اگر همسرتان می‌گوید که او فقط یک دوست یا همکار است باید بدانید که ۸۵٪ خیانت‌ها در محیط کار آغاز می‌شود.

Image result for SIGNS YOUR HUSBAND IS CHEATING

نشانه های مرد خیانتکار ۱۱: دائما اصرار می‌کنند که به سفر بروید

این‌که سفری باشد که به خانواده خود سر بزنید یا این‌که با دوستان خود به تفریح بروید اهمیتی ندارد. دلیل اصرار شوهرتان برای سفر رفتن شما این است که می‌خواهد وقت بیشتری را با فرد دوم بگذراند.

اکثر همسران خیانتکار می‌دانند که این موقعیت‌ها خیلی پیش نمی‌آیند، بنابراین خودشان سعی می‌کنند این‌گونه موقعیت‌ها را بسازند.

۱۲. واریزی‌های غیر قابل توجیه از بانک یا کارت اعتباری

ممکن است عبارت « بی‌وفایی مالی» را شنیده باشید. این مسئله زمانی است که همسرتان با ایجاد حساب بانکی که از آن خبر ندارید، واریزی‌های بانکی خود را از شما پنهان می‌کند.

این کار، نشان‌دهنده طلاق است. این که شوهران تلاش می‌کنند تراکنش‌های بانکی خود را پنهان کنند دلیل خاصی دارد. اگر چیزی به شما بگویند که با پیام‌های بانکی متناسب نیست، نقشه‌شان خراب می‌شود.

گاهی وقت‌ها همسران خیانتکار خیلی تنبل هستند و این کار را انجام نمی‌دهند و تصمیم می‌گیرند از یک حساب مشترک استفاده کنند. ممکن است فکر کنند که شما هیچ وقت حساب را چک نمی‌کنید. اما اگر واریزی‌های عجیبی از حساب‌تان دیدید یا دیدید شوهرتان تصمیم دارد حساب بانکی جدیدی درست کند، نشانه های مرد خیانتکار است.

نشانه های مرد خیانتکار ۱۳: احساس درونی تان به شما می‌گوید

درست است. این حسی است که ما به عنوان گونه‌های اجتماعی داریم. می‌توانیم بفهمیم که چیزی در رابطه‌مان مشکل دارد. به هر حال، همیشه هم درست نیست. این را هم باید در نظر بگیرید.

۱۴. دوستانش با شما به شکلی متفاوت رفتار می‌کنند

اغلب مواقع دوستان همسر شما قبل از شما از خیانت او خبردار می‌شوند. دلایل واضحی دارد. افراد معمولا کارهای خود را به دوستان یا حتی به افراد خانواده خود می‌گویند. مواردی نیز وجود دارد که این مسئله اتفاق نمی‌افتد و شخص، موضوع را کاملا محرمانه نگه می‌دارد.

اما اگر دوستان‌شان می‌دانند، احتمالا در کنار شما خیلی راحت رفتار نمی‌کنند. بنابراین دفعه بعدی که دورهمی دوستانه داشتید، به نحوه رفتار آن‌ها با خودتان توجه کنید.

اگر احساس‌تان خیلی قوی است، می‌توانید درمورد خیانت همسرتان از آن‌ها سوال کنید! پاسخ آن‌ها می‌تواند خیلی چیزها را نشان بدهد مخصوصا اگر آن‌ها را غافلگیر کنید. در اکثر موارد جواب آن‌ها منفی است اما شما باید به زبان بدن آن‌ها توجه کنید ( اگرچه می‌تواند کاری خطرناک باشد زیرا ممکن است دوست همسرتان به او بگوید که شما چنین سوالی پرسیده‌اید).

۱۵. برنامه روزانه آن‌ها به شکلی ناگهانی تغییر می‌کند

در اکثر مواقع، اگر همسرتان بخواهد تغییری در برنامه همیشگی خود ایجاد کند، از شما می‌خواهد که در این تغییر با او همراه باشید.

در یک ازدواج طولانی مدت، ما با روش‌ها و الگوهای زندگی روزانه خود با همسرمان هماهنگ هستیم. برنامه داخل و خارج از خانه همسر خود را می‌دانیم. اما اگر این برنامه به طور ناگهانی تغییر کند، می‌تواند نشانه این باشد که او این تغییر را ایجاد کرده است تا با فردی دیگر وقت بگذراند. بنابراین به برنامه و فعالیت‌های روزانه او دقت کنید. ممکن است علائم خاصی از خیانت در آن‌ها دیده شود.

Image result for SIGNS YOUR HUSBAND IS CHEATING

نشانه های مرد خیانتکار ۱۶: در گذشته خیانت کرده‌اند

آیا جمله : « کسی که یک بار خیانت کرده است، باز هم خیانت می‌کند» درست است؟ ممکن است نباشد. افراد می‌توانند تغییر کنند مخصوصا برای کسانی که دوست دارند.

به هر حال، مطالعات نشان می‌دهد احتمال خیانت کردن دوباره در افرادی که در گذشته خیانت کرده‌اند، از سایر افراد بیشتر است.

بنابراین اگر همسرتان قبلا ، به شما، با شما یا شخصی دیگر خیانت کرده است ، فقط بدانید احتمال زیادی وجود دارد که این کار را دوباره انجام دهد.

۱۷. استفاده ناگهانی بیشتر از شبکه‌های اجتماعی

اگر شوهرتان قبلا اصلا از شبکه‌های اجتماعی استفاده نمی‌کرد اما ناگهانی اغلب اوقات پست می‌گذارد، این احتمال وجود دارد که می‌خواهد توجه معشوق جدید و پنهانی خود را جلب کند

این مسئله به تغییر ناگهانی رفتار او برمی‌گردد و نشانه رابطه داشتن همسر شماست و البته این فقط مختص رفتار آنلاین اوست.

نشانه های مرد خیانتکار ۱۸: داستانی را به شما می‌گویند که قبلا نیز گفته‌اند

خوب، اگر همسرتان همیشه این‌گونه بوده است، احتمالا برایش طبیعی است. اما اگر اخیرا این رفتار را پیدا کرده‌ است، می‌تواند نشانه خیانت او باشد.

دلیل؟ اگر شوهرتان می‌خواهد چیزی را به شما بگوید، احتمالا فکر می‌کند آن را به شما نگفته است. می‌دانند به کسی گفته‌اند ( شما و معشوق پنهانی‌شان) اما دقیقا نمی‌دانند به کدامیک از شما گفته‌اند. به هر حال به شما می‌گویند تا مطمئن شوند.

به چیزهای کوچکی مانند این توجه کنید.

۱۹. پیدا کردن وسایل جلوگیری از بارداری

اگر شما و شوهرتان از کاندوم استفاده می‌کنید، مسئله‌ای نیست اما اگر استفاده نمی‌کنید و به طور ناگهانی کاندومی را در ماشین یا اتاق پیدا می‌کنید می‌تواند نشانه رابطه داشتن شوهرتان باشد.

۲۰. اگر هیچ وقت در کنار شما از تلفن استفاده نمی‌کنند.

وقتی می‌بینید همسرتان زمانی که کنارش نیستید دائما با تلفن صحبت می‌کند اما وقتی شما هستید این کار را نمی‌کند، علامتی قوی از خیانت است.

چرا؟ چون یک فرد خیانتکار از این‌که تلفنش نزدیک شما باشد می‌ترسد. او می‌داند که آن فرد جدید، ممکن است هر لحظه به پیام دهد.

و اگر شما در آن لحظه آن‌جا باشید به هم ریخته می‌شود و به دنبال بهانه می‌گردد. اما می‌تواند با بی‌صدا کردن تلفن و دور کردن آن از شما از همه این اتفاقات جلوگیری کند.

چگونه بفهمیم او دارد خیانت می‌کند

خوب، این علائم، مدرک خیانت نیستند. همه این‌ها به شرایط ربط دارند. این‌ها فقط رفتارهایی هستند که افراد خیانتکار معمولا از خود نشان می‌دهند.

منبع: بازده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *