فال روزانه

فال روز شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

– فال روزانه در روز ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

شما اخیرا در عین حال که به پیچیدگی روابط خود فکر می‌کردید، تا حدودی غمگین و ناراحت می‌شدید و حالا بدون اینکه به طور کامل در زندگی خود تغییراتی بدهید به چیزهایی که می‌خواهید رسیده‌اید. بعضی اوقات تا حدی گیج می‌شدید که نمی‌توانستید تشخیص بدهید مرحله بعدی کارتان چگونه است. خوشبختانه امروز وضعیت روحی شما تغییر می‌کند، چرا که شما به واسطه تخیلات‌تان جُنب و جوشی را در خود احساس می‌کنید و این بهتان اجازه می‌دهد که آنچه پیش رو دارید را واضح و روشن بسازید.

– فال روزانه در روز ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

زندگی شما این روزها بیشتر از خورشید انرژی خواهد گرفت چرا که خورشید تابان وارد اولین خانه از شخصیت شما شده است و باعث می‌شود که احساسات قلبی‌تان را بیان کنید. دیگران ممکن است بر سرسختی بی پایان شما غلبه کنند، اما شما فقط می‌خواهید که اوضاع را درست کنید. ممکن است شما احساس رقیبی را داشته باشید که از جنگ جان سالم بدر برده است. اما دوست ندارید که اشتباهی کنید که شما را از مسیر و هدف خود دور کند. راهی پیدا کنید که در کشمکش و درگیری فائق آیید تا بتوانید در بازی برنده باشید.

– فال روزانه در روز ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

اکنون کار زیاد کردن برای شما جذابیت خاصی دارد اما شما نیاز خواهید داشت که مراقب خود نیز باشید در غیر این صورت ممکن است خود را بسیار از دست رفته بیابید. این فوریت ممکن است برای شما طبیعی باشد اما امروز شما اگر از نظر احساسی محتاط باشید بیشتر نفع خواهید برد. شما واقعا نیاز ندارید که اجازه دهید هر کسی بداند که در هر لحظه ای چه احساسی دارید. کمی مرموز بودن خوب است پس بعضی چیزها را در حد رویا و تصور باقی بگذارید.

– فال روزانه در روز ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

درستکاری شما بهترین اسلحه ای است که می‌توانید داشته باشید، برای اینکه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می‌فهمند کمتر می‌توانند در مقابل شما مقاومت کنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینکه شما می‌خواهید تجربه معنوی مهمی‌داشته باشید که به هیجانات دامن بزند. سعی نکنید جلب توجه کنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی کنید با اعمالتان خود را مطرح کنید.

– فال روزانه در روز ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

ملاقات با یکی از دوستان و یا یکی از آشنایان سابق می‌تواند احساس اعتماد به نفس را در شما بالا ببرد. به نظر می‌رسد که اطمینان دیگران اکنون به شما بیشتر از این است که شما راجع به خودتان دارید. این به این خاطر نیست که اعتماد به نفس شما ضعیف است؛ موضوع این است که شما واقعا نیاز به این دارید که سعی کنید با شخص دیگری غیر از کسانی که از شما انتظاراتی دارند ملاقات کنید. اگر احساس اعتماد به نفس شما ضعیف شده، باید سعی کنید کمی‌از کار دست بکشید.

– فال روزانه در روز ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 برداشتن یک گام محکم و استوار در اوایل روز باعث می‌شود بیشتر از آن که فکرش را بکنید بهره وری و کارایی داشته باشید. اما بیشتر از توان تان کاری را نپذیرید، به خاطر اینکه فشار و استرسی که شما بر خودتان وارد می‌کنید نیروی تان را گرفته وبرای تان مخرب است. توانایی شما برای واقع بین بودن چیزی است که دیگران  بیش از هر چیز دیگری از شما یاد می‌گیرند، و خوشبختانه این چیزی است که شما می‌توانید به آنها بدهید بدون اینکه تلاش اضافی نشان دهید.

– فال روزانه در روز ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 امروز بدن شما آدرنالین زیادی از خود ترشح می‌کند، با این حال شما احساس سبکی می‌کنید. اگرچه اکنون وقتی که از شما درخواستی می شود سطح توانایی‌هایتان به طرز معجزه‌‌آسایی بالا می‌رود، ولی شما باز هم خودتان را خسته می‌کنید. به جای اینکه به هر خواسته‌ای که ازتان می شود پاسخ مثبت بدهید، بهتر است زمانی زیادی را در خانه‌تان بگذرانید. اگر می‌خواهید برای مهمانی رفتن از خانه خارج شوید، اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی استراحت کرده‌اید.

– فال روزانه در روز ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

با وجود اینکه شما در حالیکه به برنامه‌های آخرهفته و تعطیلات خود فکر می‌کنید به فکر شادی کردن و تفریح نیز هستید، نگذارید حالات و گرایشات جدی شما مانع از رویاپردازی‌تان بشود. هم اکنون واقعاً برایتان بهتر است که از جذابیتهای جدید خود استفاده کنید و بیشتر به جنبه‌های کاربردی‌تر زندگی توجه کنید تا بتوانید زیربنای محکمی برای مسافرت بزرگی که قبلاً فقط تصورش را می‌کردید بسازید.

– فال روزانه در روز ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 شما دوست ندارید که دیگران در مورد تواناییهای شغلی شما ازتان سئوال کنند، و با وجود اینکه اکنون شما از توانایی‌های بارزی برخوردارید ولی دوست دارید که تنهایی و انزوا را برگزینید. البته این انزوا به خاطر این نیست که شما کم رو هستید؛ بلکه فقط به به دلیل این است که وقتی می‌توانید کارهایتان را تمام کرده و بعد به تفریح کردن مشغول شوید، دوست ندارید زمانتان و انرژی‌ای را که می‌تواند برایتان خیلی مفید باشد را از دست بدهید. آسان‌ترین راه برای پیروز شدن بر شرایط دشوار اخیر این است که یک یا دو روز از درگیر شدن با مسائل احساسی دوری کنید.

– فال روزانه در روز ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه کارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا کمی‌ تغییر کرده‌اید. شما می‌خواهید کارهای زیادی انجام دهید « برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید » اما شما به کیفیت کارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این کارها را انجام دهید. قبل از اینکه تصمیمی‌ بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه جلب توجه کردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن کاملاً شما را راضی نخواهد کرد.

– فال روزانه در روز ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

شما اصلاً نمی توانید از دست مشکلات و مسائل عاطفی فرار کنید؛ این مشکلات هرجا که بروید مثل سگی که پای آدم را گاز می‌گیرد دنبالتان هستند!! اما اگر شما بخواهید مشکلات عاطفی که مربوط به گذشته هستند را حل نشده رها کنید، مطمئناً این گاز!! به شما صدمه می‌زند. با قبول کردن جایگاه خود در زندگی نقطه ضعفهای خود را بپذیرید، اما سعی نکنید با بازنگری کردن گذشته خود بینش جدیدتان را تغییر دهید. در عوض آینده خود را رقم بزنید.

– فال روزانه در روز ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 شما آخر هفته را با آرامش سپری کرده اید. با وجود اینکه بعداً در طول روز کمی دچار تضاد خواهید شد، ولی قادر خواهید بود بین چیزهایی که دارید و چیزهایی که می خواهید داشته باشید تعادل ایجاد کنید. حتی اگر شما از چیزهایی که دارید راضی هستید، الان نباید از کار کردن بیشتر هراس داشته باشید. درحالی که تلاش مضاعف باعث می شود شما زودتر به نتیجه برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *