فال روزانه

فال روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

– فال روزانه در روز ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

شما ممکن است یک تعادل بسیار خوب بین عمل بین مسایل حرفه‌ای و مسایل درونی و روحی تان برقرار کرده باشید. این دو راه ممکن است موقتا از هم جدا باشند، اما  می‌تواند یک لحظه جادویی را در زندگی تان ایجاد کنند وقتی تصور و خیال بتواند دنیای بیرونی‌تان را تحت تاثیر خود قرار دهد.  به این افکار حمایت کننده متافیزیکی خود پر و بال بدهید تا رویاهای شما را به حقیقت نزدیک کنند.

– فال روزانه در روز ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 برنامه‌ریزی کردن برای فعالیتهای اجتماعی آینده‌تان به شما این امکان را می‌دهد که آرامش بیشتری داشته و شادتر باشید. اما در آخرین لحظه شما تصمیم می‌گیرید که آزادانه عمل کنید. البته انجام دادن وظایف شما در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما وقت گذرانی با دوستان وقتی که بالاخره شروع به کار کردن کردید واقعاً می‌تواند به شما کمک کند پربارتر از قبل عمل کنید.

– فال روزانه در روز ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 طبیعتاً شما دوست دارید که افراد دیگر خلاقیت و توانایی شما در بیان کردن مقصودتان را تحسین کنند، اما آنها کاملاً شما را تأیید نمی‌کنند. هیچ وقت سراغ جمله‌هایی مثل “من باید داشته باشم…: یا “ای کاش که من…” نروید. این سخنان باعث می‌شوند که شما ایمان خود را از دست داده و یا اینکه حسرت بخورید. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که به خودتان امیدواری داده و بعد شروع به کار کنید.

– فال روزانه در روز ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 اعتماد کردن به یک داستان خوب کاری کاملاً جذاب است، اما شما باید بیشتر مواظب باشید، برای اینکه سادگی و بی‌تجربگی شما هم کنون می‌تواند باعث فریب خوردن شما شود. به دیگران انگیزه دادن برای اعتمادکردن به خودشان کار پسندیده‌ای است، اما سادگی مبرهن شما می‌تواند به افراد دیگر برای فریفتن شما شهامت دهد. امروز به ندای درونتان بیشتر از حرفهای دیگران گوش کنید.

– فال روزانه در روز ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

در این روزها شما کارهای جدیدی را آغاز کرده‌اید که فوق العاده برای پیشرفت شما موثر می‌باشند، زیرا نقشه و برنامه ریزی این کارها را مدت های مدیدی است که در ذهن خود می‌پرورانید. فقط کمی باید سرعت خود را زیاد کنید و با سرعت بیشتری پیش بروید زیرا دنیا و جهان اطراف ما د رحال پیشرفت سریع می‌باشد برای این که نقشه‌هایتان اجرا شود فقط باید سرعت عمل داشته باشید.

– فال روزانه در روز ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شاید امروز نتوانید خونسردی خود را حفظ کنید، چراکه فکر می‌کنید به آخر خط رسیده‌اید. شما فکر می‌کنید که به اندازه کافی صبر کرده‌اید. کاملاً واضح و مبرهن است که شما می‌دانید برای اینکه زندگیتان به تعادل قبلی خود برگردد چه کارهایی لازم است انجام دهید، اما دیگران راه پیشرفتتان را سد کرده‌اند. حتی اگر می‌خواهید بیشتر به خودتان سختی بدهید، عاقلانه ترین راه این است که چند روز دیگر هم صبر کنید.

– فال روزانه در روز ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 ممکن است شما فکر کنید که عصبانیت‌تان فروکش خواهد کرد، اما واقعاً اینگونه نخواهد شد، به خصوص اگر یکی از افرادی که با شما رابطه‌ای صمیمانه دارد به جای اینکه از برنامه‌های شما پیروی کند طبق برنامه‌ریزی خودش عمل کند. لزومی ندارد به دلیل اینکه شما می‌خواهید محیط اطرافتان را تحت کنترل خود درآورید از فرد دیگری انتقاد کنید. حتی اگر متوجه نشدید که چه دلیلی باعث متفاوت عمل کردن دیگران شده است، بهشان اجازه بدهید هرقدر که دلشان می‌خواهند کارهای عجیب بکنند.

– فال روزانه در روز ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شما امروز زیاد دوست ندارید به دنبال زمینه‌های مشترک بین خودتان با دوست و یا نامزدتان باشید، حتی اگر این کار درنهایت به ساده تر شدن زندگی تان کمک کند. عجیب اینکه شما اعتقاد دارید بیشتر از افراد دیگر خودتان را توی زحمت انداخته‌اید و آنها در این جور مواقع زیاد توجه نمی‌کنند. فراموش نکنید این ناراحتی‌ها اصلا ارزش فکر کردن را هم ندارند. تنها چیزی که اهمیت دارد سالم و مثبت بودن روابطتتان است.

– فال روزانه در روز ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما ممکن است ایده کاملا خاصی درباره آن کاری که باید بکنید داشته باشید،‌ اما نبود اعتماد به نفس درشما ممکن است امروز به کارتان آید چرا که می‌تواند باعث شود که ایده‌هایتان را با کسی دیگر تقسیم نکنید. قسمتی از مشکل شما این است که می‌ترسید نتوانید افکارتان را تماما بعمل درآورید. زمانی را صرف این کنید که بیندیشید چه می‌خواهید بگویید،  قبل از اینکه نیات خود را بروز دهید. در وهله اول به نقشه اصلی خود بچسبید،‌ و بعد قادر خواهید بود که مکالمه را به هر جایی که مایل بودید هدایت کنید.

– فال روزانه در روز ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

امروز شما دید تازه‌ای نسبت به شغلتان پیدا کرده‌اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد که در نتیجه کار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اکنون شما ترجیح می‌دهید که به خرید بروید و همین موضوع می‌تواند شما را برای بیشتر کار کردن مشتاق‌تر کند. انگیزه ها و محرک‌های شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتری پیدا کنید.

– فال روزانه در روز ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

انرژی بین شما و دیگران در محل کار کم کم بیشتر می‌شود و خیلی عالی به نظر می‌رسد، البته چند روزی طول می‌کشد تا به اوج خودش برسد. هر همکاری و عمل متقابلی را به یک فرصت تبدیل کنید، اما فراموش نکنید که باید آگاه و روشمند باشید تا بتوانید به نحو مطلوبی از پس مشکلات جدید بر بیایید.

– فال روزانه در روز ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

  شما ممکن است همه تحریکات عاطفی‌ای را که روابط خانوادگی شما را امروز تحت تاثیر قرار می‌دهد درک نکنید، اما می‌توانید آن را احساس کنید. قبلا فکر می‌کردید که می‌دانید چه اتفاقی دارد می‌افتد، ولی الان مطمئن نیستید. از این موضوع دلسرد نشوید. محکم و قوی ماندن ممکن است سخت باشد اما دیگران قدر شکیبایی و صبر شما را خواهند دانست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *