فال روزانه

فال روز دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۷

– فال روزانه در روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین فروردین ماه

شما امروز احساس خیلی خاصی نسبت به اتفاقات درست و نادرستی که پیرامونتان رخ می‌دهد دارید. شما توانایی قضاوت کردن فوق العاده‌ای دارید، چرا که هم اکنون قدرت قضاوت شما خیلی قوی شده است و همچنین توانایی دیدن هر دو جنبه یک سوال به آن اضافه شده است. فقط فراموش نکنید حرف شما سخن نهایی نیست، پس فقط به عنوان یک فرضیه آن را بیان کنید. به افراد دیگر زمان بدهید، آنها نیاز دارند خودشان به آگاهی برسند.

– فال روزانه در روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما در این روزها اعتمادهای نابه جا و نادرستی را به افراد متفاوت می‌کنید. بهتر است این کارتان را ترک نمایید زیرا در غیر این صورت  شکست بزرگی در تقدیر شما به چشم می‌خورد. شما بیش از حد به افرادی که بر سر راه تان قرار می‌گیرند خوش بین هستید اما در قرن ۲۱ بهتر است استراتژی خود را تغییر دهید زیرا دیگر افراد ساده دل نیستند.

– فال روزانه در روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین خرداد ماه

شما امروز خیلی سریع به سمت فعالیت‌های اجتماعی کشیده می‌شوید، چرا که خیلی مجذوب پویایی و فعالیت‌های گروهی که عضوش هستید شده اید. علاوه بر این خیلی دوست دارید سوءتفاهمات را برطرف کنید. اگر کسی بهتان گفت که شما انسان ضعیفی هستید چون خیلی زود از موضع خود پایین می‌آیید، از اینکه افکار خود را به او بگویید هراس نداشته باشید.

– فال روزانه در روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین تیر ماه

شما ممکن است امروز در رابطه با کسی که شما را به درستی نشناخته و قضاوت نادرستی کرده، عصبانی شده باشید. ناامیدی شما بیشترخواهد شد چرا که به نظر می‌رسد جدایی بین شما بیشتر شود، اما به یاد داشته باشید که اوضاع بدتر از این است که به نظر می‌رسد. به یاد داشته باشید یک فرصت جدید می‌تواند یک مشکل را حل کند و می‌تواند به موقعیت کمک کند. قدم اول را بردارید و صحبت را آغاز کنید.

– فال روزانه در روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین مرداد ماه

 امروز قبل از اینکه خیلی ولخرجی کنید موجودی حساب خود را چک کنید، برای اینکه ممکن است فکر کنید که وضع مالیتان نسبت به همیشه بهتر شده است! اگر دوستتان و یا نامزدتان شما را ترغیب به خرید کردن می‌کند، حواستان را جمع کنید، برای اینکه این هشداری برای شما است و لزوماً به نفعتان نیست. باوجود اینکه شما خودتان این را می دانید، ولی قبل از اینکه دست به عملی بزنید لازم است که حتماً پس‌اندازی داشته باشید.

– فال روزانه در روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین شهریور ماه

شما قصد دارید کار تازه ای را آغاز نمایید. در ابتدا لازم است برنامه ریزی و طرح کلی از کارتان را تجسم کنید و بعد اقدام نمایید تا با مشکلی مواجه نشوید. افق فکری خود را متمرکز کنید زیرا موفقیت‌های خیلی بزرگی در انتظار شما خواهد بود. پس ساکن و بی حرکت نمانید. نیرویی شما را در طی راه همراهی می‌کند پس همین امروز اقدام نمایید.

– فال روزانه در روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین مهر ماه

امروز شما مجبورید در مورد مسائل مالی تصمیم گیری کنید. متاسفانه وجود ماه جدید برج میزان در دومین خانه شما یعنی خانه پول و مادیات داشتن دیدگاه واضح و روشن را برای شما سخت کرده است. شما دو دل هستید و نمی‌توانید عزم خود را جزم کنید. زیاد به خودتان سخت نگیرید. قبل از اینکه برای تصمیم گیری سر دوراهی قرار بگیرید یک یا دو روز صبر کنید تا ببینید چه پیش می‌آید.

– فال روزانه در روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین آبان ماه

امروز روز خوبی برای بازنگری کردن تمرینات معنوی است، شما می‌توانید برای نیایش و عبادت به مکان‌های مذهبی بروید، به طبیعت پناه ببرید و یا حتی وقتتان را در خانه بدون آشفتگی و با آرامش سپری کنید. شاید در ابتدا وسوسه شوید از تمام توانایی‌های خود استفاده کنید، اما وقتی شما وظایفی را خارج از برنامه کاری خود قبول می‌کنید لازم است بعد از آن حتماً استراحت کنید. نگران غرق شدن در رویاهایتان نشوید، این یک سفر امن و امان است و شما وقتی از این سفر برگردید احساس خیلی بهتری خواهید داشت!!

– فال روزانه در روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین آذر ماه

 اگر امروز با افراد دیگر به مشکل برخورده اید، بهتر است که خودتان را از گروه کنار کشیده و به تنهایی کاری را انجام دهید. این سخن به این معنا نیست که شما همیشه فرد تنهایی هستید؛ بلکه بدین معنی است که شاید امروز افراد دیگر بخواهند کاری انجام دهند که زیاد مورد علاقه شما نباشد. از تعیین کردن مرزهایی برای خود هراس نداشته باشید و اجازه بدهید دیگران هم بفهمند که شما چه کارهایی را دوست دارید انجام دهید.

– فال روزانه در روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین دی ماه

امروز شما مجبور نیستید حرف بزنید، برای اینکه حتی اگر خود شما فکر کنید که احساسات خود را مخفی و به صورت یک راز پیش خود نگه داشته‌اید، ولی یک فرد بخصوص از قبل از احساسات شما باخبر است. راههای زیادی برای برون گرا شدن وجود دارد و با وجود اینکه ارتباط برقرار کردن از راه صحبت یک امر بدیهی است، اما کافی نیست. کمی مهربانی کردن با افرادی که دوستشان دارید پیامهای شما را واضح‌تر و رساتر به آنها می‌رساند.

– فال روزانه در روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین بهمن ماه

شما در مورد برنامه‌های آخر هفته خود مطمئن نیستید. حتی اگر بدانید که چه می‌خواهید، باز هم می‌ترسید که برای رسیدن به همه آنها وقت کافی نداشته باشید- که البته درست هم فکر می‌کنید! به جای اینکه از مقدار آنها کم کنید می‌توانید بخشی از برنامه‌هایتان را به هفته‌های بعد موکول کنید. اگر حس می‌کنید وقت در حال تمام شدن است نگران نشوید، شما امکانات زیادی پیش روی خود دارید.

– فال روزانه در روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین اسفند ماه

 شما روزهای نسبتا سختی را پشت سر گذاشته‌اید و هم اکنون در حال استراحت کردن می‌باشید. امروز شما به جای جستجو کردن در احساسات عمیقتان بیشتر دوست دارید موقعیت خود را ثابت نگه دارید و این کار باعث آسایش و راحتی اطرافیان‌تان نیز به می‌شود. فقط حواستان را جمع و چشم‌هایتان را باز کنید، چون ممکن است این روزها خیلی زیاد پول خرج کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *