فال روزانه

فال روز سه شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۷

– فال روزانه در روز ۷ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین فروردین ماه

 شما امروز احساس می کنید قدرت جسمانی تان ته کشیده است، در حالیکه با استراحت کردن می توانید تضمین کنید که انرژی تان باز می گردد. وقتی که اصلا دوست ندارید هیچ کاری انجام دهید، به جای اینکه به خودتان سخت گرفته و الکی سرتان را شلوغ کنید، به آنچه بدنتان بهتان می گوید گوش دهید! اگر قبول کنید استراحت کردن کار خوبی است، بیشتر از گذشته لذت خواهید برد. گاهی وقتها حتی برج ثور بسیار فعال نیز احتیاج دارد که زنگ تفریحی داشته باشد!!.

– فال روزانه در روز ۷ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما در خانه یا شاید هم با افراد خانوده تان مشکلی پیدا می کنید که نمی توانید دقیقاً منشا آنرا مشخص کنید. شاید یک نفر کینه شما را به دل گرفته باشد و عصبانیت غیر قابل پیش بینی این فرد روز خوب و زیبای شما را تبدیل به روز پر از مشکل و ناراحتی می کند. خوشبختانه با صحبت کردن در مورد این مشکلات می توانید آنها را برطف کرده، بنابراین نگرش های منفی نیز خیلی سریع ناپدیدی می شوند.

– فال روزانه در روز ۷ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین خرداد ماه

 فرشته نگهبان شما امروز ممکن است به صورت یک انسان بر شما ظاهر شود، حتی ممکن است به ظاهر دوست نزدیک تان در بیاید. زمانی که کسی برای شما خبرهای خوبی می آورد نیازی نیست که به چگونگی ماجرا بخواهید پی ببرید، پول غیرقابل انتظار یا یک دعوت برای یک شب خیلی خاص. فقط مطمئن شوید که آنقدر باهوش هستید که دعوت را قبول کنید قبل از آنکه این فرصت از دست برود.

– فال روزانه در روز ۷ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین تیر ماه

امروز که ماه کامل در نشانه شما قرار گرفته است موارد احساسی را که شما فکر می کردید باید به حال خود رها کنید از نو زنده خواهد کرد. اما ضمیر ناخودآگاهتان با خودش مشکل دارد و باعث می شود شما احساس راحتی نکنید. حتی اگر تصور می کنید برای حرکت کردن کاملاً آماده هستید، شما باید نگاهی به مسائل مربوط به گذشته بیندازید، گویی که آنها دوباره در زمان حال اتفاق افتاده اند.

– فال روزانه در روز ۷ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین مرداد ماه

 شاید شما تصمیم گرفته باشید تا برای اصلاح کردن فعالیتهای روز قبل تلاش کنید. خوشبختانه از صبح که روز شروع می شود تا موقعی که ماه وارد نشان شما می شود شما بیشتر و بیشتر احساس می کنید که در این زمینه موفق بوده اید. شما می خواهید که نسبت به احساسهایتان آگاهی داشته باشید، برای اینکه زمانی که آنها بر مسند قدرت بودند خواهید توانست آنها را سرکوب کنید. زمانی که می خواهید با توجه به اوضاع و شرایط درونی تان آنها را بررسی کنید به زمانی برای استراحت کردن نیاز خواهید داشت. اگر شما این کار را انجام دهید دیگران از شما پیروی خواهند کرد.

– فال روزانه در روز ۷ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین شهریور ماه

ممکن است امروز کسی از اطرافیانتان کاری  فوق العاده شگفت انگیز انجام دهد  که شما را شوکه کند. به جای اینکه حرفی بزنید که بعدها از گفتن شان پشیمان شوید، بهتر است  فعلا از واکنش نشان دادن  درباره اتفاقات اخیر خودداری کنید. اجازه بدهید دیگران بفهمند شما تا بحال  احتیاط می کردید، و نیاز به زمان دارید که قبل از اینکه بتوانید پاسخ گوی مسئله ای باشید آن را به خوبی بررسی کنید.

– فال روزانه در روز ۷ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین مهر ماه

 شما امروز راهنما قابل اعتمادی نیستید! اما دیگران هنوز ازتان انتظار دارند تصمیمات مهمی بگیرید. وقتی چاره دیگری نباشد، حتی اگر مجبور شوید تمام حواس خود را متمرکز کنید و مقاومت داشته باشید، کارهایی که باید انجام دهید را انجام خواهید داد. درباره اهداف خود غلو نکنید، چراکه شاید فردا نظرتان عوض شود.

– فال روزانه در روز ۷ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین آبان ماه

شاید شما امروز چند راز مربوط به خود داشته باشید که حتی اگر وسوسه شدید بند را آب دهید! بهتر است آنها ا پیش خود نگه دارید. اول انگیزه خود برای فاش کردن رازهایتان را بررسی کنید؛ اگر شما می خواهید فقط به خاطر خالی کردن سفره دلتان این کار را بکنید، بهتر است اصلاً هیچ حرفی نزنید. اما اگر کسی خواست صادقانه به شما کمکی برساند وبه نفعتان کار کند، شاید، البته فقط شاید! این کار کار خوبی باشد.

– فال روزانه در روز ۷ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین آذر ماه

 امروز ممکن است احساس کنید کسی مانع راه شما است، اما عجیب اینکه این مانع می تواند بسیار کمک کننده  باشد، برخلاف بعضی از همسالانتان کار کردن با وجود محدودیت هایتان به شما احساس آرامش می دهد. زندگی شما اکنون دارای هدف است، حتی اگر بر وضعیت کنونی شما متمرکز باشد، با وجود این، متاسف نباشید از اینکه دارید به قدر کافی به خودتان خوش می گذرانید. کار زیاد و زندگی بدن تفریح راه حل مناسبی نیست.

– فال روزانه در روز ۷ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین دی ماه

اکنون ماه برج سرطان و همچنین ژوپیتر دردومین خانه شما یعنی خانه ثروت های دنیایی با هم روبرو شده اند و شما توانایی این را دارید که در سرمایه گذاری های بزرگ پول خرج کنید. حتی اگر شما قبلاً تمام برنامه های خود ا چک کرده باشید، ولی به راحتی می توانید خودتان را درگیر یک پروژه جدید کنید. اما شاید شما به اندازه ای که خودتان فکر می کنید زمان کافی نداشته باشید، بنابراین اگر شما واقعاً زیاد وقت ندارید، به دیگران قولی ندهید که نتوانید از پس انجام دادنش بربیایید.

– فال روزانه در روز ۷ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین بهمن ماه

حالا که ماه نشانه شما راترک کرده و وارد دومین خانه از “ارزشهای خود” می شود، شما باید نفسی از روی آرامش بکشید! باوجود اینکه شما الان که روزهای سخت تان را پشت سر گذاشته اید و دیگر احساس آسیب پذیری نمی کنید، اما هنوز برای تان سخت است که کارتان را شروع کرده و به مرحله بعد بروید. به عنوان مثال دادن یک ساختار جدید برای یک ایده خیلی مفیدتر از از این است که کاملا دیدگاه خود را عوض کنید. شما قبلا اولین قدمتان را برداشته اید، حالا فقط باید مسیر بعدی خود را پیدا کنید.

– فال روزانه در روز ۷ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین اسفند ماه

 شما امروز خیلی استرس دارید، چرا که به جز محیط امنی که برای خود برگزیده اید نمی توانید هیچ جای دیگری را قبول کنید. اما امروز روز آرامی نیست و رویاهای شما نیز نمی توانند استرس های بیرونی را ناپدید کنند. یکی از پیشنهادات خوبی که بهتان می دهیم این است که حساب بانکی خود را به دقت بررسی کنید، برای اینکه اگر دقت کافی نداشته باشید ممکن است زیادی پول خرج کنید. فکرتان را محدود کنید، یک هدف را را انتخاب کنید و به آرامی در جهت رسیدن به آن کار کنید تا در مسیر درست قرار بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *