بهداشت بانوانسلامتی

نکاتی کاربردی در نگهداری از لباس زیر زنانه

لباس زیر زنانه و نحوه نگهداری از آن

با انتخاب مناسب یک لباس زیر زنانه و پوشیدن آن زیبایی شما افزایش می یابد،بنابر این اگر شما لباس زیر بدی را انتخاب کنید حتی اگر لباس فوق العاده را به تن داشته باشید اما باز هم بد جلوه می کنید.در این مطلب به نکاتی درباره نحوه انتخاب و نگهداری لباس زیر زنانه پرداخته ایم پس با ما همراه شوید.کاشت مو

کاشت مو

چگونه از لباس زیرمان نگهداری کنیم

چگونه بهترین لباس زیر را انتخاب کنم

چرا نباید سینه بند خود رادر کشو قرار دهید و در عوض چگونه باید از آنها نگهداری کرد؟

خیلی از ما علاوه بر اینکه سوتین با سایز های اشتباه می خریم ، از آنها اشتباه هم نگهداری می کنیم.در حال حاضر اکثر ما می دانیم که از سوتین های خود اونطور که باید مراقبت نمی کنیم.با این حال وقتی که نوبت سینه بندها می شود ، علاوه بر اینکه پول زیادی هم صرف خرید کردن شان میکنیم ، معمولا آنها را درست انتخاب نمی کنیم.
برای شروع، هفت تا ده زن با سایز سوتین های اشتباه در حال پیاده روی هستند.علاوه بر اینکه بزرگ به نظر می رسد، حتی می توانند با مشکلات دیگری مانند درد پشت همراه باشند یا حتی مشکلات تنفسی ایجاد کنند.
بدترین جا برای نگه داشتن لباس زیر زنانه
نکاتی کاربردی در نگهداری از لباس زیر زنانه
۱٫یکی دیگر از اشتباهات ما، بعد از شستن لباس زیر می باشدکه اکثر اوقات برای خشک شدنشان زیر لباس های دیگر پنهان میکنیم اما در واقع باید اجازه دهیم که عرق و خاکی که جذب آن شده، هوا از بین ببرد.
۲٫باید مطمئن شویم که آنها در جای تمیز هستند و ترجیحا آویزان شوند.
۳٫سعی کنید که هر روز شسته شوند تا به سلامت شما هم کمک شود.
برطبق گفته خانه دارهای خوب تخقیقات نشان می دهد که اکثر فقط دو تا از سوتین های خود را استفاده میکنند و مابقی در کشو نگهداری می شوند.
منبع: نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *