آشپزیپیش غذا و دسرسوپ و آش

دستور تهیه سوپ لوبیا سفید ایتالیایی

سوپ ایتالیایی لوبیا سفید یک غذای خوشمزه و مفید است که می‌توانید از خوردن آن در کنار دوستان و خانواده لذت ببرید. می‌توانید این سوپ را با پنیر پارمیزان سرو کنید. در ادامه با عطارباشی  همراه باشید.

سوپ ایتالیایی

۵۰ دقیقه‌ای آماده می‌شود – برای ۴ نفر – ۲۴۵ کالری

مواد لازم

۱ قاشق غذاخوری روغن سبزیجات – ۱ عدد پیاز خردشده – ۱ ساقه کرفس، خردشده – ۱ حبه سیر، ریزشده – ۴۵۰ گرم لوبیای سفید (۲ قوطی کنسرو، بدون آب) – ۱ قوطی (۱۴ اونس) گوشتابه مرغ – ¼ قاشق چای‌خوری پودر فلفل سیاه – یک‌هشتم قاشق چای‌خوری آویشن خشک‌شده – ۲ فنجان آب – یک دسته اسفناج تازه، شسته‌شده و باریک بُرش زده شود – ۱ قاشق غذاخوری آب لیمو

طرز تهیه سوپ لوبیا سفید ایتالیایی

آماده‌سازی: ۲۰ دقیقه – پخت: ۳۰ دقیقه

۱.روغن را درون یک تابۀ بزرگ داغ کنید. پیاز و کرفس را به مدت ۵ تا ۸ دقیقه بپزید (تا زمانی که نرم شوند). سیر را اضافه کرده و برای ۳۰ ثانیه بپزید و به هم زدن ادامه دهید. سپس لوبیا، گوشتابۀ مرغ، فلفل، آویشن و ۲ فنجان آب را اضافه کنید. بگذارید سوپ به نقطۀ جوش برسد، سپس حرارت را کم کرده و بگذارید برای ۱۵ دقیقه دَم بکشد.

۲.با قاشق سوراخ‌دار ۲ فنجان لوبیا و مخلوط سبزیجات را از سوپ جدا کرده و درون ظرفی کنار بگذارید.

۳.سپس سوپ را درون یک مخلوط‌کن ریخته و با سرعت کم به خوبی مخلوط کنید تا یکدست شود. سپس سوپ مخلوط‌شده را درون تابه برگردانده و لوبیاهایی که درون یک ظرف ریخته بودید را نیز به درون تابه برگردانید.

همچنین بخوانید :  طرز تهیه سیب زمینی عسلی کنجدی

۴.دوباره سوپ را به نقطۀ جوش برسانید و هر چند وقت یکبار آن را هم بزنید. سپس اسفناج‌ها را اضافه کرده و به مدت ۱ دقیقه بپزید. آب لیمو را اضافه کرده و سوپ را از روی حرارت بردارید و با پنیر پارمیزان تازه و رنده شده سرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *