سلامتیسلامتی پوستنکات سلامتی

۱۰ دلیل اصلی که مردان تمایلی به دکتر رفتن ندارند.

مردان دوست ندارند به دکتر بروند، مهم نیست که چقدر بیمار هستند ، ولی چه می شود که نزد پزشک نمی روند؟ پاسخ سوال چرا مردها به دکتر نمیروند چیست؟مردان به طورمعمول به دکتر رفتن اعتقادی ندارند دلایل زیر در ادامه این بخش از عطارباشی به ما کمک می کند تا درک کنیم که چرا مردان نسبت به مسائل مربوط به سلامت به شدت بی اعتنایی می کنند.کاشت مو
کاشت مو

چرا مردها به دکتر نمی روند؟

۱٫ آنها فکر نمی کنند مشکلی وجود داشته باشد

هیچ درد ناخوشایندی، هیچ تب تشدید شونده ای و هیچ چیز که یک جفت ایبوپروفن نتواند برطرفش کند وجود ندارد.چرا بیخودی شلوغش کنند؟ هنگامی که در معرض درد قرار میگیرند، مردان همیشه اینگونه فکر خواهند کرد این نگرش میتواند برای بسیاری از چیزها عالی باشد ،اما نه برای سلامتی شما.بسیاری از مشکلات که بیشترین تاثیر را بر سلامت مردان می گذارد، تنها توسط یک پزشک قابل تشخیص است.

 دلیل به دکتر نرفتن مردها

۲٫ نرفتن به دکتر به دلیل ترسیدن از تغییر:

درست است که ویزیت دکتر از شما ممکن است منجر به یک گفتگو درباره اینکه عادتها باید تغییر کنند شود تا شما بتوانید یک زندگی سالم داشته باشید. درست است که این گفتگو بنظر سخت می آید. تغییر در شیوه زندگی شما ممکن است به سادگی و لذت بخشی چند بازی بیشتر از بسکتبال با بچه ها و یا یک کلاس رقص در سالن رقص با شریک زندگی شما باشد با اینحال شما تا زمانی که از پزشک خود بپرسید ،چیزی نمیدانید.

۳٫نرفتن به دکتر به دلیل شرم آور بودن:

هر مکالمه ای که کلمات “پروستات” یا “بیضه” را شامل می شود، کمی گارد شخصی ایجاد میکند و می تواند ناراحت کننده باشد ؛ صحبت کردن درباره افسردگی و نگرانی های بهداشتی می تواند حتی سخت تر باشد. به یاد داشته باشید که پزشک شما یک فرد حرفه ای است که هرگز اطلاعات شما را با کسی که به آن نیاز ندارد به اشتراک نمیگذارد.

 رفتن به دکتر را شرم آور می دانند

۴٫ آنها فکر می کنند که محکم هستند:
بسیاری از متخصصان سلامت شرایط بهداشتی ضعیف مردان را به نگرش آنها نسبت می دهند. نگرشی که حس می کنند موظف هستند تا خطر را در کنترل خود در آورد.مردان به احتمال زیاد “بیماری” را سخت می کنند، زیرا پذیرش بیماری در برابر با ذهنیت مردانه ضعیف است آنها اولویت کار را بیش از درمان و بسیار به ندرت مسائل بهداشتی خود را با شخص دیگری در میان می گذارند.
۵٫ مردانگی از دست رفته:
بسیاری از مردان احساس می کنند که رفتن به پزشک چیز جوانی است، اما باید به یاد داشته باشید که در نهایت زنان طولانی تر زندگی می کنند. درست است که اتاق های انتظار با مجلاتی که عمدتا در مورد زنان هستند پر شده اند اما بسیاری از دستیار ها و پزشکان مرد هستند.

 دلایل اصلی که مردها به دکتر نمی روند

۶٫کمبود وقت از دلایل نرفتن به دکتر:

اکثر مردان در ساعات اضافی در محل کار با رقابت در محل کار رشد می کنند و اهداف مورد نیاز برای رسیدن به موفقیت دارند، جلسات آخر هفته و انجام شش کار ضروری است. مردان از این به عنوان بهانه ای برای اجتناب از پزشک رفتن استفاده می کنند، اما برای انجام یک سفر درون شهری که ۳۰ دقیقه طول می کشد غیرممکن است،که وقت دکتر رفتن داشته باشند. یا فقط می توانید یک پزشک در نزدیکی محل کار آنها پیدا کنید، که بتوانند در ساعت استراحت به او مراجعه کنند.

۷٫ انکار برای نرفتن به دکتر:

اکثر مردان اعتراف می کنند که نمی خواهند به پزشک مراجعه کنند، زیرا آنها خودشان می دانند که مشکل پیش آمده چیست. این انکار می تواند به عواقب شدید منجر شود که ممکن است در آینده در درمان، مشکلی پیش آید.

برای اینکه به دکتر نروند انکار می کنند

۸٫ آنها اهمیت پیشگیری را درک نمی کنند:
شما مجبور نیستید که به دکتر مراجعه کنید و اگر با آنها ارتباط برقرار کنید، هنگامی که بیمار می شوید، می توانید دسترسی آسان داشته باشید. یک بار در سال می توانید با وی تماس بگیرید تا درباره غربالگری مناسب صحبت کنید، که به شما کمک خواهد کرد که به خوبی سلامت باقی بمانید.

۹٫نداشتن احساس خوب برای به دکتر رفتن:

خوب است احساس خوب داشتن، اما شما نمی توانید با کلسترول بالا، فشار خون بالا و قند خون بالا احساس خوب داشته باشید ؛ مادر شما یا شریک زندگی شما پس از سکته مغزی شما احساس خوبی نخواهد داشت. منتظر نمانید تا احساس خوشحالی خودش برای ما از راه برسد.
۱۰٫ آنها تصور می کنند پزشک برای آنها عادات جدید تجویزی خود را انتخاب می کند:
خوردن ۱۲ بسته تنقلات در تعطیلات آخر هفته، ورزش نکردن و خوردن غذاهای ناسالم، در این میان، موارد دیگر… اینها مواردی نیستند که شما انتظار داشته باشید پزشک برای شما تجویز کند. مردان می ترسند که پزشکان آنها را در کمربند طولانی مدتی قرار داده و به آنها اجبار خواهند کرد که عادت های ناسالم خودشان را از بین ببرند.
منبع: نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *