فال روزانه

فال روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

– فال روزانه در روز ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ برای متولدین فروردین ماه

شما امروز هر کاری انجام می‌دهید که در حین کار کردن لذت ببرید. خوشبختانه یک نفر هم بهتان کمک می‌کند، او به اندازه کافی تلاش می‌کند بهتان خوش بگذرد، اما نمی‌تواند همه چیز را راست و ریس کند. در حین شاد بودن به قوانین هم عمل کنید، زیرا اگر وسوسه شوید کاری انجام دهید که برخلاف وظیفه شناسی تان باشد، رئیستان فوری شما را مجازات می‌کند.

– فال روزانه در روز ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ برای متولدین اردیبهشت ماه

 شاید امروز اگر کسی از شما بخواهد که بین اختلافات همکاران یا دوستان نظر بدهید دچار شک و تردید بشوید. اما شما باید تأمل کنید، چون شما دو طرف قضیه را می‌بینید و به هر حال این مشکل شما نیست. با این وجود این موضوع تأثیری روی کار شما ندارد و باید در بی طرف بودن خود یا در مقابل اصرار دیگران برای پاسخ دادن به آنها، سفت و محکم باشید.

– فال روزانه در روز ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ برای متولدین خرداد ماه

امروز کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و به همین خاطر نمی‌توانید برای در خانه ماندن توجیه و بهانه بیاورید. حتی اگر ترجیح دهید که یک سری از کارهای شخصی تان را انجام بدهید، باز هم در کنار آنها مجبورید که به کارهای دیگری هم بپردازید. شما معمولا  روزهایی را  که باید وقت زیادی را برای کار کردن بگذارید و در آن روز پر تحرک باشید دوست ندارید، اما من برای شما راه حلی دارم! سعی کنید در کنار کار،‌ با تمرینات و مراقبه‌های آرامش بخش خستگی کار را از تن زدوده و به روح و روان تان آرامش را هدیه کنید.

– فال روزانه در روز ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ برای متولدین تیر ماه

امروز احتمالا یک خرج غیر منتظره برایتان بوجود خواهد آمد و آن وقت است که شما می فهمید که موقعیت مالی تان ناپایدار شده و باید برای آن فکری بکنید. اگر تعادل خرج و دخل تان بهم خورد ناراحت و تسلیم این موقعیت نشوید . این مشکلات و پیشامدهای اخیر موقت و زودگذر است و اگر چه ممکن است یک راه حل بلند مدت برای زمان کوتاهی جواب بدهد،‌ اما باید فردا یک تصمیم فوری برای این مشکل خود بگیرید..

– فال روزانه در روز ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ برای متولدین مرداد ماه

 محدودیتهایی که به طور طبیعی باعث می‌شوند یک دوست نزدیک با شما صمیمی‌تر شود اکنون دور شده‌اند. در ابتدا این مسأله بسیار واضح به نظر می‌رسد، اما بعد ارائه کردن یک تعریف مشخص برای آن کار مشکلی خواهد بود، به خصوص اگر شما به طور غیر منتظره‌ای با یک فرد خاص احساس نزدیکی کنید. تلاش شما برای تشریح کردن روابطتان شاید به بن‌بست بخورد، بنابراین اصلاً نیازی نیست که شما این کار را انجام دهید. فقط آگاهی داشته باشید که شاید شما قبل از اینکه بفهمید که آیا می‌خواهید این کار را انجام دهید یا نه، خودتان را درگیر مسائل حاشیه‌ای کنید.

– فال روزانه در روز ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ برای متولدین شهریور ماه

 امروز شما دوست ندارید از لاک خود بیرون بیایید! اما شرایط و مشکلات بهتان اجازه نمی‌دهند که یک جا ساکن بمانید. شاید شما نگران اتفاقاتی که دور و برتان رخ داده باشید، ولی مجبور خواهید شد در مورد بعضی چیزها صحبت کنید. باید وقتی را به کندو کاو کردن رازهای ناشناخته اختصاص دهید، برای آنکه خود شما دقیقاً چیزهایی را که پیدا خواهید کرد را نمی‌شناسید. کشفیات خودتان را با کسی که بهش اطمیمنان دارید در میان بگذارید.

– فال روزانه در روز ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ برای متولدین مهر ماه

شما امروز در کانون توجه دیگران هستید و نسبت به عشق و علاقه ای که نثارتان می‌شود حس خوبی دارید. اغلب اوقات می‌توانید نسبت به نیازهایتان راز نگه دار باشید، اما حالا ابراز کردن آنها برایتان خیلی راحت است. البته حتی اگر درمورد آن حرف هم بزنید باز انگیزه و محرک شما مرموز باقی خواهد ماند. افراد دیگر راضی نخواهند شد، مگر آنکه آنها هم بفهمند پشت پرده چه خبر است! یادتان باشد که وظیفه شما نیست چیزی که با حرف و کلمه قابل تعریف نیست را برای دیگران توضیح دهید.

– فال روزانه در روز ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ برای متولدین آبان ماه

امروز شما مشتاقانه می‌خواهید در مورد موضوعی که ازش روی گردان بودید تحقیق کنید. همه ترس و هراسهای شما نسبت به این موضوع امروز کاملاً از بین رفته است. شما خیلی دوست دارید که دیگران هم نقطه نظرات شما را بشنوند، چرا که می‌دانید هم اکنون تأثیر فوق‌العاده ای بر دیگران خواهید گذاشت. فقط یادتان باشد قبل از اینکه به موضوع بعدی بپردازید به آنها فرصت کافی بدهید که نظرشان را درباره گفته‌های شما بگویند.

– فال روزانه در روز ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ برای متولدین آذر ماه

 اهداف غیر عادی کاری شما امروز باعث ناامیدی‌تان می‌شوند. از سوی دیگر شما با استفاده از رویاهایی که برای تمام کردن کارهایتان بهتان انگیزه می‌دهند می‌توانید تصویر بسیار روشنی از آینده خود در ذهنتان مجسم کنید. نگران رسیدن به اهدافی که در ذهنتان تجسم کرده‌اید نباشید. در حال حاضر فقط حرکت کردن در مسیری معمولی برایتان کافی خواهد بود.

– فال روزانه در روز ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ برای متولدین دی ماه

 تعلقات عاطفی که نسبت به شخص خاصی دارید ممکن است امروز بزرگ‌تر آن چیزی که هست به نظر برسد. اگر چه این خوب نیست که خود را به خاطرآن حساس و آسیب پذیر نشان  بدهید و و تمایلات عاشقانه خو د را با او قسمت کنید. این امکان وجود دارد که بتوانید او را به خود جذب کنید. اما آن را عرضه نکنید، اول رضایت او را به دست آورید وبعد  ببینید چه اتفاقی می‌افتد.

– فال روزانه در روز ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ برای متولدین بهمن ماه

 شما می‌خواهید بدانید که احساسات‌تان ثابت و بدون تناقض هستند یا نه. چرا که می‌خواهید فعالیت‌هایتان بر اساس و پایه واقعیت شکل بگیرند. متاسفانه امروز شما در حالیکه اطلاعات بیشتری جممع می‌کنید احساسات‌تان نیز تغییر می‌کنند. به جای سرسختی کردن و پافشاری کردن بر روی دیدگاه‌هایتان، درحالیکه روز می‌گذرد واکنش‌های شما نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی هستند. تا موقعی که مجبور نشده اید هیچ تصمیم بلند مدتی نگیرید؛ جوابی که حالا می‌دهید لزوماً آخرین جواب شما نخواهد بود!

– فال روزانه در روز ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ برای متولدین اسفند ماه

شما می‌توانید به طرف یک نقطه عطف نسبتاً مهم بروید، اما شما هنوز می‌خواهید باور کنید که می‌توانید همه کارها را مثل قبل ادامه دهید. حقیقت این است که همه چیز امروز باید تغییر کند، شما برای مدیریت کردن این فشار توانایی دارید، اما احساسات شما آنقدر شدت می‌یابند که شما نمی‌توانید جلوی آنها را بگیرید. تمام افرادی که به نوعی گرفتاری دارند به جای جبهه‌گیری در مقابل ناشناخته‌ها اگر آنها را با آغوش باز پذیرند، زندگی راحت‌تری خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *