فال روزانه

فال روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

– فال روزانه در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

ممکن است شما امروز کاملا دلگرم و مطمئن باشید، اما این اعتماد به نفس بالای شما می‌تواند باعث بی دقتی شما شود. اما می‌توانید از این اشتباه جلوگیری کنید؛  برای اجتناب از خطا باید به خود  یاد آوری کنید که باید بر کارتان تمرکز کنید؛ اگر شما به این فکر کنید که همه چیز عالی شروع می‌شود، این طور نخواهد شد. اما اگر کمی فروتنی و تواضع داشته باشید،‌ امروز برایتان روزی می‌شود که نیروهای خلاقانه شما در یک سطح مفید و موثر آشکار خواهند شد.

– فال روزانه در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

به جای اینکه از کاری که باید همین الان انجام دهید ناراحت و عصبی شوید و شروع به غرولند کنید سعی کنید آن را به عنوان یک بازی ببینید. اگر شما زمان خوبی داشته باشید بیشتر مشتاق می‌شوید که بهره وری خود را بالا ببرید. اما سعی نکنید تا از روبرو شدن با پی آمدهای واقعی که امروز نمایان می‌شوند اجتناب کنید. به خاطر اینکه  گرفتگی ماه در ششمین خانه “جزییات زندگی” شما اتفاق افتاده است. یک چیز بی اهمیت می‌تواند تاثیر مهمی روی بقیه مسائلی بگذارد که شما قبلا در کار خود برای دسترسی به موفقیت انجام داده بودید.

– فال روزانه در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

با وجود اینکه دوستان شما فکر می کنند که شما همه چیزتان را از دست داده اید ولی خودتان بهتر می دانید که این گونه نیست شما امروز وقتی که انرژی و توانایی های خود را ذخیره می کنید قدرتمندتر می شوید به جای اینکه به سرعت همه چیز را برای دیگران افشا کنید قدری صبر کرده و آرامتر پیش بروید اگر بخشی از صحبت هایتان را مخفی کرده و آنها را برای روز دیگری بگذارید راحت تر می‌توانید دیگران را متقاعد کنید.

– فال روزانه در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

امروز ممکن است نسبت به دیگران اوقات دشوارتری را تجربه کنید چرا که شما افکار و احساسات تان را فقط برای خودتان نگه می دارید وآنها را با کسی تقسیم نمی کنید.شاید دلیل این سکوت و درون گرایی شما این باشد که می ترسید مورد قضاوت دیگران قرار بگیرید. به جای اینکه در تجزیه و تحلیل رفتار خود و دیگران غرق شوید و مدام به دنبال این باشید که اعمال خود را نزد دیگران موجه جلوه دهید،حقیقت را افشا کنید. شاید شما با رفتار پرخاشگرانه خود دیگران را متعجب کنید اما می توانید با اینکار نگرانی های تان را تخلیه کند.!‌

– فال روزانه در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شما با حجمی از اطلاعات روبرو هستید که برای‌تان سخت است که بخواهید همه آنها را جمع و جور کنید و سر و سامان دهید. فقط زمانی که فکر می‌کنید چه باید بکنید، می‌توانید چیزهای دیگری یاد بگیرید که راه متفاوتی را پیش پایتان بگذارد. تصمیمات لجوجانه نگیرید. به خاطر اینکه مجبور می‌شوید که به محض اینکه خواستید کارتان را شروع کنید افکارتان را تغییر دهید. بهتر است که کمی این احساس تعهدتان را کنار بگذارید و راهی برای خود باز نگه دارید.

– فال روزانه در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

امروز در حالیکه ذهن تان تمرکز خود را از دست می دهد و هر لحظه افکارتان تغییر می کند برای تان سخت است که بخواهید روی کاری مسلط شوید . با وجوداینکه تمام اطلاعات مورد نیازی که برای انجام دادن آن لازم است را در اختیار دارید ممکن است به تصمیمی که الان می گیرید اعتماد نداشته باشید . زیاد در پی این نباشید که سعی کنید به سئوالات همه انسان های دور و برتان پاسخ دهید. فقط در قبال بهترین توانایی هایتان واکنش نشان دهید و بعد آماده باشید که حرکت کنید.

– فال روزانه در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 یک دوست یا شریک امروز خیلی نظرش را به شما تحمیل می‌کند. سلیقه‌های شما می‌توانند کاملاً اصلاح شوند و وقتی دیگران خیلی پرخاشجو می‌شوند شما خوشتان نمی‌آید. شما بدون اینکه بخواهید دلخوری یا عصبانیتتان را نشان بدهید، تمایل دارید که این موضوع را راحت بپذیرید. اما برای رسیدن به سطح مهارتی بالاتر و بیشتر مورد توجه واقع شدن برای شما مفیدتر است که نیازهایتان را بیان کنید.

– فال روزانه در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 مثل اینکه موضوع یا مورد خیلی بااهمیتی در حال به انتها رسیدن است، بیهوده تلاش نکنید تا برای مدت زمان بیشتری آن را نگه دارید. هم اکنون دست کشیدن از یک آرزو، یک ایده و یا یک برنامه نشانه شکست خوردن نیست. اما آمادگی شما را برای اجازه دادن به ورود پتانسیل‌های جدید به زندگی تان نشان می‌دهد. اگر برای حفظ کردن دیدگاهی که مدت زمان زیادی به دردتان نخورده مبارزه کنید، حتی نمی‌توانید فکر خود را تغییر دهید.

– فال روزانه در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما شاید تلاش کنید خودتان را پشت کلمات برگزیده خود پنهان کنید، اما به هیچ وجه نمی‌توانید قصد و نیت واقعی خود را قایم کنید! تلاش شما برای مرموز بودن و پنهان‌کاری تاثیر منفی و بدی روی دوستان صمیمی‌تان می‌گذارد  و باعث می‌شود اطرافیانتان نیز با شما رفتار صادقانه‌ای نداشته باشند. گفتن حقیقت تا موقعی که از روی دلسوزی و محبت باشد،  به هیچ کس صدمه نخواهد زد.

– فال روزانه در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

شما اکنون آماده نیستید تا کارت های خود را نشان دهید پس ممکن است اگر کسی امروز شما را مجبور کرد تا عقاید خود را آشکار بسازید ناراحت و آزرده شوید. شما بسیاری حقایق و اطلاعات بسیاری در دست دارید با این حال ممکن است احساس کنید آیا هنوز اشتباهی در کار است یا نه؟ شاید برای تان مشخص شود که دوست نزدیک تان یا شریک تان عمدا باعث شده تا کاری عقب بیفتد. اگر بتوانید صبور باشید اطلاعات مورد نیازتان در زمان مناسب آشکار خواهد شد.

– فال روزانه در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

امروز شاید دوست و یا همسرتان بخواهد روی شما تسلط و نفوذ داشته باشد، اما شما مجبور نیستد در برابر زور و فشار تسلیم شوید. البته آگاه باشید که شما نمی‌توانید این احساس جدیدی خود را از تضادهایی که در گذشته با فردی مشابه داشته اید جدا کنید. به جای اینکه همان اشتباهات گذشته را تکرار کنید، به روشنی نظرات خود را ابراز کنید و بعد ببینید که چه اتفاقی می‌افتد.

– فال روزانه در روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

ماه جدید در دهمین خانه شما یعنی خانه مسئولیت‌های اجتماعی واقع شده است و بر چیزهایی که در گذشته برای تان مهم بودند تاکید دارد و این موضوع می‌تواند به نفع شما باشد. لازم نیست حتماً بیشتر از قبل کار کنید. به شغل خود مثل یک مبادله نگاه کنید. فقط زمانی می‌توانید مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید که قبلش نظرات مخالف و موافق برای قبول کردن یک تعهد جدید را بررسی و سبک سنگین کرده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *