فال روزانه

فال روز دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

– فال روزانه در روز ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

شما این روزهای در خانه‌تان احساس کمبود می‌کنید. این احساس می‌تواند بازتاب یکی از اتفاقاتی باشد که در دوران کودکیتان اتفاق افتاده است. برای مثال ممکن است شما آرزوی داشتن همسر، فرزند، خانواده و یا یک سگ خانگی را داشته باشید. رویاپردازی و آرزو کردن می‌تواند برایتان مفید باشد، اما شما نباید آنها را با واقعیت اشتباه بگیرید و باید در زمان حال زندگی کنید تا شاد باشید.

– فال روزانه در روز ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز اصلاً اهمیتی ندارد که شما چقدر کار برای انجام دادن دارید، شما به راحتی قول می‌دهید و بعد به تفریح کردن مشغول می‌شوید. متأسفانه امروز وقت تفریح و بازی کردن نیست، شما در روزهای دیگر می‌توانید این کار را بکنید، ولی امروز اول باید وظایف کاری خود را تمام کنید. اگر امروز سخت کار کنید، روزهای دیگر شانس این را خواهید داشت که با خیال راحت تفریح کنید.

– فال روزانه در روز ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

فکر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر کاری که انجام می‌دهید فکر می‌کنید مطابق با با انتظاراتتان نبوده است. امروز برایتان مفیدتر است که راه و روشهای شخصیتان را امتحان کنید تا محرکهایی که باعث رسیدن شما به موفقیت می‌شوند را بهتر بشناسید. درنهایت شما به مقصود خود خواهید رسید.

– فال روزانه در روز ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

اگر چه شما شاید امروز بیش از اندازه جدی باشید، شما می توانید به حد کافی روی توانایی هایتان متمرکز شوید و در مقابل کسانی که سعی می کنند در شما نفوذ کنند ایستادگی کنید. امروز روزی نیست که شما از کارهایی که باید انجام بدهید نگران باشید و در نهایت نگرش های درونی شما بسیار قوی و سازنده خواهند بود. تسلیم ناامنی احساسی روزمره نشوید؛ الان زمان این است که شرایط را بهتر کنید. دیگران در حالی که کمک می کنند تا شما نسبت به قبل با کفایت تر و سازنده تر باشید، به حس اطمینان شما نیز احترام خواهند گذاشت.

– فال روزانه در روز ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شاید امروز کمی احساس ناراحتی و آشفتگی بکنید، به خصوص اگر به خاطر روابط دوستانه خیلی سخت کار کرده باشید. حتی اگر تازگیها در کارتان پیشرفت هم کرده باشید، ولی از اتفاقات نه چندان جالبی که روی داده نیز آگاه هستید. شما واقعا خسته شده‌اید  و وسوسه می‌شوید که به شکستان اعتراف کنید. اما این کار را نکنید!! مدتی است که شما تحت فشارهای سنگینی بودید و حالا بهتر است صبر کرده و ببینید کارهای که قبلا انجام دادید به کجا رسیده است.

– فال روزانه در روز ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما می‌توانید از یک یا دو روز عاطفی دشوار خلاص شوید، اما بهتر شدن مسائل دلیل موجهی برای اغراق کردن نیست. خوش بین بودن اکنون رویکرد مناسبی است، برای اینکه به شما اجازه می‌دهد فراتر از ترسهایتان حرکت کرده و با دیگران رفتاری بهتر داشته باشید. اما به خود اجازه ندهید که تحت تأثیر هیجانات رایج قرار بگیرید و یا زودتر از آن که فکر می‌کردید ناامید شوید.

– فال روزانه در روز ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

امروز قبول کردن انتقادها کار راحتی است، چرا که با رفتاری درست و از روی مهربانی ابراز می‌شوند. اگر دیگران نظرات سازنده خور را ابراز می‌کنند؛ فقط می‌خواهند به شما بگویند برای موفق شدن چه کارهایی باید انجام دهید و قصدشان این نیست که به اشتباهات شما اشاره کرده و آنها را به رختان بکشند. پس به حرف‌های کسانی که دوستتان دارند گوش بدهید، چرا که فرصت نابی بهتان رو کرده که می‌توانید با شنیدن واقعیت زندگی خود را بهتر کنید.

– فال روزانه در روز ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 ممکن است امروز اصرار زیادی داشته باشید که کار خوبی انجام دهید که دیگران نتوانند کمک کنند اما آنها به شما توجه دارند حتی اگر آن طور که گفته‌اید از مرکز توجه بودن اجتناب کنید. این شبیه این است که شما پیغام‌های مختلفی بدهید که ممکن است آن را  بعدا انکار کنید. این آن چیزی نیست که شما امروز می‌گویید، بلکه درباره آن چیزی است که نگفته‌اید. دوباره فکر کنید. بهتر است که افکارتان را با دیگران در میان بگذارید به جای اینکه آنها پنهان کنید.

– فال روزانه در روز ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما در این روزهای اخیر با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهید شد. اما خوشبختانه امیدی که شما به آینده دارید مانند یک پشتیبان از شما حمایت می‌کند تا بتوانید به اهدافی که در نظر داشته اید و کمی به تعویق افتاده اند برسید. زندگی شما در حال تغییر می‌باشد و تنها شخصی که راه‌های تغییر را باید بپیماید شما هستید پس بهتر است راه درست را با مشورت دیگران انتخاب کنید.

– فال روزانه در روز ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

معمولا شما کسی هستید که می‌خواهد به کسی که مهر می‌ورزد و دوستش دارد نزدیک شود و شریک کردن احساسات‌تان با او بهترین راهی است که می‌توانید به وسیله آن به آن صمیمت و نزدیکی که مورد نظرتان است برسید. اما باز کردن دریچه قلب‌تان برای شما آسان نیست. مخصوصا اگر اخیرا توانایی‌تان برای اطمینان کردن به دیگران را محک زده باشید. در مقابل ترس‌هایتان بایستید که باعث می‌شود قوی تر از آن چیزی شوید که همیشه فکرش را می‌کردید.

– فال روزانه در روز ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

شما کارهای زیادی برای انجام دادن در پشت صحنه دارید، اما ممکن است رویاهای خیالی جهان درونیتان تا حدی که شما دوست داشتید، تأثیری بر روی جهان واقع نداشته باشد. زمانی دچار مشکل می‌شوید که نتوانید ارتباط محکمی بین کارتان و رویاهایتان ایجاد کنید. قاطی کردن این دو مقوله با یکدیگر می‌تواند باعث ایجاد یک مشکل غیر قابل حل بشود. به جای اینکه تلاش کنید از جنبه‌های مختلف یک موضوع سر در بیاورید، تا جایی که می‌توانید صادقانه عمل کنید.

– فال روزانه در روز ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 حتی اگر شما عادت داشته‌اید که افراد جدیدی را وارد زندگی خود کنید، اما امروز ممکن است که شما شخصی را وارد زندگی خود کنید که به واسطه حس ششم او را شناخته‌اید. اگرچه شاید بار اولی باشد که او را ملاقات می‌کنید، اما برای شما اینگونه به نظر می‌رسد که مدت زیادی است که او را می‌شناسید. مراقب باشید، برای اینکه ممکن است وسوسه شوید که قبل از اینکه حتی تشخیص بدهید که او چه کسی است، با او ارتباط نزدیک برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *