فال روزانه

فال روز یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

– فال روزانه در روز ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

مهم نیست که چقدر سرسختانه تلاش می کنید تا در مقابل جریان لذت بخشی که حواستان را پرت می کند مقاومت کنید اما شاید اراده قوی ای برای نه گفتن نداشته باشید.خوشبختانه ، شما نیازبه یک فرصت شخصی دارید که کمتر برایتان پیش می آید. اما این در مورد دوری جستن از اجتماع نیست. الان فقط مراقب چیزهایی باشید که باید به خاطر آن قربانی کنید.

– فال روزانه در روز ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز ماه در نشان شماست اما شما احساس می کنید که به گل نشسته اید؛   این احساس شما از آنجا ناشی می شود که قبلا درباره کاری قول داده بودید و الان نمی دانید در رابطه  با آن باید چکار کنید و به این خاطر احساس پریشانی می کنید. خوشبختانه شما امیدتان را از دست نمی دهید برای اینکه رفتار و حالت مثبت داشتن می تواند شما را به هدف تان رهنمون کند. موفقیت از آن شماست اگر بتوانید بر باورهای محدود کننده خود غلبه کنید

– فال روزانه در روز ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما براحتی می‌توانید امروز را به روزی پرهیجان تبدیل کنید چنانکه بتوانید تصوراتی که همیشه داشتید را به واقعیت تبدیل کنید. شما دوست ندارید که همان کارهای و وظایف قدیمی را به روال قدیمی انجام دهید. امروز روزی است که شما می‌خواهید عادات و روش‌های قدیمی را دور ریخته و تجربه‌های جدید کسب کنید. کار کنید و عشق بورزید- مطمئن باشید هیچ چیزی در نگاه‌های معمولی وجود ندارد که بخواهد شما را بفریبد. مراقب باشید،‌ فقط چون می‌توانید چیزی را از قبل تصور کنید به معنی آن نیست که باید جلو بروید و آن را به واقعیت تبدیل کنید.

– فال روزانه در روز ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

داوری شما درباره خودتان امروز زیاد زننده و ناگوار نیست، در حقیقت احتمال دارد که گامی آزمایشی بردارید برای فهمیدن اینکه اخیرا کاری را عالی به اتمام رسانده‌اید، اگر چه آن طوری که شما انتظارداشتید نتیجه نداده است. شما اکنون قادرید که آن بخش پرورش یافته وجو خود را به نمایش بگذارید، بنابراین با حمایت خود از آنهایی که دوستشان دارید حمایت کنید.

– فال روزانه در روز ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شاید شما هنوز برای اینکه دیگران احساسات شما را بفهمند آمادگی نداشته باشید. اما فراموش نکنید امتناع کردن نمی‌تواند برنامه طولانی مدت ماندگاری برای ثبات بخشیدن به روابط‌تان باشد. اگر شما برای اینکه می‌خواهید اول تصمیم خود را بگیرید، بحث‌های مهم را به تعویق انداخته‌اید، باید اول این دیوارها را خراب کنید و بعد تصمیم‌گیری کنید. باوجود این شما فقط پشت گوش می‌اندازید و امروز و فردا می‌کنید؛ ولی برای تبادل نظر کردن امروز بهتر از فردا است.

– فال روزانه در روز ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

  شما می‌خواهید بدانید که احساساتتان ثابت و بدون تناقض هستند یا نه. چرا که می‌خواهید فعالیتهایتان بر اساس و پایه واقعیت شکل بگیرند. متاسفانه امروز شما در حالیکه اطلاعات بیشتری جممع می‌کنید احساساتتان نیز تغییر می‌کنند. به جای سرسختی کردن و پافشاری کردن بر روی دیدگاه‌هایتان، درحالیکه روز می‌گذرد واکنشهای شما نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی هستند. تا موقعی که مجبور نشده‌اید هیچ تصمیم بلند مدتی نگیرید؛ جوابی که حالا می‌دهید لزوماً آخرین جواب شما نخواهد بود!

– فال روزانه در روز ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 شما می‌خواهید تمام روز کار کنید، اما این به معنی انجام دادن تمام کارهایتان در یک روز نیست. اگر شما با هدف برقراری تعادل در کارهایتان برنامه ریزی کنید، به بهترین نحو قادر خواهید بود هم به کارهایتان برسید و هم تفریح کنید. با تلاشی مضاعف و کمی‌ خلاقیت می‌توانید در روزهای آینده به این هدفتان برسید. فقط در نهایت زمانی که تصمیم به تفریح کردن گرفتید زیاده روی نکنید؛ اعتدال و میانه روی کلید رسیدن به موفقیت است.

– فال روزانه در روز ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

اگرچه شاید شما امروز دوست داشته باشید که به تفریح کردن بپردازید، اما لازم است که زمانی را برای ایستادگی کردن در برابر کسی که به شما نزدیک است اختصاص دهید. عاقلانه است که به جای اینکه به او فرصت بدهید تا در خفا کارهایش را انجام دهد با او در مورد کارهایش صحبت کنید. زمانیکه شما آنها را آشکار می‌کنید باعث می‌شوید که تاحدودی نگرشهای منفی‌اش را از دست بدهد.

– فال روزانه در روز ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

ممکن است امروز دریابید که چرا در طی روزهای گذشته مدام دور خود می‌چرخیدید. امروز می‌توانید نتیجه زحمات این چند روزه خود را بگیرید. اما مراقب باشید که تنبلی نکنید چرا که در نهایت مجبورید که به سرعت خود بیفزایید. می‌توانید همچنانکه اوقات خوشی را سپری می‌کنید، پیشرفت مهمی‌نیز داشته باشید. لیستی از کارهایتان تهیه کنید،‌اما فراموش نکنید که کمی‌هم زمان فراغت برای خود در نظر بگیرید. مسلما به نتیجه خوبی خواهید رسید. امتحان کنید!

– فال روزانه در روز ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

شما امروز زیر فشار بار سنگین مسئولیت‌هایتان خسته شده‌اید، اما نمی‌توانید از انجام دادنشان فرار کنید. خوشبختانه شما می‌توایند کمتر از قولی که داده بودید کار کنید و در عین حال خوب پیش بروید. شما هنوز هم باید کارهایی که به تاخیر انداخته‌اید را انجام دهید، اما حالا که درصدد تفریح کردن برآمده‌اید، این استراتژی بهتان فرصت لذت بردن از فعالیت‌های اجتماعی‌تان را می‌دهد.

– فال روزانه در روز ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

امروز هدیه ای که می‌توانید به دوستانتان بدهید این است که بهشان نشان بدهید چگونه می‌توانید با همدیگر ساعتهای به یاد ماندنی ای داشته باشید! اما برای رسیدن به این خوشی بهترین راه این نیست که در موردش صحبت کنید. از این مثال پیروی کنید؛ با انجام دادن کارهایی که حس خوبی بهتان می‌دهد و لذت بردن از کار کردن توانایی‌های خود را نشان دهید. اگر تسلیم شده و عقب نشینی کنید, آن وقت میدان را به حریف واگذار کرده اید و نشان می‌دهید که از توانایی کمتری برخوردارید. فرصتها را بقاپید؛ افراد دیگر نیز از شما تبعیت خواهند کرد.

– فال روزانه در روز ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

امروز در یازدهیمن خانه شما کسوف رخ داده است و در برنامه کاری شما تغییراتی رخ داده است. برنامه ریزی کردن برای فعالیتهای اجتماعی آینده تان به شما این امکان را می دهد که آرامش بیشتری داشته و شادتر باشید. اما در آخرین لحظه شما تصمیم می گیرید که آزادانه عمل کنید. البته انجام دادن وظایفتان در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما وقت گذرانی با دوستان وقتی که بالاخره شروع به کار کردن کردید واقعاً می تواند به شما کمک کند روز پربارتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *