پودینگ موز و توت فرنگی

طرز تهیه پودینگ موز و توت فرنگی

پودینگ موز، توت فرنگی و دانه‌های چیا گزینه‌ای عالی برای اضافه کردن مقداری فیبر و پروتئین به وعدۀ صبحانه می‌باشد. در این مطلب طرز تهیه پودینگ موز و توت فرنگی را یاد بگیرید، شب آن را آماده کرده و درون یخچال بگذارید تا برای وعدۀ صبحانه آمادۀ مصرف باشد.

طرز تهیه پودینگ

پایۀ این پودینگ خامه‌ای توت‌فرنگی‌های تازه هستند. پودینگ موز و توت فرنگی یک صبحانۀ شیرین است که فقط از میوه‌های کامل تهیه شده و دانه‌های چیا نیز محتوای پروتئین آن را تامین می‌کنند.

مواد لازم برای ۲ نفر

  • ۲ عدد موز
  • ۲ فنجان آب
  • ۲ فنجان توت فرنگی تازه
  • ۶ قاشق غذاخوری دانه‌های چیا
  • موز اضافه (اختیاری)

طرز تهیه پودینگ موز و توت فرنگی

  1. موزها، آب و یک‌ونیم فنجان از توت فرنگی‌ها را درون مخلوط‌کن ریخته و آنقدر مخلوط کنید تا یکدست شوند. سپس مخلوط را درون دو شیشه بریزید.
  2. ۳ قاشق غذاخوری از دانه‌های چیا را به هر کدام از شیشه‌ها اضافه کنید. اگر می‌توانید شیشه‌ها را چندبار تکان دهید و سپس آنها را شب درون یخچال بگذارید.
  3. صبح بعد از بیدار شدن شیشه‌ها را درون دو کاسۀ مجزا خالی کنید. نصف فنجان توت فرنگی باقی‌مانده را برش زده و بر روی پودینگ‌ها بریزید. همچنین می‌توانید از موز برش زده استفاده کنید.
منبع: گیاه یاب

نویسنده مطلب:




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *